قیمت آپارتمان‌های نقلی در شمال تهران این روزها چقدر است؟

قیمت آپارتمان‌های نقلی در شمال تهران این روزها چقدر است؟

قیمت آپارتمان‌های نقلی شمال تهران این روزها چقدر است؟

شمال تهران از مناطق لوکس و گران‌قیمت ایران به شمار می‌رود. افراد زیادی دوست دارند در این محدوده زندگی کنند. اما با توجه به گران بودن خانه‌های شمال تهران توانایی خرید خانه بزرگ در این مناطق را نداشته و به خرید خانه‌هایی با متراژ‌ پایین‌تر روی می‌آورند. در ادامه این مطلب از چیدانه قیمت آپارتمان‌های نقلی شمال تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید…

فیلم نت

قیمت آپارتمان‌های نقلی شمال تهران

آپارتمان‌ نقلی در قیطریه تهران

در روز‌های گذشته آپارتمان نقلی نوساز در منطقه قیطریه تهران با متراژ ۵۲ مترمربع و ۱ خواب برابر با ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده! اما اگر به دنبال آپارتمان نقلی ارزان‌تر در همین محدوده هستید، باید آپارتمان‌های قدیمی‌تر را انتخاب کنید. برای مثال یک واحد ۲۲ ساله با متراژ ۴۵ متر و ۱ خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، به فروش می‌رسد.

قیمت آپارتمان نقلی شمال تهران در خیابان فرشته

آپارتمان نوساز در محدوده فرشته با زیربنای ۶۰ مترمربع و ۱ خواب، در روز‌های گذشته با قیمت ۲۰ میلیارد تومان‌ در بنگاه‌های کشور معامله شده است.

آپارتمان نقلی الهیه تهران

اگر با سرمایه‌ ۹ میلیارد تومانی قصد خرید خانه دارید. می‌توانید واحد آپارتمانی در منطقه الهیه تهران با متراژ ۴۴ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۱۵ سال از ساخت این بنا می‌گذرد را خریداری کنید.

قیمت آپارتمان نقلی شمال تهران، زعفرانیه

اگر دوست دارید در منطقه زعفرانیه تهران زندگی یا سرمایه‌گذاری کنید. می‌توانید آپارتمان نقلی ۱۱ ساله با متراژ ۵۰ مترمربع و ۱ خواب را به مبلغ‌ ۱۲ میلیارد تومان خریداری کنید. همچنین برای خرید واحد آپارتمان 4 ساله در همین منطقه با متراژ ۴۴ مترمربع و ۱ خواب، به بودجه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان نیاز دارید.

لیست قیمت آپارتمان‌های نقلی شمال تهران

و در آخر

در این مطلب با قیمت آپارتمان‌های نقلی شمال تهران آشنا شدید. توجه داشته ‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده. قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تعیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر منطقه با توجه به مسائلی چون سن و امکانات بنا، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده متفاوت خواهد بود.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه