پنج مینی سریال جذاب برای تماشا در عید نوروز

پنج مینی سریال جذاب برای تماشا در عید نوروز

به قلم: مهشید بختیاری

چند روز تعطیلات عید فرصت خوبی برای تماشای سریال‌های موردعلاقه، کتاب‌های نصفه و نیمه خوانده شده و سرگرمی‌هایی است که همیشه به دنبال زمانی بودید تا آن‌ها را انجام بدهید. تعطیلات نوروز محدود هستند و اگر می‌خواهید وقتتان را با سریالی پر کنید که بدون کش و قوس دادن و حاشیه رفتن زود به پایان برسد پیشنهاد ما به شما تماشای مینی سریال‌ها هستند. مینی سریال‌های چندقسمتی داستانشان را کش نمی‌دهند و روده‌درازی نمی‌کنند، زیرا فرصت محدودی برای بیان قصه خود دارند و از تمام دقایقشان به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. اگر آشنایی زیادی با مینی سریال‌های معروف و پرطرفدار ندارید در ادامه پنج مورد از بهترین موارد آن را به شما معرفی می‌کنیم. با ما باشید.

بهنام حضرتی

The Queen’s Gambit

  • ژانر: درام
  • تعداد قسمت‌ها: 7

مینی سریال «گامبی وزیر» بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های چند سال گذشته در میان فیلم‌بازان است. این مینی سریال که از روی یک رمان معروف نوشته شده است درمورد زندگی یک نابغه شطرنج به نام بث هارمون است که تلاش می‌کند بزرگترین شطرنج‌باز جهان شود، اما با مشکلات عاطفی و مسائلی نظیر اعتیاد شدید به مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کند.

سرویس خواب بالسا

سریال گامبی وزیر

Chernobyl

  • ژانر: درام، تاریخی، هیجان‌انگیز
  • تعداد قسمت‌ها: 5

چنانچه جلوی هر فیلم‌بازی اسم مینی‌سریال را بیاورید «چرنوبیل» قطعا یکی از اولین گزینه‌هایی است که به شما پیشنهاد می‌دهد. چرنوبیل وقایع فاجعه وحشتناک نیروگاه هسته‌ای در سال 1983 را روایت می‌کند و بعد از گذشتن چند سال از تولید آن هنوز هم شبیه به یک فیلم ترسناک است. اگر به دنبال سریالی هیجان‌انگیز هستید که قلبتان را به تپش بیندازد تماشای این مینی سریال را از دست ندهید.

سریال چرنوبیل

The Honorable Woman

  • ژانر: سیاسی، مهیج، جاسوسی
  • تعداد قسمت‌ها: 8

«زن محترم» یک مینی سریال 8 قسمتی سیاسی-جنایی است که در سال 2014 برای بی‌بی‌سی و ساندنس تی‌وی ساخته شد. هوگو بلیک نویسنده بااستعداد این سریال با پردازش درست شخصیت‌ها پیچیدگی متعادلی را در داستان ایجاد می‌کند که هرگز از دیدن آن خسته نمی‌شوید.

سریال زن محترم

Mare Of Easttown

در روزگاری که فیلم‌ها و سریال‌ها با داستان‌های کلیشه‌ای، بدساخت و نخ‌نما مخاطب را روز به روز بیشتر رنجیده‌خاطر می‌کنند مینی سریال خوش‌فرم و جذاب Mare Of Easttown می‌تواند یک شاهکار هنری در این عرصه به شمار بیاید. داستان از این قرار است که در شهر جنایتی تکان‌دهنده رخ می‌دهد که منجر به تحقیقات گسترده پلیس می‌شود. در نهایت این جستجو رسوایی‌های بزرگ و ویرانگری نمایان می‌شود که مخاطب را سورپرایز خواهد کرد.

سریال mare of easttown

The Night Of

  • ژانر: جنایی
  • تعداد قسمت‌ها: 8

آخرین گزینه‌ای که دیدن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم مینی سریال «آن شب» خواهد بود که پیمان معادی نیز در آن به ایفای نقش پرداخته است. ریچارد پرایس که از کهنه‌کاران جنایی‌نویس به شمار می‌رود توانسته است اثری را تولید کند که قطعا این روزها به یکی از بهترین و پربیننده‌ترین مینی سریال‌ها تبدیل شده است. داستان فیلم حول به وقوع پیوستن قتلی مشکوک اتفاق می‌افتد که طی آن روند بازجویی‌ها و بررسی پرونده با جزئیات کامل تشریح می‌شود. «آن شب» مانند یک مستند جذاب به ما می‌گوید که از زمان باز شدن یک پرونده جنایی تا بسته شدن آن چه اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ خواهد داد.

سریال the night of

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه