هرآنچه باید درباره اجاره تجهیزات نمایشگاهی و طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی بدانید!

هرآنچه باید درباره اجاره تجهیزات نمایشگاهی و طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی بدانید!

به قلم: تحریریه چیدانه

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

به طور کلی نمایشگاه ابزاری موثر برای تبلیغ شرکت شما است و غرفه به عنوان کارت ویزیت آن شناخته می شود. طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی یک راه حل کلیدی برای جذب مشتری است و مستقیماً به اهدافی بستگی دارد که شرکت شما قصد دارد در نمایشگاه به آن دست یابد.

سرویس خواب بالسا

غرفه نمایشگاهی چیست؟

طبق تعریف غرفه نمایشگاهی به معنای ساختاری است که به خوبی طراحی شده است که توسط برندها در نمایشگاه ها برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده می شود. ساده به نظر می رسد، درست است؟ خوب، آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. یک غرفه نمایشگاهی جذاب و خوش ساخت همیشه توسط مهندسان در حوزه غرفه سازان نمایشگاهی طراحی می شود. این گونه غرفه های نمایشگاهی به گونه ای ساخته می شوند که به کسب و کارها اجازه می دهند محصولات و خدمات خود را به حرفه ای ترین و جذاب ترین شکل ممکن ارائه دهند.

غرفه های نمایشگاهی به اصطلاح پلت فرمی است که در آن متخصصان فروش می توانند به مشتریان خود بینش دقیقی از محصولات و خدمات خود ارائه دهند. غرفه ‌های نمایشگاهی به گونه‌ ای طراحی می شوند که برندها بتوانند با راحت ‌ترین حالت ارتباط برقرار کنند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند که در نهایت منجر به فروش و جذب بیشتر مشتری ‌شود.

غرفه سازان نمایشگاه چگونه غرفه شما را طراحی می کنند؟

غرفه سازان نمایشگاهی نقش مهمی در طراحی غرفه نمایشگاهی شما دارند. آنها نه تنها طراحی می کنند بلکه هدف شما از شرکت در نمایشگاه ها را نیز درک می کنند. در اینجا مراحلی وجود دارد که سازندگان غرفه نمایشگاهی هنگام طراحی غرفه شما در نظر می گیرند.

آشنایی با مراحل طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

+هدف خود را درک کنید و مفهوم را توسعه دهید

طراحان حرفه ای غرفه نمایشگاه همیشه هدف شما را درک می کنند تا اطمینان حاصل کنند که غرفه شما به بهترین وجه مطابق با اهداف شما ساخته شود تا تأثیر قابل توجهی در روز نمایشگاه بگذارد. ایده های طراحی غرفه شما بر اساس فضای کف، بودجه و محل غرفه شما در سالن نمایشگاه خواهد بود. گرافیک و تجهیزات نمایشگاهی نیز مطابق با محل استند شما تعیین می شود. سازندگان غرفه ‌های نمایشگاهی در ایران چه یک نمایشگاه تجاری محلی یا یک نمایشگاه بین‌المللی شرکت کنید، به خوبی از طراحی غرفه ‌های نمایشگاهی که هنگام نمایشگاه در هر جا به نفع شماست آگاه هستند.

+ایده های طراحی را به اشتراک بگذارید

زمانی که شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی شما مشخصات غرفه را داشته باشد، ساخت غرفه شما آغاز خواهد شد. می توانید در مرحله طراحی تغییراتی را در طرح ایجاد کنید. غرفه ساز شما مطمئن خواهد شد که غرفه نمایشگاهی شما بهترین استفاده را از فضایی که به شما اختصاص دارد، خواهد داشت. پیمانکار غرفه شما بودجه شما را می داند و در حین توسعه مفهوم طراحی طبق بودجه شما عمل می کند، زیرا آنها سال ها در طراحی غرفه بر اساس اندازه فضا، بودجه، اندازه غرفه، محل غرفه، هدف برند و غیره تخصص کسب کرده اند.

+طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی را طبق هدف خود نهایی کنید

هنگامی که از مفهوم نهایی طراحی راضی هستید، ساخت غرفه شما آغاز می شود. سازندگان غرفه نمایشگاهی ماهر و واجد شرایط همیشه با انواع مواد درجه یک کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که غرفه شما نشان دهنده میزان جدیت شما برای کسب و کار و مشتریان است.

+نصب غرفه نمایشگاهی شما

از توسعه مفهومی گرفته تا مونتاژ تجهیزات و تاسیسات در محل نمایشگاه، طراحان غرفه نمایشگاهی هر چیزی را که برای اجرای یک نمایش خوب نیاز دارید پوشش می دهند. کارشناسان نصب اطمینان حاصل می کنند که ظاهر نهایی غرفه نمایشگاهی شما همان چیزی است که در ابتدا طراحی شده و شما دیده اید. آنها مطمئن خواهند شد که هیچ مشکلی در لحظه آخر وجود نداشته باشد و استرس کمتری در این مرحله به شما وارد می شود.

+استند خود را زیبا کنید

مونتاژ غرفه شما با تمام تجهیزات نمایشگاهی و فناوری های مورد نیاز یکی از وظایف کلیدی غرفه ساز نمایشگاهی شما است. نصب نهایی همچنین شامل تجهیزات اضافی مانند نورپردازی، میز، تلویزیون، مبلمان، استندها و هر چیزی است که غرفه نمایشگاه شما را جلب کند. در این مرحله شما می توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی بهره مند شوید و دیگر نیازی نیست تمام تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید. به همین دلیل به مقدار قابل توجهی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

+مدیریت پروژه

طراحان حرفه ای غرفه نمایشگاهی همیشه این واقعیت را درک می کنند که برنامه ریزی و اجرای غرفه نمایشگاهی برای نمایشگاه تجاری می تواند یک کار دست و پا گیر باشد. برای اینکه کارها برای شما یکپارچه و بدون دردسر باشد، در طول پروژه شما یک مدیر پروژه اختصاصی در کنار خود خواهید داشت. این شخص در تمام مراحل، از توسعه طرح و مفهوم تا نصب، نقطه تماس شما باقی می ماند. خواه هماهنگی بین شما و سازمان‌ دهنده، رسیدگی به امور اداری یا نظارت بر ساخت غرفه باشد، مدیر پروژه برای همه چیز فرد مورد اعتماد شما خواهد بود. در مجموع مدیر پروژه شما اطمینان حاصل می کند که غرفه شما طبق برنامه پیش می رود.

چگونه بهترین غرفه سازان نمایشگاهی را پیدا کنیم؟

اکنون که می دانید غرفه نمایشگاهی شما چگونه ساخته می شود و فرآیند طراحی آن را درک می کنید، همچنین باید درک کنید که نقش پیمانکار غرفه نمایشگاهی شما فراتر از مسئولیت های اصلی است که در بالا به آن پرداختیم. حتماً تعجب می کنید که چگونه می دانید که آیا با بهترین پیمانکار غرفه نمایشگاهی کار می کنید یا خیر.

در اینجا ما پارامترهایی را توضیح خواهیم داد که به شما در یافتن بهترین غرفه سازان نمایشگاه در ایران کمک می کند.

استانداردهای کیفیت و قابل اطمینان را بررسی کنید

کیفیت و قابلیت اطمینان اولین چیزی است که باید در هنگام قرارداد با شرکت غرفه ساز نمایشگاه بررسی کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار بررسی سوابق و مشاهده نمونه کاری است که به مشتریان قبلی خود تحویل داده‌ اند.

مواردی که باید قبل از ارائه خلاصه طراحی به پیمانکار غرفه در نظر بگیرید

به عنوان یک مشتری باید در جریان خلاصه طراحی خود قرار بگیرید زیرا طرح اولیه نتیجه نهایی پروژه شما را تعیین می کند. پیمانکار حرفه ای غرفه فرم مختصری را در اختیار شما قرار می دهد که باید با دقت کامل آن را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات به درستی پر شده است. اما کار شما به اینجا ختم نمی شود. همچنین ممکن است لازم باشد هنگام ارائه خلاصه طراحی کامل، اطلاعات زیر را نیز لحاظ کنید.

درباره شرکت – جزئیات شرکت شما باید شامل محصولات و خدمات، کشورهایی که در آنها فعالیت می کنید و مدت زمان تاسیس شما باشد. هر نوع جزئیات شرکتی که فکر می کنید می تواند برای طراح غرفه شما مفید باشد را به اشتراک بگذارید. درباره غرفه – جدا از اندازه غرفه و سایر مشخصات، پیمانکار غرفه نمایشگاهی شما باید هدفی را که می خواهید از شرکت در نمایشگاه خود به دست آورید را بداند. اگر در حال تغییر نام تجاری یا راه اندازی یک محصول جدید هستید حتما از ارائه این جزئیات مهم به طراح غرفه نمایشگاه خود دریغ نکنید. خلاصه طراحی شما باید در مورد جمعیت شناسی، مخاطبان هدف، USP ها، رقبا و غیره صحبت کند. اگر قصد دارید غذای تازه و هدایایی ارائه دهید، فراموش نکنید که در خلاصه همین مورد را ذکر کنید. نحوه کار با استند (با تصاویر، سمعی و بصری، دمو و غیره) و تعداد کارکنان شما نیز باید در خلاصه طراحی شما اضافه شود.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی مفید برای غرفه نمایشگاه

مبلمان قلب غرفه های نمایشگاهی است. به گونه ای وجود آنها شما را دعوت می کنند که معطل نمانید و محصولات خود را به روشی منحصر به فرد ارائه دهید یا برای حفظ حریم خصوصی بیشتر بخش های اتاق مانند هوشمندانه ای را ایجاد کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی بهترین و به صرفه ترین راه برای شماست. از دیگر انواع تجهیزات نمایشگاهی برای اجاره می توان به میز و صندلی، تلویزیون، استندها، جا کاتالوگی، راه بند تشریفاتی، سکوی ارتفاع، کانتر اطلاعات، ویدیو وال، یخچال، آبسرد کن، چایی ساز و … اشاره کرد.

آیا به دنبال طراحی غرفه نمایشگاهی و یک غرفه ساز قابل اعتماد برای نمایشگاه هستید که به شما کمک کند جمعیت بیشتری را جذب کنید و بازدهی سرمایه خود را افزایش دهید؟

شاید شما به طور تصادفی به سایت مناسبی برخورد کرده اید. ما به شما شرکت معماری و دکوراسیون آنیکا را معرفی می کنیم که به عنوان پیشگام در صنعت نمایشگاه های تجاری، چندین سال است که غرفه های نمایشگاه تجاری پایدار را ارائه می دهد. شرکت آنیکا متشکل از گروهی متفکران خلاق و متخصصان بسیار با انگیزه است که آماده همکاری نزدیک با شما برای موفقیت بزرگ در نمایشگاه شما می باشد. تیم غرفه نمایشگاه تجاری آنیکا متشکل از استراتژیست ها، طراحان خلاق، مدیران موفقیت مشتری و متخصصان محصول است تا تجربه نمایشگاهی شما را در ایران یکپارچه کنند.

در آنیکا برای شما غرفه‌ های تجاری جذاب و سفارشی طراحی می‌ شود تا اهداف بازاریابی و نکات ریز مختص به شما را در نظر گرفته شود. فرقی نمی ‌کند که در تلاش برای افزایش پیشتاز فروش، میزبانی از مشتریان، راه‌ اندازی یا نمایش محصولات خود باشید، یا صرفاً می‌خواهید پوشش رسانه‌ ای داشته باشید، تیم کارشناسان آنیکا به خوبی از اهداف نمایشگاه شما آگاه هستند و به شما کمک می‌ کنند تا به نحو احسن اهداف خود را به دست آورید.

چرا برای طراحی و ساخت غرفه و یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی آنیکا را انتخاب کنیم؟

آنیکا با ارائه غرفه های اجاره ای جذاب و سفارشی با قیمت های رقابتی در سراسر ایران سود شما را تضمین می کند.

آنها می دانند که ایجاد سرنخ اولویت اصلی نمایشگاه شماست. برای دیدن چند پروژه موفق می توانید نمونه کارهای آنیکا را بررسی کنید.

آنیکا به ارائه تجربیاتی کمک می‌کند که بخش فروش شما می ‌تواند از آنها برای جذب مشتریان بالقوه استفاده نماید.

در آنیکا بسته های خدمات غرفه نمایشگاهی با قیمت های همه جانبه و کامل ارائه می شود. شما می ‌توانید بدون اتلاف وقت، هزینه ها را از قبل مقایسه کنید و قضاوت کنید.

آنیکا دارای بزرگترین کاتالوگ غرفه می باشد که شامل بیش از 1000 طرح است و همه این طرح ها مطابق با نیاز برند شما قابل تنظیم هستند.

ارائه طیف کامل خدمات غرفه نمایشگاهی با آنیکا:

خدمات نمایشگاه ما سریع، ساده و بدون استرس است. از مشاوره، طراحی، گرافیک غرفه و گارانتی از پیش ساخته شده تا حمل و نقل، نصب در محل و برچیدن غرفه شما، ما خدماتی را به صورت تمام و کمال به شما ارائه می دهیم تا از تجربه برند به یاد ماندنی و بازگشت سرمایه بالا اطمینان حاصل کنید.

برای دریافت پیشنهاد طراحی آنیکا به آدرس سایت آنیکا مراجعه نمایید و با دریافت مشاوره تخصصی از خدمات این شرکت معتبر بهره مند شوید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه