تلویزیون OLED شفاف ال‌جی؛ اولین تلویزیونی که پشتش پیداست!

تلویزیون OLED شفاف ال‌جی؛ اولین تلویزیونی که پشتش پیداست!

به قلم: نرگس مهردادیان

تلویزیون OLED شفاف ال‌جی!

8 ژانویه 2024 در نمایشگاه CES  لاس وگاس ال‌جی از اولین تلویزیون OLED شفاف بی‌سیم دنیا رونمایی کرد! این نمایشگاه تجاری طیف وسیعی از ابزارهای جدید و هیجان‌انگیز را به نمایش گذاشت که انتظار داریم در سال جاری وارد بازار شوند. در این بین LG SIGNATURE OLED T 4K آغاز یک فصل جدید هیجان انگیز در نوآوری تلویزیون ال جی است. تلویزیون  OLED شفاف ال‌جی، برنده پنج جایزه نوآوری CES 2024، مانند جایزه بهترین نوآوری شده است.

سرویس خواب بالسا

بر خلاف دیگر محصولات مفهومی، ال‌جی قصد تولید این محصول را دارد اما تاریخ عرضه یا قیمت آن مشخص نشده. برای آشنایی بیشتر با این تلویزیون شفاف و شگفت‌انگیز ال‌جی و طراحی منحصر به فرد آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و کیفیت و قابلیت‌های متنوع آن با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

تلویزیون شفاف ال‌جی بیشتر شبیه چیدمانی هنری تا تلویزیونی کلاسیک!

تلویزیون شفاف ال‌جی، شبیه چیدمانی هنری تا تلویزیونی کلاسیک!

با تلویزیون شفاف ال‌جی آزادانه می‌توانید فضای زندگی خود را دکور کنید. این تلویزیون 77 اینچی با صفحه نمایش شفاف خلاقانه، به طور یکپارچه با دکوراسیون منزل هماهنگ می‌شود و شما را از صفحه سیاه تلویرزیون در دکور خانه رها می‌کند. طراحی آن بیشتر شبیه یک چیدمان هنری است تا یک تلویزیون کلاسیک! هنگام خاموش بودن کاملا نامرئی است و با محیط ترکیب می‌شود. صفحه نمایش زیبای این تلویزیون به بزرگ‌تر به نظر رسیدن و حس باز بودن فضا کمک می‌کند.

تلویزیون شفاف ال جی منعطف در طراحی دکوراسیون

صفحه نمایش شفاف این تلویزیون، محدودیت‌های مدل‌های معمولی را ندارد. دیگر لازم نیست کنار دیوار قرار گیرد. می‌توان آن را وسط اتاق قرار داد تا نقش جداکننده را ایفا کند یا می‌توان آن را به راحتی مقابل پنجره قرار داد بدون اینکه جلوی منظره را بگیرد. این تلویزیون شفاف که از فناوری پیشرفته انتقال بی‌سیم برای ارسال تصاویر و صداهای فورکی بهره می‌برد، این امکان را می‌دهد تا در هر مکانی، بدون توجه به محل قرارگیری پریزهای برق، قرار گیرد و از فضای تمیز و بدون سیم لذت ببرید.

قابلیت‌های متنوع طراحی و نصب تلویزیون اولد شفاف بی‌سیم ال‌جی

قابلیت‌های متنوع طراحی و نصب تلویزیون اولد شفاف بی‌سیم ال‌جی

طراحی ماژولار تلویزیون شفاف ال جی قابلیت‌‌های نصب متنوعی فراهم می‌کند. این تلویزیون قابل نصب روی دیوار خواهد بود. یا مشتریان می‌توانند با اضافه کردن قفسه‌های ایستاده یا شناور در دو طرف صفحه نمایش، مطابق سلیقه‌شان سفارشی‌سازی بیشتری انجام دهند.

بوم دیجیتال شفاف برای نمایش آثار هنری، فیلم ها یا عکس‌ها

بوم دیجیتال شفاف برای نمایش آثار هنری، فیلم ها یا عکس‌ها

تلویزیون شفاف ال‌جی این امکان را می‌دهد تا اشکال جدیدی از سرگرمی را کشف و از تجربه‌های تصاویر دوگانه شفاف و مات آن استفاده کرد. OLED T به یک بوم دیجیتال شفاف برای نمایش آثار هنری، فیلم ها یا عکس‌ها هم تبدیل می‌شود. محتوای نمایش داده شده روی صفحه شفاف دیده می‌شود، انگار در هوا شناور است و همزمان با فضای اطراف ترکیب می‌شود تا جلوه بصری جذاب و جدیدی ایجاد کند. ویژگی T-Bar هشدارهای خبری، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا یا عنوان آهنگ‌های در حال پخش را در قسمت پایین صفحه نمایش نشان می‌دهد در حالی‌که بقیه صفحه نمایش تصویری واضح و بدون مانع از فضای پشت را نشان می‌دهد.

کیفیت بی‌نظیر تلویزیون اولد، شفاف و بی‌سیم ال‌جی

کیفیت بی‌نظیر تلویزیون اولد، شفاف و بی‌سیم ال‌جی

این تلویزیون یک شگفتی واقعی در دنیای فناوری است که ترکیبی از صفحه نمایش اولد و شفاف، تکنولوژی فورکی و فناوری انتقال بی سیم ویدئو و صدا را ارائه می‌دهد. می‌توانید به سادگی با کلیک روی یک دکمه کنتراست صفحه نمایش تلویزیون شفاف ال‌جی را افزایش دهید و تصویر کامل را مشاهده کنید. از طریق پردازنده جدید هوش مصنوعی آلفا 11 با عملکرد هوش مصنوعی، 4 برابر بیشتر از کیفیت تصویر ال‌جی بهره خواهید برد. 70% بهبود عملکرد گرافیکی و 30% سرعت پردازش سریعتر نسبت به نسخه قبلی خود!

تلویزیون شفاف و بی‌سیم ال‌جی

و در آخر

تلویزیون شفاف و بی‌سیم ال‌جی، شاهکاری باورنکردنی از نوآوری مبتنی بر مصرف‌کننده، تجربه‌های جدید صفحه نمایش و کیفیت تصویر و عملکرد فناوری اولد را ارائه می‌دهد. این تلویزیون به مشتریان آزادی عملی بیشتری برای طراحی دکوراسیون می‌دهد و راه را برای آینده‌ای هیجان‌انگیز در صنعت تلویزیون باز می‌کند.

برای آشنایی با دیگر وسایل دکوراسیونی جدید 2024 مطلب میز جلو مبلی آکواریومی؛ ژورنال 2024 را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه