ساختمان آن‌دو؛ آپارتمان ویلایی با طراحی منحصر به فرد و امکانات جذاب! +فیلم

ساختمان آن‌دو؛ آپارتمان ویلایی با طراحی منحصر به فرد و امکانات جذاب! +فیلم

به قلم: نرگس مهردادیان

ساختمان آن‌دو؛ آپارتمان ویلایی با طراحی منحصر به فرد

ساقدوش بار

پروژه ساختمان مسکونی آن‌دو با طراحی کاملا منحصر به فرد دفتر دیگر، توسط گروه نکسا در خیابان ایران زمین شهرک غرب اجرا شده است. بنایی زیبا که حجم جذاب و متفاوت آن، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برای آشنایی بیشتر در مورد مشخصات، ویژگی‌های منحصر به فرد و امکانات ساختمان مسکونی آن‌دو با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

مشخصات اصلی پروژه ساختمان مسکونی آن‌دو

ساختمان مسکونی آن‌دو با طراحی دفتر دیگر و علیرضا تغابنی، توسط گروه نکسا بین سال‌های 1399 تا 1401 در خیابان مهستان شهرک غرب اجرا شده. این پروژه در زمینی به مساحت 1539 مترمربع با زیربنای کل 5280 مترمربع در 7 طبقه ساخته شده. 4 طبقه بالایی ساختمان، مسکونی بوده و دارای 8 واحد در متراژهای 296 تا 335 متری با 3 و 4 اتاق خواب است. در طبقه همکف و دو طبقه زیرزمین هم امکانات رفاهی و مشاعات جذاب ساختمان قرار گرفته است.

از بین رفتن دغدغه‌های زندگی در ویلا با آپارتمان ویلای آن‌دو

از بین رفتن دغدغه‌های زندگی در ویلا با آپارتمان ویلای آن‌دو

شهرک غرب به دلیل تراکم پایین جمعیت و شهرسازی مدرن از مناطق جذاب شهر تهران برای سکونت است. اما یکی از دغدغه‌های سکونت در ویلاهای این شهرک با توجه به مشغله‌های زندگی شهری امروزی، نگهداری و تامین امنیت این خانه‌هاست. که ساکنین را با مشکل مواجه کرده. اما این مجتمع تنها میزبان 8 خانواده خواهد بود. هر یک از واحدهای آپارتمان ویلای آن‌دو با ویژگی‌های یک ویلای کامل مانند تراس‌های وسیع، نورگیرهای زیاد، پاگردهای اختصاصی، امنیت بالا، مشاعات جذاب و سیستم خدمات و نگهداری، دغدغه‌های ساکنین را از میان خواهد برد.

پله‌های ساختمان آن‌دو، مجسمه‌ای در دل حجم زیبای ساختمان

پله‌های ساختمان آن‌دو، مجسمه‌ای در دل حجم زیبای ساختمان

در نمای پروژه خاص ساختمان آن‌دو، ویژگی‌های زیادی را می‌توان از زوایای مختلف بررسی کرد. یکی از آن‌ها پله‌ها هستند که مانند مجسمه‌ای در دل حجم زیبای ساختمان بالا رفته و دو بخش آن را بهم پیوند می‌زند.

امکانات ساختمان مسکونی آن‌دو

امکانات ساختمان مسکونی آن‌دو

آپارتمان ویلای آن‌دو با امکانات کاملی چون لابی زیبا، باشگاه ورزشی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات، سالن ماساژ و اسپا، بام سبز، اتاق بازی کودکان و 4 دفتر کار در کنار امکانات هر یک از واحدها مانند ورودی مجزای آسانسور و اتاق‌های چند منظوره، لحظاتی مملو از لذت زندگی را به ساکنین می‌بخشند. یکی از دلنشین‌ترین امکانات هر واحد، حیاط اختصاصی واقع شده در ارتفاعی است که منظره‌ای زیبا را در فضایی خصوصی فراهم می‌کند.

آپارتمان ویلای آن‌دو

و در آخر

در این مطلب با ساختمان مسکونی آن‌دو، این آپارتمان ویلای جذاب و منحصر به فرد و مشخصات، ویژگی‌ها و امکانات و طراحی خاص آن آشنا شدید. برای آشنایی با پروژه‌های طراحی خاص دیگر در ایران مطلب متفاوت‌ترین گالری طلا و جواهر را از دست ندهید.

ساختمان مسکونی آن‌دو، این آپارتمان ویلای جذاب

ساختمان مسکونی آن‌دو

طراحی ساختمان مسکونی آن دو

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه