طراحی مدرن محصولات چوبی را با زیبایی‌شناسی ترکیب کنید

طراحی مدرن محصولات چوبی را با زیبایی‌شناسی ترکیب کنید

به قلم: فهیمه مصدرالامور

هرچه از زندگی به سبک سنتی بیشتر فاصله بگیریم، نیاز به حضور المان‌هایی از طبیعت در خانه را بیشتر حس می‌کنیم. صنعتی شدن جوامع و تغییر سبک زندگی، باعث می‌شود تا ما عناصری مانند چوب و سنگ و… را بیشتر در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنیم. این محصولات چوبی، باعث افزایش حس صمیمیت و سرزندگی و گرمی در هر خانه‌ای می‌شود. به این ترتیب طرفداران این سبک محصولات را در اقشار مختلفی می‌توان مشاهده نمود. در این مطلب قصد داریم طراحی مدرن محصولات چوبی را از منظری متفاوت با برند جلاف بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی مدرن محصولات چوبی را با زیبایی‌شناسی ترکیب کنید

چوب و هنر

اصول مهم در طراحی داخلی منزل با محصولات چوبی چیست؟

برای داشتن یک طراحی داخلی منزل با چوب بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید:

  1. برای ایجاد حس گرمی طبیعت و طراوت برای طراحی دکوراسیون داخلی، می‌توانید از چوب با داشتن گره‌ها و طرح و رنگ طبیعی و در کل با حفظ حالت طبیعی آن استفاده کنید. این المان می‌تواند نیاز شما به استفاده از اکسسوری های دیگر را نیز کاهش دهد.
  2. برای طراحی مدرن محصولات چوبی داخل ساختمان؛ طیف رنگی مناسبی را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که طیف‌های رنگی مختلف، باعث شلوغی فضای داخلی می‌شود.
  3. نورپردازی در طراحی داخلی ساختمان با چوب اهمیت زیادی دارد. نورپردازی مناسب یک نکته تاثیرگذار است که در نتیجه نهایی طراحی چوبی منزل اثر مستقیم دارد.
  4. این نکته را فراموش نکنید که برای طراحی مدرن محصولات چوبی، هر مدل چوبی مناسب نیست. به عنوان مثال چوب سفید فقط برای استفاده در مبلمان و برای تکمیل طراحی داخلی مناسب است و از آن برای دیوارها یا سقف نباید استفاده کرد. همچنین از چوب راش برای خاص کردن دکوراسیون داخلی نیز استفاده می‌شود.
  5. طراحی داخلی مدرن محصولات منزل با چوب معمولا هزینه زیادی نیاز دارد. بنابراین قبل از خرید هر وسیله توجه کافی را داشته باشید تا بتوانید با کمترین خرید و کمترین هزینه، بهترین طراحی داخلی را خلق کنید.

پیشنهاد مطلب: بهترین رنگ مبلمان برای خانه‌های کوچک

مبلمان جلاف
diamondمبلمان جلاف

گروه صنعتی مبلمان جلاف، ارمغانی از زیبایی

گروه صنعتی جِلاف در راستای پرکردن خلأ عرضه محصولات لوکس با تولید مهندسی گام برمی‌دارد. نام جِلاف به معنای زیبا از زبان باستانی سیستانی گرفته شده است تا نمایانگر رویکرد زیبایی‌شناسانه این مجموعه باشد. بنا به گفته کارشناسان جلاف، سهم عمده بازار امروز ایران در صنعت مبلمان بر اساس تولید سنتی پیش می‌رود و تولیدکنندگان صنعتی نیز محصولاتی ارائه می‌کنند که در چیدمان فضاهای لوکس و مدرن جایی ندارند.

مبلمان جلاف

مبلمان جلاف با تکیه بر طراحی مدرن، متریال با کیفیت و تولید صنعت، محصولاتی منطبق با استانداردهای روز جهانی به بازار عرضه می‌کند. این برند با همنشینی هنر، دانش و طبیعت پیشینه‌اش به دهه پنجاه بازمی‌گردد. گروه صنعتی جلاف می‌کوشد با تعهدی که نسبت به طبیعت دارد، طراحی مدرن محصولات چوبی را بادوام و باکیفیت ماندگار ارائه دهد. در این راستا، تجربیات نسل گذشته خود را با ایده‌های نو مبتنی بر دانش مهندسی درهم آمیخته و محصولی اصیل و مدرن را به بازار عرضه می‌کند. به علاوه در برند محصولات چوبی جلاف، چوب راش وارداتی Grade AA از کشور گرجستان نیز نقش تاثیرگذاری در زیبایی دکوراسیون دارد.

تمامی محصولات این برند با سه سال گارانتی ارائه می‌شوند تا خاطر مشتریان محترم از بابت کیفیت و دوام کالا راحت باشد. همچنین تا 10 سال، خدمات پس از فروش برای تمامی کالاها ارائه می‌شود. متریال به کار رفته در مبلمان، صندلی و میزهای جلاف، همگی از بهترین تامین کنندگان داخلی و خارجی تهیه می‌شود تا کالایی در حد استانداردهای روز اروپا مهمان خانه‌های مشتریان عزیز شود.

  • عکس‌های بیشتری از محصولات چوبی این مجموعه را در ادامه مشاهده کنید.

صندلی جلاف

 طراحی مدرن محصولات چوبی مبلمان چوبی جلاف

ست مبلمان سبز جلاف

صندلی مدرن جلاف

گروه صنعتی مبلمان جلاف، ارمغانی از زیبایی

طراحی مدرن محصولات چوبی میز و صندلب چوبی شیک

سخن پایانی

طراحی مدرن محصولات چوبی در دکوراسیون داخلی منزل این روزها نیاز به متخصصین خبره و کارآمدی دارد که بتوانند به زیبایی هرچه تمام‌تر کار پیاده‌سازی و اجرای آن را به عهده بگیرند. به همین منظور در این مطلب علاوه بر عنوان نکاتی مبنی بر اصول طراحی داخلی با چوب، با برند متخصص جلاف نیز آشنا شدیم. برای کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر به پروفایل جلاف مراجعه نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مهرناز در تاریخ 31 تیر 1402
عالی بود
فهیمه مصدرالامور در تاریخ 31 تیر 1402
ممنون از حسن نظر شما.

ثبت دیدگاه