8 مدل کابینت آشپزخانه ترند 2024 در دکوراسیون داخلی منزل

8 مدل کابینت آشپزخانه ترند 2024 در دکوراسیون داخلی منزل

به قلم: نرگس مهردادیان

کابینت آشپزخانه ترند سال ۲۰۲۴ در دکوراسیون داخلی منزل

کابینت آشپزخانه، یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. کابینت آشپزخانه در سبک‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شود. اما برخی مدل‌ها در هر سال پررنگ‌تر و برخی دیگر بعد از سال‌ها دوباره تکرار می‌شوند. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای به‌روز و زیبا داشته باشید باید با طرح‌های کابینت آشپزخانه ترند 2024 آشنا باشید. در این مطلب از چیدانه با جدیدترین مدل‌های کابینت در سال پیش رو آشنا می‌شوید و در صورت تمایل می‌توانید این ترندها را در طراحی آشپزخانه خود استفاده کنید. پس با ما همراه باشید…

چوب و هنر

کابینت آشپزخانه سبز رنگ ترند 2024

1- کابینت آشپزخانه سبز رنگ ترند 2024

رنگ سبز، جزو ترندهای دکوراسیونی در سال پیش رو است و طرفداران بسیاری دارد. رنگ‌هایی مانند سفید، طوسی، کرم، خاکی و رنگ چوب طبیعی باعث بهتر دیده شدن رنگ سبز می‌شوند. با این رنگ‌های مکمل سبز، بهترین ترکیب رنگی را می‌توانید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود ایجاد کنید.

ایجاد فضاهای ذخیره‌سازی هوشمندانه‌تر

2- ایجاد فضاهای ذخیره‌سازی هوشمندانه‌تر

این روزها طراحی دکوراسیون آشپزخانه، با هدف ایجاد فضای بیشتر برای ذخیره‌سازی لوازم انجام می‌شود. در طراحی دکوراسیون در آشپزخانه 2024 همه چیز جای مخصوص به خود را دارد. برای مثال، با طراحی فضای مخصوص، لوازم خانگی مانند مخلوط کن، قهوه ساز و توستر پنهان می‌شوند. در عین حال به راحتی در دسترس بوده و به خوبی نگهداری می‌شوند. همچنین فضای ذخیره‌سازی توکار و کابینت‌هایی با تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیم موجب ساماندهی و ذخیره‌سازی هوشمندانه فضای آشپزخانه می‌شود.

طراحی جزیره آشپزخانه نمایشی و خاص

3- طراحی جزیره آشپزخانه نمایشی و خاص

طراحی جزیره آشپزخانه خاص و نمایشی، از ترندهای محبوب در طراحی دکوراسیون آشپزخانه 2024 است. که با سنگ و آویزهای کم ارتفاع رنگارنگ، تکمیل می‌شود. جزیره آشپزخانه همچنان به عنوان فضای آماده‌سازی و غذاخوری استفاده می‌شود، اما تمرکز بیشتر بر طراحی غذاخوری خواهد بود.

انتخاب دو رنگ برای کابینت آشپزخانه

4- انتخاب دو رنگ برای کابینت آشپزخانه

همچنین انتخاب دو رنگ با کنتراست زیاد برای کابینت‌های آشپزخانه، جزو ترندهای دکوراسیون داخلی منزل در سال پیش رو است. البته باید توجه داشته باشید که رنگ دوم، فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نکند و تنها برای تنوع فضا و گریز از یکنواختی ایجاد شود.

حذف قفسه‌های باز در آشپزخانه 2024

5- حذف قفسه‌های باز در کابینت آشپزخانه ترند 2024

قفسه‌های باز در دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار کاربردی هستند. اما در سال جدید، طراحان بیشتر به ایجاد فضایی خلوت و مرتب توجه نشان می‌دهند. و تنها لوازم مهم و پراستفاده، در معرض دید قرار می‌گیرد. طراحان به سینک ظرفشویی مخفی یا اجاق‌های رومیزی توجه بیشتری نشان داده‌اند. حتی در مواردی، لوازم بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و فر نیز در داخل کابینت پنهان می‌شود تا فضا یکدست و مرتب به نظر برسد.

بازگشت ویترین به کابینت آشپزخانه 2024

6- بازگشت ویترین به کابینت آشپزخانه ترند 2024

ویترین‌ها کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای هستند که بسته به سلیقه شما می‌توانند مات یا شفاف باشند. ویترین آشپزخانه شفاف ، فضا را بزرگتر نشان می‌دهد و برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک انتخاب مناسبی است. حتی با اجرای یک نور مخفی زیبا و استاندارد در ویترین، می‌توانید روشنایی و زیبایی آشپزخانه خود را دو چندان کنید.

کابینت بدون دستگیره در آشپزخانه مدرن

7- کابینت بدون دستگیره در آشپزخانه مدرن

یکی دیگر از ترندهای طراحی کابینت آشپزخانه در سال پیش رو حذف دستگیره‌هاست. این مدل کابینت برای خانه‌های مدرن و مینیمال، بهترین انتخاب است. کابینت‌های براق یا ماتی که هیچ دستگیره‌ای ندارد و در عین سادگی، بسیار لوکس به نظر می‌رسند. انتخاب رنگ‌های مات یا براق، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

تزیینات طلایی در دکور آشپزخانه نئوکلاسیک

8- تزیینات طلایی در دکور آشپزخانه نئوکلاسیک

تزیینات طلایی یکی از ترندهای طراحی کابینت آشپزخانه امسال برای لوکس پسندهاست. طلایی در کنار کابینت سفید، جلوه‌ بسیار جذابی دارد و فضای آشپزخانه را لوکس و زیبا می‌کند. این ترکیب رنگی برای سبک دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک بهترین انتخاب می‌تواند باشد. می‌توانید دستگیره کابینت‌ نئوکلاسیک سفید را به رنگ طلایی انتخاب کنید. و دیگر المان‌های دکور آشپزخانه مانند لوستر و اکسسوری‌های دکوری را نیز با دستگیره‌ها ست کنید.

کابینت آشپزخانه ترند ۲۰۲۴

و در آخر

اگر می‌خواهید دکور آشپزخانه خود را مطابق با کابینت آشپزخانه ترند ۲۰۲۴ طراحی کنید، با محبوب‌ترین و پرطرفداترین مدل‌‌ها در این مطلب آشنا شدید. از بین آن‌ها می‌توانید مطابق با فضایی که در اختیار دارید و سلیقه شخصی‌تان، بهترین دکوراسیون را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه