Chidaneh.com placeholder image

8 میز جلو مبلی که با هر مبلمانی ست می شود!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: اصولا چالش اصلی بعد از انتخاب مبلمان، انتخاب میز جلو مبلی و عسلی های آن هاست، انتخاب جلو مبلی های که با هر مبلمان و دکوراسیون هماهنگ شوند انتخاب نسبتا سختی است  اما امروز در چیدانه پیشنهاد هایی برای انتخاب میز های جلو مبلی شما داریم که با هر مبلمانی هماهنگ می شوند با ما همراه باشید.

مبلمان دی دریم
دکوراسیون داخلی منزل با مبلمان شیک
مبلمان دی دریم

چوب و هنر

میزهای ساده ی چوبی از قدیم یکی از میزهای پر طرف دار بوده است که به خوبی با هر نوع مبلمانی هماهنگ می شوند شما می توانید برای جلو مبلی خود این میزها را تهیه کنید و با خیال راحت تا مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید که چرا که این مبل ها به لحاظ ظاهر ساده هیچگاه از چشم نمی افتند.

یک میز جلو مبلی جالب و نسبتا سنتی که می توانید با مبلمان خود هماهنگ کنید همین میزهای صفحه فلزی و پایه چوبی است، حتی می توانید با یک سینی مسی بزرگ و چند پایه ی چوبی یکی از آن ها را خودتان بسازید و  لذت ببرید.

میز های تمام شیشه ای با ظاهر خاص و مدرن خود به خوبی می توانند در فضای نشیمن شما بدرخشند، و فضای بی نظیری برای شما ایجاد کنند این میزها به دلیل طرح خاص خود به خوبی می توانند با هر نوع مبلمانی هماهنگ شوند.

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن سفید و مشکی
شرکت معماری دکوکو

میزهای صفحه شیشه ای پایه فلزی هم گزینه ی مناسب دیگری برای نشیمن شماست. این میزها به دلیل طرح خاص خود به خوبی در کنار هر مبلمانی خوش می نشینند و با آن ها  هماهنگ می شوند .

مرکز طراحی کوثر
دکوراسیون منزل دامون ساخلی کیش
مرکز طراحی کوثر

میزهای چرمی یکی دیگر از انتخابات شما برای جلومبلی های شماست هر چند که این میزها در ترکیب با مبلمان چرمی ظاهر بی نظیرتری دارند اما هیچ قاعده ای شما را از هماهنگ کردن آن ها با سایر سبک مبلمان در دکوراسیون داخلی منع نمی کند. .

شرکت معماری دکوکو
مبلمان دکوراسیون داخلی منزل
شرکت معماری دکوکو

جعبه ها و صندوقچه های قدیمی گزینه ی مناسب دیگری برای میزهای جلو مبلی شماست یکی از آن ها را برای فضای نشیمن خود استفاده کنید ترکیب چوب و شیشه و پارچه همواره ترکیب بینظیری در فضای دکوراسیون شما ایجاد می کند.

شرکت معماری دکوکو
طراحی داخلی نشیمن مدرن پروژه سعادت آباد
شرکت معماری دکوکو

میزهای پارچه ای یکی دیگر اتنخاب های شماست که برای مبلمان های راحتی مناسب ترند، برای استفاده بهتر و راحت تر از آن ها روی آن را با شیشه بپوشانید که در نظافت آن ها هم دچار مشکل نشوید.

یک ایده ی بی نظیر و مقرون به صرفه برای جلو مبلی های شما استفاده از تایر های بلااستفاده برای این منظور است، اگر هیچکدام از ایده های بالا نظر شما را جلب نکرد، کافی است خودتان بسازید! یک پایه ی چوبی پیدا کنید و یا آن را بسازید حتی می توانید از پایه های میزهای قدیمی برای این منظور استفاده کنید، تایر را روی پایه ها سوار کنید و با نخ های کنفی دور آن را مانند تصویر به پوشانید و برای هماهنگ شدن بیشتر با مبلمانتان از رنگ متناسب با مبلمان به پایه ها بزنید و میز جلو مبلی بی نظیرتان را به سادگی خودتان بسازید. 

در سراسر ایران شرکت های طراحی مبلمان های خانگی هستند که می توانند نیازهای شما را رفع کنند، برای تهیه میزهای بغل مبلی تان حتما سری به لیست این شرکت ها در اهالی فن چیدانه بزنید. 

مطالب بیشتر: ۷ میز عسلی که مبلمان تان را زیباتر می کنند!
۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی !
چگونه با تنه درخت یک میز زیبا بسازید
ساخت میز جلو مبلی متحرک با پالت های چوبی ارزان
۱۰ میز کار جمع و جور برای اتاق های نقلی

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ایما در تاریخ 15 دی 1394
اغلبشان جالبند، اما من به علت آلودگی هوا و خاک و غباری که به سرعت روی همه چیز مینشیند، میزی را ترجیح میدهم که برای گذاشتن مقداری ظرف و لوازم مورد نیاز پذیرایی، کشو داشته باشد. میزهایی که با جعبه های میوه و ... ساخته میشوند هم به خصوص برای اتاق نوجوانان مناسبند. اما آن نوع از جعبه را با آن رنگ و طرح و جنس، کجا میشود پیدا کرد؟!

ثبت دیدگاه