Chidaneh.com placeholder image

با مجسمه های تزیینی دکوراسیون منزل تان را زیباتر کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

در طراحی و دکوراسیون داخلی همیشه جزییات کوچکی وجود دارد که می تواند ظاهر دکوراسیون شما را زیر و رو کند جزییات کوچکی که شاید حضورشان الزام چندانی در دکوراسیون منزلتان نداشته باشد اما کمبودشان تاثیر مستقیمی بر زیبایی چهره دکوراسیون شما می گذارد، در همین راستا امروز در چیدانه می خواهیم حضور مجسمه ها و تندیس ها در فضای داخلی بررسی کنیم با ما همراه باشید.

صنایع چوب و فلز توفرم
دکوری های مدرن و زیبا
صنایع چوب و فلز توفرم

اسکای اسکرپر

اگر قصد قرار دادن یک مجسمه در فضای داخلی خود را دارید پیش از هر چیز باید آن اثر حس درونی ویژه ای را برای شما به همراه داشته باشد، احساسی قوی که بعضا با نگاه کردن به آن روحیه بگیرید، بنابر این در انتخاب نوع مجسمه دقت کنید تا تاثیر مطلوبی در روحیه شما داشته باشد.

مطالب بیشتر: مجسمه های زیبا، نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم!

امیر صادقی
خانه ی دوبلکس سروش در لویزان
امیر صادقی

وقتی صحبت از یک مجسمه می شود ناخودآگاه ذهن ما به سمت مجسمه های پیکر تراشی شده لوکس می رود که در بیشتر در دکوراسیون های سبک کلاسیک دیده می شود اما توجه داشه باشید در هنر امروز مجسمه ها از تایپوگرافی تا طرح های اصیل ایرانی تنوع دارند که به سادگی می توانید با توجه به سبک فضای داخلی خود از آن ها استفاده کنید.

مطالب بیشتر: تزیینات لوکس منزل، 10 مجسمه برنزی دکوری!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی خانم حاجیان در تهران
امیر صادقی

اگر دکوراسیونی به سبک مغربی دارید و استفاده از نمونه های تاکسیدرمی شده حیوانات می تواند زیبایی خاصی به فضای داخلی شما ببخشد. نیازی نیست در زمینه ی طرفداری از حقوق حیوانات داد سخن سر دهید! اگر به این نوع از مجسمه ها علاقه دارید باید بگویم که در دنیای امروز و پیشرفت علم و تکنولوژی می توانید انواع مصنوعی آن را به همان ظرافت نوع طبیعیش تهیه کنید و به دکوراسیون خود زیبایی ببخشید.

استفاده از مجسمه ها در فضای سرویس بهداشتی

این نکته را فراموش کنید که مجسمه ها تنها برای زینت بخشیدن به فضاهای خصوصی شما مانند نشیمن و غیره هستند، هیچ قاعده و قانونی در این زمینه وجود ندارد به سادگی می توانید از مجسمه ها در فضاهای خصوصی تر مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید و چهره ی متفاوتی به ظاهر دکوراسیون خود ببخشید.

طالب بیشتر: مجسمه دکوری، سه بعدی هایی که دکوراسیون را متحول می کنند!

صنایع چوب و فلز توفرم
مجسمه های تندیس خاص دکوری
صنایع چوب و فلز توفرم

مجسمه ها را می توانید با توجه به سبک و سیاق سایر عناصر موجود در دکوراسیون خود انتخاب کنید، این لوازم دکوری می تواند تابلو ها و یا کوسن های شما باشد که با مجسمه ی موجود در فضای داخلی شما ست می شود و ظاهر بی نظیری به آن می بخشد.

مطالب بیشتر: خلق مجسمه های چوبی در کارگاه کوچک بانوی هنرمند ایرانی!

شروین کرد
دکوراسیون خانه من
شروین کرد

وقتی صحبت از مجسمه ها می شود برای آن ها ابعاد و اندازه های خاصی در نظر گرفته نمی شود، به سادگی می توانید ابعاد آن را متناسب با فضای خود انتخاب کنید، اما توجه کنید اگر از مجسمه های کوچک استفاده می کنید امکان دارد تعدد آن ها ظاهر فضای داخلی شما شلوغ کند پس تعداد بالای آن برای فضاهای کوچک شما مناسب نمی باشد.

مبلمان و اکسسوری گونای
مجسمه آنتیک نشیمن
مبلمان و اکسسوری گونای

میز و مبل حس وود
میز چوبی روستیک
میز و مبل حس وود

مجسمه های سرامیکی از جمله انواعی است که امروزه بسیار پر طرفدار است می توانید آن ها را به رنگ های متنوع تهیه کنید و آن را با سایر لوازم و وسایل دکوراسیون خود ست کنید، توجه داشته باشید که رنگ مجسمه ها تا حد زیادی در مشخص شدن سبک دکوراسیون شما تاثیرگذار است.

 

اگر شما هم دوست دارید مجسمه و تندیس خاصی برای دکوراسیون منزل خود تهیه کنید پیش از سر زدن به بازار نمونه های مختلف آن را در ویترین کالاهای چیدانه ببینید شاید مجسمه ی مد نظر خود را آن جا بیابید و خرید ساده تری داشته باشید. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه