Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون نشیمن 13 متری خانه پریسا در کرج!

به قلم: تحریریه چیدانه

استفاده از رنگ زرشکی در دکوراسیون نشیمن 13 متری منزل پریسا چیزی است که خانه او را خاص و ویژه می کند. رنگ های گرم آرامش و امنیت بیشتری در خانه ایجاد می کنند. ما در داستان نشیمن هفته به فضای خانه پریسا در کرج رفتیم؛ او در مورد طراحی داخلی نکات مفیدی را بیان می کند:

چوب و هنر

نشیمن 13 متری خانه پریسا در یک نگاه

  • شغل خانم خانه: خانه دار
  • موقعیت شهر: کرج/ محله: رزکان
  • متراژ نشیمن: 13 متر مربع
  • سال ساخت: 1395
  • ملک شخصی
  • سبک دکوراسیون: مدرن
  • رنگ های غالب: زرشکی
  • ویژگی برجسته طراحی: استفاده از رنگ گرم
  • مدت زمان طراحی داخلی: دو هفته
  • هزینه دکوراسیون:  4 میلیون تومان

فضای خصوصی را از دکوراسیون نشیمن13 متری جدا می‌کنم

میخواستم فضای خصوصی از دکوراسیون پذیرایی جدا باشد و خیلی در معرض دید نباشد. علت انتخاب این طراحی برای اتاق نشیمن این است که می خواستم فضای خصوصی راحت و دنج داشته باشیم. اتاق نشیمن در پلان خانه یک اتاق بوده که آن را تغییر دادم و خواستم به عنوان فضای تلویزیون استفاده شود. یعنی دیوار و در اتاق حذف شده است.

ترکیب رنگی گرم را به اتاق نشیمن کوچکم آوردم

سعی کردم رنگ های گرم را برای دکوراسیون نشیمن به کار ببرم چون در دکوراسیون پذیرایی هم رنگ ها کاملا سرد هستند. من از رنگ زرشکی و کرم استفاده کردم، دیوار به رنگ کرم ملایم است. به دلیل اینکه دیوارها رنگ کرم داشت، خواستم فرش را به گونه ای انتخاب کنم که قسمت های کرم رنگ داشته باشد.

برای مبلمان راحتی تنها از یک کاناپه سه نفره استفاده کردم که فضا شلوغ نشود و سعی کردم رنگ زرشکی را با وسایل تزیینی کوچک مانند گلدان دکوری و تابلویی که به دیوار زدم، در فضای کلی دکوراسیون نشیمن پخش کنم. من در نظر داشتم وسایل اضافی وارد فضای نشیمن نکنم تا سادگی خود را از دست ندهد.

مبلمان و فرش در اتاق نشیمن 13 متری خانه سارا

فرش را از شهر فرش و به قیمت 500 هزار تومان و مبل را از یافت آباد و به قیمت 3 میلیون تومان خریدیم.

گیاهان آپارتمانی به فضای نشیمن کوچک روح داده اند

گیاهان آپارتمانی به نظرم بهترین قسمت نشیمن است که به فضا روح داده است. خب من به گل و گیاه علاقه دارم و حس خوبی به من می دهند. به همین علت خواستم گیاهان را در محلی که بیشتر از آن استفاده می کنم، قرار بدهم تا بیشتر بتوانم آنها را ببینم. به همین دلیل گلدان گیاهان را فقط در یک گوشه فضا نگذاشتم و در اتاق نشیمن روی میز و دو طرف میز تلویزیون قرار دادم تا بیشتر به چشم بیایند.

دکوراسیون اتاق نشیمن 13 متری با مبل چستر فیلد

در دکوراسیون مدرن نشیمن خانه پریسا مبل راحتی به شکل مبل چستر فیلد ظاهر شده است. کوسن با ترکیب رنگی تضاد خوبی با رنگ زرشکی مبل دارد و باعث شده فضای دلنشین و گرمابخشی ایجاد شود. میز جلو مبلی پارچه ای نیز با مبل چستر ست است و مانند مهر تاییدی در فضا به چشم می آید. یکی از ویژگی های خاص اتاق نشیمن میز تلویزیون مدرن و چوبی است که بر روی دیوار نصب شده و سادگی و نظم را در این دکوراسیون نشان می دهد.

در پایان:

برای تغییر دکوراسیون و چیدمان جدید از اهالی فن کمک بگیرید. عکس های منزل طراحی شده خود را برای ما ارسال کنید تا در تور خانه گردی انتخاب شوید 09388547140 تلگرام چیدانه.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه