Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین عکس های دکوراسیون داخلی چیدانه در سال 95

به قلم: تحریریه چیدانه

کم کم به روزهای پایانی سال 95 نزدیک می شویم، امسال هم مانند سال های گذشته با ایده های دکوراسیونی کمتر دیده شده در کنار شما بودیم و سعی کردیم تا با تولید محتواهای پر کاربرد و عکس های ایرانی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و معماری قدم موثری در زیباتر کردن فضای زندگی و کار شما داشته باشیم. به همین دلیل امروز در چیدانه می خواهیم پربازدیدترین تصاویر گالری عکس چیدانه در سال 95 را با شما به اشتراک بگذاریم تا شما هم با محبوبترین تصاویر طراحی و دکوراسیون داخلی در سال 95 آشنا شوید با ما همراه باشید.

Mr.
دکوراسیون آشپزخانه ایرانی به سبک کلاسیک
Mr.

سرویس خواب بالسا

1. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی به سبک کلاسیک

یکی از پرطرفدار ترین سبک ها در دکوراسیون منزل ایرانی، سبک کلاسیک می باشد که بی شک انتخاب رنگ های سفید طلایی جلوه و شکوه دو چندانی به این سبک در دکوراسیون شما می بخشد. در طراحی آشپزخانه به عنوان کاربردی ترین فضای موجود در خانه باید دربرگیرنده ی بخش های مختلف و متناسب با نیاز باشد. در این طراحی از کابینت آشپزخانه زویا به خوبی می توانید تعبیه ماهرانه ی فضای سیب زمینی و پیاز و بطری ها را ببینید و شاید این دقت در طراحی در کنار انتخاب متناسب متریال طرح، رنگ این تصویر را در جایگاه نخست قرار داده است. 

شرکت معماری دکوکو
طراحی مدرن آشپزخانه پروژه الهیه
شرکت معماری دکوکو

2. طراحی مدرن آشپزخانه پروژه الهیه

یکی از اصول اولیه طراحی داخلی همنشینی فضای غذاخوری و آشپزخانه می باشد. و یکی دیگر از عواملی که می تواند طراحی دکوراسیون داخلی شما را چشمگیرتر کند، یکسان بودن سبک طراحی این دو فضا می باشد به نحوی که بتواند چشم نواز نیز باشد. در طراحی آشپزخانه پروژه الهیه همان طور که در تصویر می بینید سبک مدرن و ترکیب رنگی هماهنگ برای فضای آشپزخانه و مبلمان فضای غذا خوری انتخاب شده است که همین امر سبب چشم نواز شدن فضا و تصویر شده است.

ری را استودیو
دکوراسیون داخلی اقامتگاه اسکی بارین در شمشک
ری را استودیو

3. دکوراسیون داخلی اقامتگاه اسکی بارین در شمشک

در اقامتگاه اسکی بارین در شمشک شما شاهد یک معماری بسیار زیبا و طراحی داخلی مناسب با فرم معماری هستید. رنگ اصلی این پروژه سفید می باشد که هماهنگ با روند طراحی است. در این عکس که به عنوان یکی از عکس های پربازدید گالری عکس چیدانه می باشد شما شاهد طراحی دکوراسیون داخلی اتاق استراحت با ترکیب رنگ آرامش بخش سفید و بنفش هستید.

دکوراسیون رامسین
دکوراسیون اتاق خواب مدرن
دکوراسیون رامسین

4. دکوراسیون اتاق خواب مدرن

در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب آنچه که بیشتر از هر موضوعی اهمیت دارد، انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای فضای دکوراسیون داخلی تان می باشد، انتخاب رنگ هایی با تم ملایم و گرم در کنار یک نورپردازی اصولی می تواند اتاق خواب شما را تبدیل به یک اتاق خواب پرطرفدار و محبوب نماید. همچنین در طراحی یک اتاق خواب انتخاب طرح و رنگ های ساده و خلوت سبب جذابیت دو چندان فضای اتاق خواب می شود. 

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی از دکوراسیون سنتی سوهانک
عرفان شریف نژاد: عکاس

5. دکوراسیون نشیمن سنتی سوهانک

انتخاب المان های سنتی ایرانی در دکوراسیون داخلی یکی از پرطرفدارترین عوامل در طراحی داخلی به خصوص برای فضای نشیمن می باشد. پشتی، کرسی، طاقچه، مبل تختی و دیوار کاه گلی در کنار گیاهان آپارتمانی و رنگ های گرم می تواند به سادگی فضای سنتی، ایرانی و صمیمی را برای شما و خانوادتان ایجاد کند. اگر نوع طراحی و دکوراسیون این فضا در تصویر و تک تک عناصر موجود در آن دقت کنید به خوبی می توانید علت پربازدیدترین بودن آن را درک کنید. 

دکوراسیون گروه تی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون گروه تی

6. دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

در طراحی برخی از آشپزخانه های مدرن، فضای آشپزخانه به وسیله ی دیوارها جدا نمی شوند، بلکه چیدمان وسایل به گونه ای صورت می گیرد که خود معرف فضاهای مختلف در دکوراسیون داخلی منزل می شوند. در این حالت، دکوراسیون داخلی آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی دارد و باید با دقت بالا و حساسیت زیاد به چیدمان چنین فضایی پرداخت. ترکیب رنگ و حالت نمایشگاهی بودن فضا نیز تاثیر زیادی در جذابیت و محبوب بودن فضا خواهد داشت. 

گروه معماران مدام
طراحی حیاط خانه ایرانی
گروه معماران مدام

7. طراحی حیاط خانه ایرانی

در این طراحی حیاط خانه ایرانی که توسط معماران مدام انجام گرفته است، از المان های ایرانی مانند آجر، کاشی های فیروزه ای و کوسن های غلتکی استفاده شده است. طراحی حیاط ایرانی به این شکل برای آپارتمان امروزی کاری بسیار جذاب و پرطرفدار است که در کمتر پروژه های ایرانی می توانیم چنین طراحی و فضا سازی را شاهد باشیم. اهمیت به موضوع فضای سبز با پربازدید شدن چنین تصویری به خوبی درک می شود. 

شیشه و آینه جی گلس
شیشه های بین کابینتی جی گلس
شیشه و آینه جی گلس

8. شیشه های بین کابینتی جی گلس

شیشه های بین کابینتی نشکن و ضد حرارت موجود در رنگ های مختلف می تواند جلوه ی خاصی به فضای آشپزخانه شما بدهد و یکی از مقرون به صرفه ترین راهکارها برای تغییر دکوراسیون فضای آشپزخانه شما می باشد. تصویر پربازدید بالا یکی از نمونه های پرطرفدار شیشه های بین کابینتی جی گلس می باشد. 

مانی فرم
طراحی اپن آشپزخانه ام دی اف
مانی فرم

9. طراحی اپن آشپزخانه ام دی اف

در طراحی و دکوراسیون فضای آشپزخانه، اپن آشپزخانه ام دی اف می تواند هم کاربرد غذاخوری داشته باشد و هم سطح مناسبی برای آماده سازی غذا در فضای عملکردی آشپزخانه می باشد. تفاوت ارتفاعی این کانترهای اپن در واقع برای رعایت ارتفاع استاندارد هرکدام از این دو کاربری است که همین ویژگی یکی از عوامل موثر در پربازدید شدن طراحی این آشپزخانه می باشد. 

مهران عباسی و همکاران | گروه ساختمانی وُشه
دکوراسیون پذیرایی منزل ایرانی با مبلمان سلطنتی
مهران عباسی و همکاران | گروه ساختمانی وُشه

10. دکوراسیون پذیرایی منزل ایرانی با مبلمان سلطنتی

در دکوراسیون پذیرایی این آپارتمان مسکونی که به سبک کلاسیک طراحی شده است، از مبلمان سلطنتی مانند ست مبل، کاغذ دیواری و پرده ها استفاده شده است. مبل استیل یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون به سبک کلاسیک است. در این طراحی انتخاب رنگ هایی مانند آبی درباری در کنار رنگ طلایی مکمل های پرطرفداری برای سبک کلاسیک محسوب می شوند که در این تصویر هم به خوبی دیده می شوند.

برای شرکت در مسابقه بوی عیدی چیدانه از رسم و رسوم، خانه تکانی، خریدهای عید، ترافیک اسفند، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی و #چیدانه منتشر کنید یا از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرام چیدانه ارسال فرمایید تا از برندگان خوش شانس جوایز شگفت انگیز ما باشید.

 نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
Elia.na7575 در تاریخ 27 مرداد 1397
سلام.ساییتون عالیه و همیشه مطالب روزتون رو دنبال میکنم.

ثبت دیدگاه