Chidaneh.com placeholder image

اتاق خواب بهاری، میان گل‌ها آسوده بخوابید!

به قلم: تحریریه چیدانه

همه ی فصل های سال زیبا هستند، اما فصل بهار طرفداران زیادی برای خود دارد؛ یکی بهار را دوست دارد چون تولد عزیزانش در این فصل است، یکی آن را دوست دارد چون آغاز سال جدید و تلاش و نو شدن است، یکی به خاطر هوای مطبوع و دوست‌داشتنی اش، یکی به خاطر شکوفه های سفید و صورتی و جوانه های سبز و تازه اش، و هزاران دلیل دیگر که می‌توان به خاطر آن ها بهار را دوست داشت!

رنگ دیوار اتاق خواب

تابلو فرش ریحان

دیوار اتاق را چه رنگی کنیم؟

پیشنهاد می کنم برای اتاق خواب بهاریتان یک رنگ روشن انتخاب کنید. پیشنهاد اول من، تنالیته ی سفید است؛ مثل سفید استخوانی، سفید عاجی، سفید کاپوچینو، سفید صدفی و…. اما اگر خواستید رنگ بیش تری به دیوارها اضافه کنید، طیف پاستلی رنگ های صورتی و سبز انتخاب خوبی می تواند باشد.
مطلب پیشنهادی: دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری گلدار ریسه ای
diamondکاغذ دیواری آیدی

سرویس خواب وینچنزو
سرویس خواب جولیت
سرویس خواب وینچنزو

 کاغذدیواری فصل بهار

انتخاب کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری یک انتخاب هوشمندانه و متفاوت برای بهاری کردن حال و هوای این روزهای اتاق خواب زیبای شما می تواند باشد. هم کاغذ دیواری ها و هم پوسترها دنیای بیکرانی از طرح و رنگ را پیش روی شما قرار می‌دهند و دستتان را در انتخاب، حسابی باز می گذارند. طرح‌هایی که در آن ها از برگ و جوانه و گل ها و شکوفه های بهاری استفاده شده ،بالطبع قدرت تاثیرگذاری بالاتری خواهند داشت.
مطلب پیشنهادی: کاغذ دیواری اتاق‌خواب، چیدانه خاص‌ترین‌ها را معرفی می‌کند!

استودیو پر
طراحی داخلی اتاق خواب
استودیو پر

ثمین موسوی
طراحی اتاق خواب سفید
ثمین موسوی

مدل پرده‌های اتاق خواب

پرده های اتاق خواب هم از همان حال و هوای رنگ و طرح دیوارها پیروی می‌کنند، فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر برای دیوارها کاغذ دیواری طرح دار انتخاب می کنید، در انتخاب طرح پرده ها باید کمی محتاط باشید تا اتاقتان زیاد از حد گلباران و شلوغ نشود. اما اگر دیوارها ساده هستند حتما از پرده های گلدار استفاده کنید. پرده های حریر و تور با ظرافت دلچسبشان می توانند دکوراسیون بهاریتان را زیباتر کنند. راستی اگر ست ملحفه و روبالشتی جذاب بهاری دارید، ست کردن پرده با آن ها نتایج جالبی خواهد داشت!

سرویس-خواب

ست سرویس خواب

در میان انواع سرویس خواب در کشور ما، سرویس خواب های چوبی از بقیه محبوب ترند. بافت و رنگ گرم چوب، حس خوشایندی به اتاق خواب شما می دهد و شما را به یک خواب گرم و آرام دعوت می‌کند، اگر بتوانید ست روتختی، ملحفه و روبالشی گلدار یا با رنگ آمیزی ملایم و بهاری برای تخت خوابتان پیدا کنید، می توانید آن را با پرده ی اتاق هم ست کنید، تا علاوه بر آن که زیبایی شکوفه های بهاری را در همه جای اتاق پراکنده می سازید، یک خواب آرام و مطبوع میان گل های بهاری را تجربه کرده و صبح با انرژی از خواب بیدار شوید!
مطلب پیشنهادی: 8 سرویس خواب چوبی شیک برای دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون-بهاری-اتاق-خواب

خرید اکسسوری اتاق خواب، بهاری و زیبا

دنیای اکسسوری، دنیای وسیع و بی انتهایی است و برای اکسسوری مناسب اتاق خوابتان، باید ابتدا به سلایق شخصی خودتان رجوع کنید. لیستی از آن ها تهیه کنید و در نهایت، آن هایی که بیش تر گرما و لطافت بهاری را برایتان تداعی می‌کنند، انتخاب کنید؛ شمع های تزیینی، تابلوهای نقاشی از مناظر یا گل های بهاری یا حتی استیکر های شاخ و برگ درختان زیبای بهاری بر یک دیوار کوچک.

دکوراسیون بهاری اتاق خواب

عطر بهار را در خانه استشمام کنید!

در فصل بهار، در هر گوشه ای از طبیعت که قدم می گذارید، رایحه ای خاص و متفاوت، وجودتان را لبریز می کند. پس چرا این آرامش بهاری در اتاق خواب بهاری شما جریان نداشته باشد؟!
از انواع عودها و خوشبوکننده های موجود در بازار می توانید برای خوشبوکردن اتاق خوابتان استفاده کنید. البته یادتان باشد بهار را با رایحه های ملایم خیلی بهتر می توانید به تصویر بکشید تا عطرهای تند و قوی.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون اتاق خواب کمجا، 10 ترفند که برای اولین بارمی بینید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مینا در تاریخ 28 فروردین 1402
من یک خانه اجاره کردم اشپزخانه کمی بالاتر از هال و غیر همسطح بود که سرامیک کف هال و کف اشپزخونه یک جنس و رنگ بود و دیده نمیشد که غیر همسطح هستند و دو نفر پاهاشون گیر کرد به اشپزخونه و کار به بیمارستان کشید اصلا موافق غیر همسطح بودن هال و اشپزخانه نیستم.

ثبت دیدگاه