Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین کالاهای دکوراسیونی 95 در چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر با همه بخش های وبسایت چیدانه آشنا باشید، به احتمال زیاد بخش کالاهای چیدانه را نیز خوب می شناسید، جایی که محصولات اهالی فن چیدانه به نمایش در می آید و شما می توانید از بین هزاران محصول مرتبط با حوزه معماری و دکوراسیون داخلی، برای خود بهترین گزینه را انتخاب کرده و با دسترسی به اطلاعات تماس فروشنده برای خرید آن اقدام نمایید. در بین این همه کالای متنوع در این مطلب می خواهیم 10 کالایی را به شما معرفی کنیم که در سال 1395 بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده اند. پس مثل همیشه با ما همراه باشید…

10. مبل پرینا وینرال

مبلمان وینرال
مبل پرینا وینرال
مبلمان وینرال

قالیشویی ادیب

مبلی زیبا و راحتی که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون بهاری منزل تان باشد. سبک این مبل طوری است که به دلیل سادگی به راحتی در دل هر نوع دکوراسیونی می نشیند. کوسن های رنگی و طرح دار می توانند روح بخش رنگ سرد این مبل باشند.

9. جا لباسی کشو دار دوگر

دوگر
جا لباسی کشو دار دوگر
دوگر

یک جالباسی زیبا و در عین حال چند منظوره که علاوه برای فراهم کردن فضای آویز لباس ها، کشوهایی جادار برای نگهداری وسایل کوچکی از قبیل کلیدها و لوازم سر دستی شما دارد. ضمن اینکه می توانید روی آن را با لوازم دکوری دلخواه تان چیدمان کنید.

8. مدل نوجوان پابلو (با تخت ۹۰)

مبلمان اتاق کودک و نوجوان سلطان کوچولو
مدل نوجوان پابلو (با تخت 90)
مبلمان اتاق کودک و نوجوان سلطان کوچولو

یک سرویس نوجوان ساده و شیک که مسلما مورد پسند بسیاری فرزندهای نوجوان خواهد بود. عنصر چوب، رنگ سفید و قهوه ای حاشیه ها ترکیبی جذاب ایجاد کرده است که فرزند شما در صورت داشتن وسایل زیاد دیگر دغدغه زیادی برای ست کردن رنگ ها نخواهد داشت. این ترکیب در پس زمینه می درخشد.

7. مبلمان Lisa یاتاش

گروه مبلمان یاتاش
مبلمان Lisa یاتاش
گروه مبلمان یاتاش

مبلی فاخر و در عین حال راحتی که از نمونه های ساده تر اندکی پا را فراتر گذاشته و حسی لوکس به نشیمن شما می دهد. فرم پایه ها و دسته ها و رنگ صورتی ملایم این مبل ما را به یاد سبک رمانتیک و زنانه در دکوراسیون داخلی می اندازد که امروزه طرفداران بسیاری دارد.

6. مجله منزل :شماره ۹۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵

مجله منزل
مجله منزل :شماره 93 اردیبهشت ماه ۱۳۹5
مجله منزل

مجله منزل، رسانه چاپی وبسایت چیدانه که ماهانه با مطالب جذاب و کاربردی در زمینه های دکوراسیون داخلی و سبک زندگی منتشر می شود و مطمئنا بسیاری از شما با آن آشنا هستید. شماره اردیبهشت سال 95 یکی از پرفروش ترین شماره های این مجله در سال اخیر بود.

5. کاغذدیواری طرح مینرال۲ وال کوئست

محصولات دکوراسیون داخلی خانه سبز
کاغذدیواری طرح مینرال2 وال کوئست
محصولات دکوراسیون داخلی خانه سبز

کاغذ دیواری با طرحی دوست داشتنی و دلنشین که برای یکی از دیوارهای اتاق نشیمن یا پذیرایی می تواند انتخابی فوق العاده باشد. نرمی و لطافت طرح و رنگ این کاغذ دیواری می تواند یکی از دلایل اصلی محبوب شدن آن در کالاهای چیدانه باشد.

4. لمینیت DiMODA

دکوراسیون ساربوک sarbouk
لمینیت DiMODA
دکوراسیون ساربوک sarbouk

یکی از کفپوش های محبوب این روزها که هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ قیمت مورد توجه قرار گرفته است، لمینت است. لمینت ها در انواع طرح ها و رنگ ها در بازار موجود اند اما لمینتی با این طرح و رنگ خاص کمتر جایی به چشم می خورد. البته یادتان باشد برای انتخاب چنین کفپوشی باید به هماهنگی ساید اجزای دکوراسیون با آن توجه ویژه ای نمایید.

3. مبلمان راحتی یاشیل ال مدل یوکا

گروه مبلمان یاشیل
مبلمان راحتی یاشیل ال مدل یوکا
گروه مبلمان یاشیل

این ست مبلمان با رنگ و طرح مدرن و جسورانه اش مناسب خانه های امروزی است که می خواهند در میان رقبای خود یکه تازی کنند. ترکیبی زیبا از سیاه و قرمز که چشم را در یک نگاه می گیرد. فرم مبل هم از مبل های دیگر متمایز بوده و یکی از دلایل محبوبیت آن است.

2. فول ست ساربوک

دکوراسیون ساربوک sarbouk
فول ست ساربوک
دکوراسیون ساربوک sarbouk

این ست ساده و سفید سرویس بهداشتی ما را به داشتن سرویسی تمیز و براق و ایده آل دعوت می کند. سادگی خطوط و زوایا و رنگ ها شاید بیش از هر تنوع و پیچیدگی نگاه را به سوی خود جذب کند و آن را قابل ستایش سازد.

1. طاقچه مجازی – طرح شادابی (استیکر سه بعدی صالسو)

بوتیک خلاقیت سالسو
طاقچه مجازی - طرح شادابی (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو

طاقچه های مجازی که در واقع طرحی از استیکرهای سه بعدی هستند، شاید به اندازه طاقچه های اصلی سنتی ما جذاب و گیرا نباشند، اما به عنوان تمثیلی از آن ها می توانند فضایی جداب روی دیوار لخت و خالی خانه مان ایجاد کنند. به خصوص طرح های شاداب این چنینی که گلدان لب طاقچه خانه مادربزرگ ها را در ذهن می آورند.

برای شرکت در مسابقه بوی عیدی چیدانه از رسم و رسوم، خانه تکانی، خریدهای عید، ترافیک اسفند، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی و #چیدانه منتشر کنید یا از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرام چیدانه ارسال فرمایید تا از برندگان خوش شانس جوایز شگفت انگیز ما باشید.

نویسنده: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه