Chidaneh.com placeholder image

کاشی سرویس بهداشتی، چه رنگی بهتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

سرویس بهداشتی: ما قصد داریم سرویس بهداشتی منزل خود را بازسازی کنیم و ترجیح خودمان انتخاب کاشی تیره هست. با توجه به کاربری این فضا رنگ مناسب برای کاشی سرویس بهداشتی برای دیوار و کف کدام است؟

به دلیل اینکه سرویس بهداشتی استفاده بسیار متفاوتی نسبت به فضاهای خانه دارد باید برای انتخاب رنگ آن احتیاط بیشتری به کار برد. اولین نکته ای که مورد توجه است، ابعاد سرویس بهداشتی است. اگر فضای سرویس بهداشتی خانه شما کوچک است، استفاده از رنگ تیره را به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم. زیرا با استفاده از رنگ تیره فضا بسیار کوچکتر به نظر می رسد و فضا را تنگ و آزار دهنده می کند.

چوب و هنر

مطلب پیشنهادی: بزرگ‌ تر نشان دادن سرویس‌ بهداشتی، چاره چیه؟

استودیو معماری نبیکو
سرویس بهداشتی مدرن و زیبا
استودیو معماری نبیکو

اگر اصرار دارید از کاشی های تیره در دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده کنید، بهتر است آن را به صورت نوارهای عمودی با افقی به کار ببرید و آن هم نه در تمام سطح دیوار. اگر ارتفاع کوتاه است خطوط عمودی باعث می شود سقف بلندتر به نظر برسد و اگر عرض و طول سرویس بهداشتی کم است، خطوط افقی به شکل ردیفی از کاشی های تیره می تواند باعث ایجاد خطای دید شده و فضا را عریضتر نشان دهد.

برای کف سرویس بهداشتی کاشی را به رنگ روشن انتخاب کنید تا آلودگی به سرعت دیده شده و بهداشت به خوبی رعایت شود. بطور کلی استفاده از کاشی سرویس بهداشتی به رنگ روشن چه در دیوار و چه در کف بهتر است.

با مراجعه به گالری عکس چیدانه می توانید از نمونه کارهای انجام شده برای سرویس بهداشتی دیدن کنید. اگر نظر، پیشنهاد و یا حتی سوالی در مورد دکوراسیون دارید، آن را در قسمت افزودن دیدگاه در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه