Chidaneh.com placeholder image

میز آرایش، 8 مدل جدید برای دکوراسیون مدرن شما

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی دکوراسیون: برای همه ما داشتن فضای روشن و مناسبی برای آرایش و آراستن خود، لازم و ضروری به حساب می‌آید. اگر حمام شما فاقد نور کافی برای این کار است، داشتن یک میز آرایش می تواند راه حل خوبی برای شما باشد.

میز توالت مدرن

از آنجایی که نمونههایی در بازار وجود دارند که یا میز آرایش دخترانه، مجلل و یا حتی همراه با تزئینات فراوانی هستند  تصمیم داریم در این مطلب چند نمونه از میزهای توالت مدرن و زیبایی را با شما به اشتراک بگذاریم. تفاوتی هم ندارد که بخواهید میز توالت خود را در اتاق، حمام و یا هرجای دیگری قرار دهید، قطعا راهنماییهای ما میتواند برای شما الهامبخش باشد.

سرویس خواب بالسا

سبک آرت دکو

به سبک آرت دکو

اگر به دنبال ظاهری از یک میز آرایشی هستید که از جنس چوب و با طرحی ساده بوده و به سبک آرت دکو باشد، تصویری که مشاهده می کنید نمونه ای از همین میز توالت در سبکی مدرن است.

مطلب مرتبط: دکوراسیون چوبی منزل، راش یا گردو؟

دکوراسیون طوسی

میز آرایش دیوار به دیوار

این میز توالت که در اتاقی در مجاورت اتاق خواب قرار دارد حتی بدون اینکه مجلل باشد زیبا و فریبنده است. اگر شما هم تصمیم به انجام چنین کاری دارید می توانید با یک رنگ کردن دکوراسیون هر کدام از این اتاق ها نوعی یکدستی و اتحاد به دکوراسیون اتاق خواب خود ببخشید.

رنگ میز آرایش

خودتان بسازید!

اگر رنگ خاصی را در نظر دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید میز توالتی قدیمی تر بروید. با این کار می توانید مدل میز توالت خود را به آن ترتیبی که در ذهن خود دارید ساخته و رنگ آمیزی کنید.

مطلب مرتبط: روانشناسی رنگ در آپارتمان شما!

آینه میز آرایش

آینه میز آرایش

آویختن آینه دیواری بزرگی بر روی دیوار، نه تنها میز آرایش شما را تکمیل می کند بلکه زیبایی دکوراسیون اتاق شما را نیز برایتان منعکس می گرداند.

مطلب مرتبط: جادوی آینه ها در طراحی دکوراسیون داخلی دلباز

نورپردازی میز توالت

نور مناسب برای میز آرایش

نور طبیعی زیبایی که در این حمام وجود دارد، دکوراسیون بسیار خوبی را برای قرارگیری میز توالت در آن ایجاد کرده است.

مطلب مرتبط: ۱۵ پیشنهاد کاربردی برای داشتن فضایی پر نور وزیبا

کمد دارو

کمد دارویی

کمد داروی آینه ای که بالای میز توالت وجود دارد نیز علاوه بر اینکه می تواند منبع خیلی خوبی برای قرار دادن برخی وسایل باشد، ساختار میز توالت شما را نیز شکیل تر می گرداند.

صندلی میز آرایش

صندلی میز آرایش

مدل صندلی میز آرایش می تواند بهترین گزینه برای زیبایی و جلوه بیشتر باشد؛ بنابراین با انتخاب رنگ بسیار خوبی برایش این ترکیب را کامل کنید. اگر در هنگام خرید میز آرایش، فاکتور خریدتان شامل صندلی نمی شود می توانید صندلی میز آرایش خود را به شکلی که هم زیبا باشد و هم متناسب با میز توالت شما باشد، خریداری کنید.

مطلب مرتبط: به آسانی روکش صندلی ها را عوض کنیم

رنگ دکوراسیون

دکوراسیون تک رنگ

اگر ترجیح می دهید یک دکوراسیون تک رنگ داشته باشید، رنگ صندلی میز آرایش خود را با رنگ دیوارها هماهنگ کنید تا دکوراسیون ساده و زیبایی داشته باشید.

مطلب مرتبط: رنگ و نقاشی ساختمان: مزایا و معایب انواع رنگ دیوار

اگر شما هم به دنبال میز آرایش مناسب خود می گردید پیشنهاد می کنیم سری به اهالی فن چیدانه بزنید!

منبع: Houzz |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
عبدالعلی بحرینی در تاریخ 22 آبان 1396
عالیست

ثبت دیدگاه