Chidaneh.com placeholder image

کاغذ دیواری قابل شستشو، مگه داریم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

خانه داری: حتما برای شما هم پیش آمده است که برای کاغذ دیواری فضای خانه تان به شما کاغذ دیواری قابل شستشو پیشنهاد شود اما آیا کاغذ دیواری قابل شستشو وجود دارد و اگر چنین هست نحوه ی شستشو آن به چه صورت است موضوعی سوالی است که یکی از کاربران چیدانه مطرح کرده است، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید. 

پارکت و کاغذ دیواری ابو دیزاین
کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق خواب
پارکت و کاغذ دیواری ابو دیزاین

سرویس خواب بالسا

سوال: من برای دیوار کنار پنجره ی اتاق خوابم دنبال یک کاغذ دیواری مرغوب هستم، دوستان به من پیشنهاد "  کاغذ دیواری قابل شستشو  رو دادند که راحت بشه تمیزش کرد آیا این نوع کاغذ دیواری واقعا وجود داره و نحوه ی تمیز کردن آن به چه شکله؟
پاسخ: کاغذ دیواری های اکریلیک یا کاغذ های دارای لایه ونیل که به عنوان کاغذ دیواری های قابل شستشو به فروش می رسند را می توان با استفاده از اسفنج آغشته به محلول آب گرم و صابون تمیز نمود برای این منظور ابتدا توسط یک دستمال خشک گرد و غبار روی کاغذ را پاک نمایید. سپس طبق روش گفته شده به کمک آب گرم لکه های کاغذ دیواری را پاک کنید این عمل را هر نوبت در قسمت کوچکی از رول کاغذ و تا جایی انجام دهید که آب به پشت کاغذ نفوذ نکرده موجب بلند شدن کاغذ از روی دیوار نشود (این موضوع در محل قرارگیری رول های کاغذ دیواری در کنارهم اهمیت بیشتری خواهد داشت چرا که در این نقاط احتمال نفوذ آب به پشت کاغذ افزایش می یابد) . در نهایت پس از آبکشی٬ با استفاده از یک دستمال خشک کتان یا توسط حوله تمیز٬ سطح کاغذ را خشک نمایید. مطلب بهترین راه ها برای تمیز کردن کاغذ دیواری منزل! اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما می دهد. 

با مطالب بخش خانه داری می توانید بسیاری از مشکلاتی که تا به حال داشته اید، حل کنید. اگر هنوز هم در زمینه خانه داری نیاز مند کمک هستید می توانید از شرکت خدمات نظافتی روشنا از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید و خانه خود را به متخصصین خانه داری بسپارید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه