Chidaneh.com placeholder image

چیدمان عکس خانوادگی روی دیوار، چه طوری بهتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: قاب عکس ها یکی از بهترین گزینه های تزئین دیوار خانه محسوب می شوند که همه ی ما دست کم یکی از آن ها را برای تزیین در فضای خانه خود داریم. کی از پرطرفدارترین انواع چیدمان و نصب قاب عکس در فضای خانه، چیدمان عکس خانوادگی روی دیوار خانه می باشد، چیدمان قاب عکس خانوادگی در منزل موضوعی سوالی است که امروز  یکی از کاربران چیدانه مطرح کرده است، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.   

چیدمان عکس خانوادگی روی دیوار

چوب و هنر

سوال: من در نظر دارم یه دیوار از عکس های خانوادگی درست کنم به دنبال ایده برای چیدمان عکس خانوادگی روی دیوار هستم،میخوام تعداد زیادی قاب ریز و درشت داشته باشم رنگ قاب ها و چیدمانشون چه طوری باشه؟ 
پاسخ: برای چیدمان عکس خانوادگی روی دیوار، اول بهتر است تعداد عکس های انتخابی تان را مشخص کنید، پس از آن فیلتر مشخص و یکسانی برای عکس ها در نظر بگیرید. این فیلتر شما می تواند تم سیاه سفید و یا ساده داشته باشد اما بهتر است تمام عکس های شما در یک تم رنگی باشد. چیدمان درختی ، سالنی، شبکه ای، خطی از جمله چیدمان پرطرفدار عکس خانوادگی روی دیوار منزل است. در انتخاب رنگ قاب بهتر است برای جلوه ی بهتر عکس ها از رنگ های خنثی مثل سفید و یا سیاه استفاده کنید تا عکس های شما بهتر دیده شود. مطالب زیر بهترین ایده ها برای چیدمان قاب عکس در منزل را به می دهد پیش از هر اقدامی به آن ها سری بزنید:

در بخش دیدگاه های پایین این مطلب می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه