Chidaneh.com placeholder image

تزیین دیوار اتاق خواب، این 8 ایده را از دست ندهید!

به قلم: تحریریه چیدانه

دکوراسیون اتاق خواب: اتاق خواب به عنوان خصوصی ترین بخش خانه باید دارای جزییاتی باشد که ما بیش از بیش از دیدن آنها احساس آرامش داشته باشیم و بودن در این فضا لذت ببریم. یکی از راهکارهایی که می توانید به سادگی این جزئیات را به فضای داخلی اتاق خواب خود بیاورید تزیین دیوار اتاق خواب است. شاید در نگاه اول برای تزیین دیوار اتاق خواب استفاده از استیکر و یا تابلو تنها گزینه های موجود برای تزیین دیوارتان باشد، اما امروز در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با ایده های کم دیده شده  تزیین دیوار اتاق خواب آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. 

تزیین دیوار اتاق خواب با رنگ

چوب و هنر

تزیین دیوار اتاق خواب با رنگ 

تزیین دیوار اتاق خواب با رنگ ساده ترین و البته مقرون به صرفه ترین ایده ای است که می توان برای دکوراسیون اتاق خواب پیشنهاد داد، البته باید توجه داشته باشید که برای این منظور رنگ های مناسبی را انتخاب کنید که ظاهر چشمگیر، اما ملایمی مناسب با فضای استراحتتان داشته باشید. مطلب رنگ اتاق خواب، این ۲۰ ترکیب را از دست ندهید! رنگ های مناسب دکوراسیون اتاق خواب را به شما معرفی می کند تا بتوانید انتخاب ساده تری در این زمینه داشته باشید.

تزیین دیوار با چیدمان قاب عکس

تزیین دیوار با چیدمان قاب عکس

همان طور که گفته شد استفاده از تابلو برای تزیین دیوار اتاق خواب اولین گزینه و پرطرفدارترین ایده است. اگر شما هم تمایل دارید از این ایده برای تزیین دیوار اتاق خواب تان استفاده کنید بهتر است چیدمان خلاقانه تری برای تابوهای خود در نظر بگیرید تا ظاهر متفاوت تر و چشمگیرتری به دکوراسیون اتاق خواب خود ببخشید. مطلب چیدمان قاب عکس روی دیوار، ۷ مدل راهگشا! شما را در این زمینه راهنمایی می کند. 

تزیین دیوار با پارچه

تزیین دیوار با پارچه 

یکی از راه های خلاقانه برای تزیین دیوار به خصوص دیوارهای مخدوش که امکان رنگ آمیزی آنها برای شما میسر نیست، تزیین دیوار با پارچه است. برای این منظور کافی است خلاقیت خود را به کار بگیرید و از پارچه هایی با طرح و رنگ های متنوع متناسب با سبک و سیاق سلیقه ی خود استفاده کرده و ظاهر اتاق خواب تان را بیش از بیش زیبا نمایید. مطلب ۱۳ ایده عالی برای تزئین دیوارهای خالی به کمک پارچه ها در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی می کند. 

 تزیین دیوار اتاق با لامپ ال ای دی

تزیین دیوار اتاق با لامپ ال ای دی

نورپردازی یکی از پرطرفدارترین راه کارهایی است که می توانید با کمک آن ظاهر دکوراسیون اتاق خواب تان را تغییر دهید. لامپ های ال ای دی یکی از لوازمی است که با کمک آن می توانید نورپردازی خیره کننده ای برای اتاق خواب تان ترتیب دهید و تزیین اتاق خواب تان را با کمترین هزینه همانند ایده اتاقی که در تصویر می بینید انجام دهید. 

تزیین دیوار اتاق با آویزهای دکوری

تزیین دیوار اتاق با آویزهای دکوری

برای تزیین دیوار اتاق خواب نیازی نیست حتما از تابلو یا لوازم دکوری روتین و معمولی استفاده کنید، برای این منظور می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و دیوارهای اتاق تان را با هنر دست خود تزیین کنید. هنر تاپستری همان هنری است که با کمک آن می توانید زیبایی خاصی به فضای اتاق خوابتان ببخشید اگر دوست دارید با این هنر بیشتر آشنا شوید می توانید به مطلب تاپستری چیست، با این هنر ایده هایتان را ببافید! سری بزنید و از ایده های آن برای دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید.

تزیین دیوار اتاق با کاغذ رنگی

تزیین دیوار اتاق با کاغذ رنگی

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون کم هزینه و ارزان هستید، می توانید به تزیین دیوار اتاق با کاغذ رنگی فکر کنید. با کمک کاغذ رنگی ها و یا کاغذ کادوهای طرح دار دکوری های خلاقانه برای دیوار اتاق تان بسازید و دیوار اتاق تان را چشمگیرتر از قبل کنید، برای این منظور حتما به هماهنگی نقش و رنگ  آنها دقت کنید تا ظاهر مطلوب را در اتاق خوابتان به وجود بیاورد. 

تزیین دیوار اتاق خواب

تزیین دیوار اتاق با وسایل خلاقانه 

برای تزیین دیوار اتاق با وسایل ساده و خلاقانه می توانید از وسایل و لوازمی که به آنها علاقه دارید استفاده کنید تا همیشه جلو چشمتان باشد؛ به طور مثال اگر اهل موسیقی هستید و به گیتار وسبک ای خاص موسیقی علاقه دارید می توانید دیوار اتاق خواب تان را با المان هایی این چنینی تزیین کنید و ظاهر متفاوتی به فضای اتاق خواب تان ببخشید. مطلب گیتار در دکوراسیون خانه، چه کارهایی میشه کرد؟ برای عاشقان گیتار و موسیقی ایده های جالبی دارد که می توانید با مراجعه به آن از ایده های آن برای دکوراسیون اتاق خواب تان استفاده کنید.

تزیین دیوار اتاق با صفحات مشبک

تزیین دیوار اتاق با بردخاطرات

صفحات مشبک بهترین ایده برای نظم دهی به فضای اتاق خواب و یا اتاق کار است. از این صفحات می توانید به عنوان برد یادداشت، برد خاطرات و یا حتی برد آرزو کمک بگیرید و جلوه زیبایی به فضای داخلی تان ببخشید. صفحات مشبک بسیار مقرون به صرفه هستند و جلوه خاصی به فضای دیوار و یا فضای پشت میز تحریر شما می بخشد. اگر دوست دارید با ایده های متنوع تری برای برد های این چنینی آشنا شوید به مطلب تابلوی یادداشت دیواری، ۱۰ ایده ارزان و خلاقانه مراجعه کنید.

ایده های مختلفی برای تزیین دیوار اتاق خواب وجود دارد که هر کدام از آنها مناسب سلیقه های گوناگون است. دکوراسیون ایده نو در زمینه چیدمان داخلی دکوراسیون تان می تواند به شما کمک نماید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه