Chidaneh.com placeholder image

رومیزی برای میز خاطره، چطور ست کنم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: میز خاطره یکی از پر طرفدارترین میزهای کنار مبلی است که در اکثر خانه های ایرانی دست کم یکی از آن ها به چشم می خورد و به عنوان فضایی برای قرار دادن لوازم دکوری و عکس های خاطر انگیز مورد استفاده قرار می گیرد. میز خاطره اگر با رومیزی مناسب در فضای دکوراسیون قرار گیرد می تواند ظاهر چشم گیری به دکوراسیون های مختلف بخصوص خانه های کلاسیک ببخشد. به همین منظور در این مطلب می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با رومیزی برای میز خاطره را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما همراه باشید. 

رومیزی برای میز خاطره

تابلو فرش ریحان

سوال: ما بعد از تولد فرزندمان یک میز خاطره برای قرار دادن عکس های خانوادگی مان تهیه کردیم می خواستم بدانیم چه رومیزی با چه طرح و رنگی برای این میز ها انتخاب کنیم لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ: به طور کلی رومیزی های میز خاطره دو تکه می باشد یعنی یک رومیزی گرد ساتن که نسبتا بلند است و اندکی پایین تر از پایه های میز قرار می گیرد و سپس رومیزی ترمه و یا سنگ دوزه شده ی کوتاه تری روی آن را می پوشاند، اما در انتخاب رومیزی برای میز خاطره قبل از هر چیز باید سبک دکوراسیون منزل تان را در نظر بگیرید، اگر دکوراسیون داخلی شما تلفیقی با مبلمان راحتی و مدرن است پس رومیزی های ترمه و سنگ دوزی شده برای میز خاطره را فراموش کنید چرا که هماهنگی مناسبی با فضای شما نخواهد داشت، بهتر است از دو رومیزی ساتن گرد با ترکیب رنگی هماهنگ با دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید.

گروه صنایع دستی ترمه کهن ایران
رومیزی سرمه دوزی ترمه کهن ایران کد6
گروه صنایع دستی ترمه کهن ایران
 

 از ترکیب رومیزی ساتن و ترمه برای دکوراسیونی با مبلمان کلاسیک استفاده کنید. همچنین در انتخاب ترکیب رنگ رومیزی برای میز خاطره در هر دکوراسیونی بهتر است رنگ رومیزی ها روشن انتخاب کنید و آن ها را با پرده، کوسن و یا سایر لوازم داخلی منزلتان هماهنگ کنید تا جلوه ی بهتری در فضای شما داشته باشد. 

برای چیدمان منزل روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها مناسب فضاهای گوناگون است. گروه معماری افرا در زمینه چیدمان داخلی دکوراسیون تان می تواند به شما کمک نماید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه