Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون غذاخوری، برای میز ناهارخوری چه نوری مناسبه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید. در دکوراسیون غذاخوری منزل ما نور کم است و می خواهیم نورپردازی آن را اصلاح کنیم. با توجه به کاربرد ویژه این فضا یعنی صرف غذا، روشنایی مناسب برای میز ناهار خوری چیست؟

بله درست است، همانطور که ذکر شد کاربری دکوراسیون غذاخوری متفاوت است و با توجه به هدفی که دارد، نیازهای متفاوتی هم دارد. صرف غذا و گپ و گفت در حین آن در فضای غذاخوری حرف اول را می زند. با توجه به آن نکته نورپردازی مناسب باید معطوف به روشن کردن بالای میز غذاخوری باشد.

chidaneh ad banner

امیر صادقی
ناهار خوری آشپزخانه
امیر صادقی

استفاده از لوستری که تا ارتفاع نسبتا پایین تری از سطح زمین را روشن می کند برای دکوراسیون ناهارخوری پیشنهاد می شود. دقت داشته باشید که تعداد لامپ و نور به صورتی باشد که بتواند روشنایی کافی را به ظروف خوش آب و رنگ غذا برساند. می توانید از آباژورهای پایه بلند و خمیده هم برای نورپردازی غذاخوری استفاده کنید.

مطلب مرتبط: نورپردازی آشپزخانه و غذاخوری، اصولش چیست؟

ثمین موسوی
میز و صندلی غذا خوری به رنگ سفید
ثمین موسوی

هم چنین تعدادی لامپ با آویز بلند برای میز ناهارخوری مناسب هستند. این نکته را فراموش نکنید که برای انتخاب هر نوع روشنایی اعم از لوستر، آباژور و… سبک دکوراسیون منزل را مد نظر قرار دهید.

شما هم می توانید سوالات خود در زمینه دکوراسیون و حتی خانه داری با چیدانه در میان بگذارید. بخش افزودن دیدگاه در پایین صفحه به همین منظور قرار دارد. برای ارتباط با چیدانه و ارسال سوالات و عکس های خود می توانید به شماره تماس 09388547140 تلگرام دهید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه