Chidaneh.com placeholder image

ایده‌هایی کاربردی برای زندگی امروز

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: مبلمان کاربردی برای هر فضایی خوب و مناسب است و می‌تواند کارایی کلی فضا را افزایش دهد. این نیمکت راحت نیز یکی از این مبلمان کاربردی است که توسط طراحی نروژی طراحی شده است.

نیمکت

تابلو فرش ریحان

این نیمکت چندکاره است و برای فضای نشیمن خانه‌های مدرن امروزی که در آن هر وسیله‌ای باید کارایی مختلفی داشته باشد بسیار ایده‌آل است. اگر به طراحی لوازم داخلی علاقه مندهستید مطلب بوفه‌های چوبی با طراحی هیپنوتیزم‌کننده را می توانید بخوانید.

نیمکت

این نیمکت از چوب درخت بلوط ساخته شده است و بر روی سطح خارجی آن یک لایه پنبه‌ای راحت قرار گرفته است. این لایه پنبه‌ای را می‌توان تا کرد و از طریق یک دریچه در زیر نیمکت جمع کرد. اگر شما نیز ایده هایی برای طراحی مبلمان در  فضا دارید می توانید آنها را در ایده های شما با دوستان چیدانه در میان بگذارید و از نظرات آنها نیز استفاده کنید.

نیمکت

در این حالت، همانطور که درعکس می‌بینید، این بخش اضافه تبدیل به فضایی برای قرار دادن مجلات می‌شود.وقتی این دریچه از سطح نیمکت جدا می‌شود می‌توان از آن به عنوان سینی پذیرایی استفاده کرد.

نیمکت

هم سطح رویی نیمکت و هم محل قرارگیری مجلات از پنبه‌ای ساخته شده‌اند که برای ساخت تشک در نروژ از آن‌ استفاده می‌شود. مواد به کار رفته در ساخت این نیمکت بسیار بادوام هستند و دارای بافت جذابی هم برای دست و هم برای چشم هستند.  

اگر به طراحی میز  علاقه مند هستید مطلب 7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی را می توانید مطالعه کنید.

منبع: digsdigs | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه
 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
nazanin kd در تاریخ 26 شهریور 1393
زیاد راحت به نظر نمیاد ولی جا روزنامه ای ایده جالبیه!
صدف در تاریخ 21 اسفند 1393
منم فکر نمی کنم راحت باشه به نظر من اگه زمین بشینه راحتتر باشه اینطور نیست ؟

ثبت دیدگاه