Chidaneh.com placeholder image

معرفی 5 تا از بهترین هتل های ساحلی ترکیه

به قلم: تحریریه چیدانه

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه را که مناسب اقامت در تابستان هستند را معرفی کرده‌ای:

1. هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز ساخته شده است، این هتل ساحلی با دارا بودن مساحتی بالغ بر 95 هزار متر مربع دارای زیبایی ها و امکاناتی است که هر توریست و گردش گری را به سمت خود جذب می کند و با معماری خاص خود، دکوراسیون شیک، اتاق هایی راحت و اتمسفری گرم تعطیلات عالی و به یاد ماندنی ای را برای مهمانان خود مهیا می کند. هتل تایتانیک بیچ لارا که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است مروارید ساحل دریای مدیترانه شناخته می شود و برای مهمانان و مسافران تور آنتالیا تابستان خود سرگمی و راحتی به ارمغان می آورد و این شانس را برای مهمانان خود به وجود می آورد تا به دور از مشغله های روزانه لحظاتی را در آرامش سپری کنند.

تابلو فرش ریحان

امکانات تفریحی هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

یکی از اهداف این هتل القای لحظات عالی به مسافران تور ترکیه است به همین دلیل امکانات تفریحاتی زیادی در این هتل فراهم شده است که میتوان به استخر، جکوزی، سونا و حمام سنتی اشاره کرد همچنین ساحل هتل نیز تمامی امکانات را نظیر تخت و … در خود جای داده است. 

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

امکانات اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا

در اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا، تلویزیون با پوشش شبکه های جهانی قرار دارد و تهویه هوا در اتاق ها تعبیه شده اند. در سرویس حمام تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است. یخچال موجود، خوراکی هایی دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی مستلزم به پرداخت هزینه می باشند که بهتر است این موضوع از پذیرش هنگام تحویل اتاق پرسیده شود.
تلفن، گاوصندوق، میز کار، تخت نوزاد رایگان، بالکن، دمپایی از دیگر لوازم و امکانات اتاق های این هتل هستند.

2. هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره آستریا کرملین پالاس که یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا است که در منطقه کندو آنتالیا قرار دارد، در زمینی به مساحت 75.000 متر مربع بنا شده است.هتل بی نظیر و فوق العاده آستریا کرملین پالاس دارای 874 اتاق می باشد. بدون شک شما مهمانان و یا مسافران تور آنتالیا به محض ورود به این هتل خواهید دید که تفاوتی با کرملین مسکو ندارد و شک می کنید به آنتالیا آمده اید یا وارد مسکو شده اید. در هتل آستریا کرملین پالاس، کاخ کرملین مسکو با همان ظرافت و رنگبندی های جذاب ساخته شده است. هتل زیبا و جذاب آستریا کرملین پالاس در سواحل دریای مدیترانه واقه شده است. این هتل ساحل اختصاصی دارد و مکانی فوق العاده و خاص برای خانواده هایی است که دارای فرزند هستند، چرا که تفریحات و امکانات ویژه کودکان به آنها این اجازه را می دهد تا با خیال راحت کودکان عزیز خود را سرگرم کنند و خودشان مقداری به استراحت و تفریح بپردازند. تفریحات و امکانات رفاهی هتل کرملین پالاس به قدری زیاد است که نه تنها انگیزه ای برای بیرون رفتن از هتل نخواهید داشت، بلکه برای تجربه همه آنها هم وقت کم می آورید.

3. هتل هیلتون دالامان مارماریس

هتل هیلتون دالامان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس ترکیه است و دارای استخر روباز فصلی است. هتل هیلتون دالامان در محله ساریگرم (Sarigerme) منطقه دالامان (Dalaman) قرار گرفته است. هتل هیلتون دالامان دارای جکوزی و سونا می باشد و مهمانان می توانند از بهترین غذاهای بین المللی در رستوران هتل هیلتون دالامان لذت ببرند، همچنین هتل هیلتون دارای WiFi رایگان در تمامی نقاط هتل می باشد و همچنین این هتل دارای پارکینگ خصوصی برای مهمانان خود است.

برخی از اتاق ها دارای حمام خصوصی و اسپا هستند و سایر اتاق ها دارای حوله تن پوش و دمپایی می باشند. برخی از واحدها دارای مبل راحتی می باشند تا بعد از یک روز شلوغ بتوانید استراحت کنید.برخی از اتاق ها دارای چشم انداز به دریا و کوهستان می باشد همچنین تمامی اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی هتلی، سشوار و یک تلویزیون صفحه تخت هستند. با تور مارماریس تابستان می توانید از اقامت در این هتل زیبا لذت ببرید.

هتل هیلتون دالامان

هتل هیلتون دالامان

4. هتل توسان بیچ

هتل توسان بیچ مشرف بر خلیج Tusan تنها چند قدم با ساحل پرچم آبی فاصله دارد. این هتل در کوش آداسی دارای 2 استخر روباز و پارک آبی برای کودکان است و اتاقهای تهویه مطبوع با بالکن و منظره دریای اژه را ارائه می دهد. WiFi رایگان در سراسر ملک موجود است. هتل توسان بیچ کوش آداسی انواع وعده های غذایی و غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. در این هتل رستوران لیکیا غذاهای دریایی و کباب ترکی را سرو می کند همچنین دیگر رستوران یعنی رستوران Zeugma در فضای باز دارای منظره دریا است و غذاهای محلی را که از مواد تازه محلی تهیه شده اند، را ارائه می دهد. توسان بیچ دارای 286 اتاق است که هرکدام دارای مبلمان مدرن و حمام اختصاصی، صندوق امانات و تلویزیون با کانال های ماهواره ای هستند.

5. هتل ورد هالیدی ویلیج بدروم

هتل ورد هالیدی ویلیج در ساحل دریای اژه تأسیس شده است و دارای 2 استخر روباز و 1 استخر مخصوص کودکان است. هتل ورد هالیدی ویلیج خدمات خود را با مرکز آبگرم ارائه می دهد. مهمانان می توانند از حمام ترکی ، سونا و سالن بدنسازی استفاده کنند. هتل ورد هالیدی ویلیج دارای 2 طبقه و دارای 199 اتاق است. اتاق ها با رنگ های ملایم تزئین شده اند تا فضایی گرم ایجاد شود. همه اتاقها دارای تلویزیون ماهواره ای LCD هستند.
در میان غذاهای انتخابی در هتل ، رستوران های داخلی و خارجی وجود دارد که غذاهای خوشمزه ای از غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کنند. همه وعده های غذایی به صورت بوفه باز سرو می شود. یک رستوران داخلی و خارجی وجود دارد. انواع نوشیدنی ها در بار هتل برای مسافران تور بدروم و مهمانان سرو می شود. امکانات بسکتبال ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی و مینی فوتبال در دسترس است. فرودگاه 25 کیلومتر و مرکز بدروم 7 کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل های ساحلی ترکیه

کلام پایانی:

در اینجا تعدادی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه را می توانید مشاهده نمایید و در تابستان اقامت داشته باشید. با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور قطر، تور روسیه، تور قشم و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس (www.alefbatour.com)  مراجعه کنید

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه