Chidaneh.com placeholder image

نگهداری از دوچرخه با این روکش ها فضا نمی خواهد!

به قلم: مژگان احمدی

لوازم و وسایل: زندگی مدرن نیازهای جدیدی را برای انسان‌ها به وجود آورده است و شرکت‌های مختلف برای رفع این نیازها دست به طراحی‌های خلاقانه‌ای زده‌اند. برای مثال دیگر مانند قدیم خانه‌ها فضاهای کافی در حیاط و انباری برای نگهداری از دوچرخه‌ها ندارند، به همین دلیل شرکت Velo Sock که در کشور لتونی قرار دارد برای ایجاد فضای نگهداری از دوچرخه دوچرخه‌سواران شهری،  یک روکش دوچرخه منحصربه‌فرد و خلاقانه با نام Velo Sock طراحی و تولید کرده است که باعث می‌شود اتاق شما به شکلی زیبا و منظم، پاک و تمیز بماند.

هدف از این طراحی جلوگیری از ورود شن، گل، و دیگر آت‌ وآشغال‌هایی است که پس از یک دوچرخه‌سواری ساده در شهر وارد خانه می‌شود. با استفاده از این روکش‌ها هیچ دیواری توسط چرخ‌های دوچرخه کثیف نمی‌شود بنابراین برای نگهداری از دوچرخه های کودکان بعد از بازی بسیار مناسب است. Velo Sock با دیگر روکش‌های سنتی دوچرخه‌هایی که تاکنون تولید شده است کاملا متفاوت است و با استفاده از طراحی و تکنولوژی منحصربه‌فرد معنای جدیدی به روکش دوچرخه داده است. 

تابلو فرش ریحان

این روکش از موادی انعطاف‌پذیر ساخته شده است و برای همه دوچرخه‌ها مناسب است. این روکش‌ها در طراحی‌های مدرن متنوع و طرح‌های رنگی مختلف تولید شده‌اند. استفاده از Velo Sock ساده است و قرار دادن دوچرخه داخل آن کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد، بنابراین حتی برای کسانی که روزانه به مدت کوتاهی از دوچرخه خود استفاده می‌کنند، استفاده از این روکش‌ها سخت و آزاردهنده نیست. در ادامه عکس‌های مختلفی از این روکش دوچرخه را مشاهده خواهید کرد.

مطالب بیشتر: خانه ای جادویی با اشیای هوشمند!

توازنی میان زیبایی و کارکرد در طراحی میز

بوفه‌های چوبی با طراحی هیپنوتیزم‌کننده

به ما بگویید: ایده های خلاقانه خود را در کافه چیدانه با دوستان چیدانه در میان بگذارید.

منبع: freshome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه
 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه