Chidaneh.com placeholder image

طراحی منحصربه‌فرد برای دوستداران حیوانات خانگی

به قلم: تحریریه چیدانه

حیوانات خانگی: آیا تا به حال طراحی مدرن و به‌روزی از لانه حیوانات خانگی دیده‌اید؟ Bark & Miao لانه‌ای طراحی کرده‌اند با نام Padpod که یک لانه لوکس پایه‌دار برای گربه‌ها و سگ‌ها است و طراحی آن به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان آن‌ها را با سبک خانه‌های مدرن امروزی هماهنگ کرد. Padpod دارای روکشی از پارچه پشمی نرم است و فضایی نرم، گرم، و ایمن برای دوستان پشمالوی ما فراهم می‌کند.
 

قالیشویی ادیب

طراحان این لانه معتقدند که افرادی که به حیوانات خود اهمیت زیادی می‌دهند نباید دیگر نگران این مسئله باشند که مجبورند لانه‌های حیوانات خود را پنهان کنند، در عوض آن‌ها می‌توانند این لانه‌ها را در معرض دید دیگران قرار داده و به آن‌ها افتخار کنند.
 

در ادامه از جزئیات جذاب‌تری از زبان طراحان انگلیسی این لانه‌ها آگاه می‌شوید: «علاوه بر شکل ظاهری زیبای این لانه‌ها، ما در طول طراحی خود حیوانات را نیز در نظر داشتیم. ما تحقیقاتی انجام دادیم و متوجه شدیم که دوستان پشمالو ما موقعیت مرتفع را هنگام استراحت و یا خواب بیش‌تر ترجیح می‌دهند.

دیواره‌های داخلی نرم این لانه‌ها نه تنها فضای گرم و نرم و ایمنی برای حیوانات فراهم می‌کند، بلکه باعث می‌شود حیوانات فکر کنند که در خانه واقعی خود هستند و به همین دلیل به سرعت با فضا خو گرفته و احساس امنیت می‌کنند.» این لانه‌ها به این منظور طراحی شده‌اند تا با خانه‌های معاصر هماهنگی بیش‌تری داشته باشند. آن‌ها دارای خطوط صاف و صیقلی، یک پوشش براق، و نیز روکشی لوکس هستند. 

منبع: freshome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
آرزو در تاریخ 04 مهر 1393
چه با غرور نشستن آخه نگاشون کن...

ثبت دیدگاه