Chidaneh.com placeholder image

محافظ ریشه فرش، به چسب نه بگویید!

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: شاید برای شما هم پیش آمده است که با مشکل از بین رفتن و پارگی ریشه های فرش در خانه مواجه شوید، ریشه های فرش یکی از مهمترین قسمت های فرش است که باید حتما از آن محافظت کنید، چراکه در صورت پوسیدگی آنها امکان آسیب رسیدن به بدنه اصلی فرش هم وجود دارد؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با روش استفاده از محافظ ریشه فرش را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه  باشید. 

محافظ ریشه فرش

تابلو فرش ریحان

در صورتی که قصد تهیه ی محصولی مشابه نمونه های موجود در عکس را دارید؛ می توانید از طریق سفارش آنلاین خدمات و کالا در چیدانه اقدام نمایید!

سوال: من قبلا برای مرتب کردن ریشه های فرش ها از چسب پهن استفاده می کردم، اما وقتی برای شستن به قالیشویی بردم اثر چسب روی فرش ها باقی موند امکانش هست روش جایگزینی برای کاور ریشه فرش بهم معرفی کنید؟
پاسخ: بهتر است بدانید یکی از زیبایی های قابل انکار فرش ها ریشه های آن است، پس بهتر است آنها را به شکل طبیعی خود نگه دارید و یا درصورت لزوم از روش بافت ریشه فرش و تا کردن ریشه به زیر فرش کمک بگیرید، اما اگر به سبب جلوگیری از آلوده شدن و نامنظم شدن ریشه های فرش آن را با چسب مرتب می کنید بهتر است برای محافظت صحیح از محافظ ریشه استفاده نمایید.

کاور ریشه فرش

استفاده ازکاور ریشه یکی از بهترین روش‌های محافظت از ریشه فرش در قبال کثیفی و خرابی ریشه است که بر خلاف دیگر روش های رایج از قبیل استفاده از چسب ریشه فرش به فرش آسیب نمی رساند، این محافظ با اجازه ی عبور هوا در بین ریشه ها از آسیب و پوسیدگی ریشه فرش جلوگیری می کند.

  • مراکز فروش محافظ ریشه فرش: محافظ ریشه فرش را می توانید از فروشگاه های عرضه لوازم پلاستیکی در بازارهای بزرگ و یا قالیشویی ها تهیه کنید.
  • زمان تعویض کاور ریشه فرش: توجه داشته باشید که حتما هر سه ماه یک بار محافظ ریشه فرش ها تعویض کنید تا آسیبی به بافت فرش شما وارد نشود.

از این اینکه بهترین لحظات زندگی تان را با ما شریک می شوید از شما سپاسگذاریم.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه