Chidaneh.com placeholder image

تخت جک دار یا تاشو، کدام بهتر است؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: یکی از بزرگ ترین مشکلات خانه های کوچک به خصوص در فضای اتاق خواب، عدم وجود کمد مناسب برای نظم دهی لوازم و وسایل مختلف در فضای اتاق خواب می باشد، که با توجه به کوچک بودن فضا امکان استفاده از کمد و درآور مجزا در فضای چنین اتاق هایی وجود ندارند؛ بنابراین بهترین ایده برای طبقه بندی و نظم دهی فضای اتاق خواب ها می تواند استفاده از فضای تخت ها باشد؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با استفاده از تخت جک دار یا تاشو در فضای اتاق خواب را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه  باشید. 

صنایع بهجا
تختخواب باکسی بهجا
صنایع بهجا
تشک و کالای خواب دریم
تاج تخت و باکس تخت خواب
تشک و کالای خواب دریم
چوبینکو
تخت یکنفره کمجا
چوبینکو

سرویس خواب بالسا

سوال: من اتاق خواب خیلی کوچکی دارم که متاسفانه فاقد کمد دیواری هستش و فضایی برای قرار دادن کمد ندارم. برای جای دادن رختخواب استفاده از سرویس خواب جک دار و یا تخت تاشو به ذهنم رسید. می خواستم بدون از لحاظ کیفیت و ظاهر کدام مدل بهتر است؟ لطفا راهنماییم کنید. 
پاسخ: انتخاب تخت جک دار برای خانه های کوچک این چنینی یکی از بهترین ایده هاست. در مورد کیفیت تخت ها به طور کلی می توان گفت اگر هر وسیله ای از فروشندگان و سازندگان معتبر تهیه شود قطعا کیفیت و طول عمر مناسب را خواهد داشت، در مورد تفاوت ظاهری تخت جک دار و تخت های تاشو می توان گفت که تخت های جک دار ظاهر بهتری را برای دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد می کنند، چراکه تخت های تاشو تاثیر چندانی در ظاهر دکوراسیون شما ندارند و در حالت بسته که غالبا در طول روز است مثل کمد دیواری به نظر می رسند.

کمجا مدرن تخت
تخت تاشو دو نفره
کمجا مدرن تخت

بد نیست پیش از خرید از با ترفندهای استفاده بهتر از تخت تاشو در دکوراسیون منزل نیز بیشتر آشنا شوید. برای این منظور می توانید به مطالب زیر در چیدانه مراجعه کنید:

 هم چنین اگر دوست دارید با ایده ها و ترفندهای بیشتری برای نظم دهی اتاق های بدون کمد آشنا شوید می توانید به مطالب زیر در چیدانه سر بزنید:

از این اینکه بهترین لحظات زندگی تان را با ما شریک می شوید از شما سپاسگذاریم.
 اگر شما هم تمایل دارید تا در مطالب “از میان تصاویر شما" با ما همکاری کنید و دکوراسیون زیبای خودتان را با همراهان چیدانه به اشتراک بگذارید کافی است با ما از طریق شماره تلگرام ۰۹۰۳۵۵۰۱۴۸ در ارتباط باشید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه