Chidaneh.com placeholder image

بهترین آیفون تصویری برای خانه ما چند است؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: در منزل قدیمی ما ورود به خانه تا به حال تنها از راه کوبیدن در اتفاق می افتاد. در حال حاضر قصد دارم آیفون تصویری برای منزل نصب کنم. برای نصب آیفون تصویری در خانه چه ویژگی هایی از آن باید مد نظر قرار بگیرد و کدام مدل در اولویت قرار می گیرد؟ کدام برندها برتر هستند و قیمت اتواع آیفون تصویری در چه محدوده ای در بازار وجود دارند؟

بهترین آیفون تصویری

chidaneh ad banner

تاسیسات و سیستم های امنیتی در هر خانه ای حرف اول را می زند و شما قبل از هر اقدامی باید از امنیت خانه خود مطمئن شوید. با پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه ای، امکانات و خدمات بیشتری برای زندگی راحت تر در اختیار انسان قرار می گیرد. در زمینه تولید و ساخت آیفون تصویری نیز برندهای مختلف به ساخت انواع جدید آیفون تصویری می پردازند. برندهای شناخته شده در این زمینه را می توانید در لیست زیر ببینید:

اهالی فن چیدانه برای آیفون و سیستم های حفاظتی را از دست ندهید!

مطلب پیشنهادی: کدام آیفون تصویری برای خانه شما مناسب است؟

مدل هایی از آنها را با سیر صعودی قیمت ببینید تا بهترین آیفون تصویری را برای خود انتخاب کنید:

دو بی کا
آیفون تصویری تابا
دو بی کا

قیمت ۲۰۰ هزار تومان: آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035M دارای صفحه نمایش ۳.۵ اینچ رنگی و حافظه داخلی است. 

شرکت ایران کماکس
مانیتور CMV-43A ایران کماکس
شرکت ایران کماکس

قیمت ۳۹۰ هزار تومان: مانیتور رنگی ۴.۳ اینچ است و قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه را برای نشان دادن تصاویر لابی را دارد. این نوع از آیفون تصویری یکی از مقرون به صرفه ترین انواع است. 

سام تک
آیفون تصویری SHT-3207XM سام تک
سام تک
سام تک
آیفون تصویری آنالوگ SHT-3305WM سام تک
سام تک
سام تک
آیفون تصویری آنالوگ SHT-3006XM سام تک
سام تک

قیمت حدود ۴۳۰-۷۳۰ هزار تومان

مانیتور رنگی مدل های معرفی شده از آیفون تصویری آنالوگ ۴.۳  و یا ۷ اینج بوده و قابلیت اتصال به مانیتور فرعی و پنلهای دوربین را نیز دارد. بر حسب مدل هر کدام از این آیفونهای تصویری قیمت آنها متفاوت است. آیفون تصویری سامسونگ را می توانید از گروه سام تک خریداری کنید. 

شرکت ایران کماکس
آیفون تصویری CDV-70KPT ایران کماکس
شرکت ایران کماکس

قیمت حدود ۶۰۰ هزار تومان: مانیتور ۷ اینچی و رنگی. انواع دیگری از آیفون تصویری کوماکس را می توانید در پروفایل شرکت ایران کماکس ببینید. این برند ساخت کشور کره است. 

سام تک
آیفون تصویری SHT – 7171XM سام تک
سام تک
سام تک
آیفون تصویری مدل SHT – 7070XM سام تک
سام تک
سام تک
آیفون تصویری SHT – 7017XM/EN سام تک
سام تک

قیمت از یک میلیون و سی هزار تومان تا یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

این مدل ها از آیفون تصویری نیز از برند سامسونگ بوده و مانیتور لمسی رنگی و ال سی دی ۷ اینچی دارد. این مدل از آیفون تصویری قابلیت ها و ویژگی های زیادی دارد و می تواند امکانات بیشتری به شما بدهد. با امکان امتیت بالاتر با این آیفون، حتی می توانید زمانی که در خانه نیستید، آن را روی حالت مخصوص خودش تنظیم کنید. برای اطلاع از ویژگی های منحصر به فرد هر مدل، بر روی آن کلیک کنید و اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید. با کلیک بر روی کادر سبز رنگ نیز می توانید برای تماس با فروشنده اقدام کنید.

سام تک
آیفون تصویری SHT-7327XM سام تک
سام تک

قیمت ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان

ال سی دی رنگی این نوع از آیفون تصویری ۷ اینچ است. از راه این نوع از آیفون می توانید آسانسور را فرا بخوانید. صفحه کلید لمسی داشته و منوی گرافیکی آن هم امکانات بیشتری از جمله انتخاب زبان به شما می دهد. قابل اتصال به ۸ سنسور (حرکتی، نشت گاز، اعلام حریق، مغناطیسی و …) است.

گروه تخصصی پارس نوین برای نصب آیفون تصویری و سایر سیستم های دوربین مداربسته و دزدگیر خدمات مناسبی ارائه می دهد. گروه ساختمان هوشمند ماهان، نیز به عنوان مجری سیستم های هوشمند ساختمان و انواع درب بازکن و آیفون های تصویری پیشنهاد می شود. خانه هوشمند پیام پارس خدمات متفاوتی در صنعت اتوماسیون خانگی بی سیم یا همان هوشمندسازی انجام می دهد. 

برای ارتباط با هر کدام از محصولات معرفی شده روی نام گروه با لینک سبز رنگ کلیک کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه