Chidaneh.com placeholder image

وسایل تزیینی دست ساز، خانه با هنر سپیده زیباتر می شود!

به قلم: تحریریه چیدانه

دست سازه های خلاقانه: دست به هر چیزی می‌زد طلا می‌شد. انگار چیزی از سرانگشتانش تراوش می‌کرد که جان دوباره به اطرافش می‌داد. وسایلی که رد هنر او را بر روی خود نشان می‌دادند از دور خودنمایی می‌کردند. درخششی از هنر بی‌نظیر و خالصانه. قدرتی خدادادی درونش می‌درخشید که می‌توانست با لطافت ذاتی خودش به همه اشیا نمایی جدید و فوق‌العاده بدهد، هنری بکر و زیبا با خلاقیتی درونی. وسایل دکوراتیو با فن‌های متنوع و جذاب را می‌توانید در ساخته‌های دست هنرمند ایرانی پیدا کنید:

آرناپالاس

دست سازه های تریتی
دکوپاژ
دست سازه های تریتی

شیرآلات کسری

سپیده نعمت زاده، بانوی هنرمند جوانی است که وسایل تزیینی دست ساز متنوعی خلق می‌کند. محصولاتی مانند وسایل تزئینی و دکوراتیو و فعالیت‌هایی ازجمله نقاشی دیواری، رنگ‌آمیزی انواع سطوح (مجسمه، ظروف، شیشه و…)، طراحی و ساخت تابلو رزین، دکوپاژ، کاشی شکسته، بازسازی و نوسازی وسایل قدیمی (مانند میز، صندلی، مبل و…)، طراحی و ساخت زیورآلات دست‌ساز و… در زمره هنر سپیده قرار دارد.

مطلب مرتبط: دکوپاژ روشی آسان برای نو کردن وسایل کهنه!

دست سازه های تریتی
گلدان دکوری لامپ
دست سازه های تریتی

همه چیز از دکوراسیون منزل آغاز شد

پروژه‌های دکوراسیون داخلی، نقاشی دیواری و پتینه، ساخت تابلو دکوراتیو، پتینه و رنگ مجسمه و کلیه سطوح را می‌توان به‌عنوان پیشینه کاری او معرفی کرد که به دلیل مشکلات مربوط به پروژه‌های اجرایی از برخی از فعالیت‌ها فاصله گرفت.

فعالیت هنری شما از کجا آمد؟

من به دنبال علاقه و برطرف کردن نیازی که به انجام کارهای هنری در خودم می‌دیدم به این روند وارد شدم و دست‌سازه‌های تریتی را به‌عنوان کسب‌وکار خانگی آغاز کردم. محصولات فعلی تریتی حاصل آموزش‌های گذرانده و علایق شخصی خودم است و برای تک‌تک آنها با عشق و علاقه وقت صرف کرده‌ام.

دست سازه های تریتی
تابلو ماه بانو
دست سازه های تریتی
دست سازه های تریتی
تابلو ماه خان
دست سازه های تریتی
دست سازه های تریتی
تابلو اوج
دست سازه های تریتی

دست سازه‌های سپیده به‌عنوان محصولات دکوری و با سبک متنوعی دیده می‌شوند. تکنیک‌های گوناگون در ساخت این وسایل و هم‌چنین مصالحی که برای ساخت آنها استفاده می‌شود، آنقدر دستتان را باز می‌گذارند که می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

دست سازه های تریتی
سینی دکوپاژ
دست سازه های تریتی
دست سازه های تریتی
دکوری طرح کاشی شکسته
دست سازه های تریتی
دست سازه های تریتی
پادری پام پام
دست سازه های تریتی

تنوع بالای موجود در دست‌سازه‌های تریتی را می‌توان به‌عنوان ویژگی برجسته آن معرفی کرد. تفاوت این دست‌سازه‌ها با محصولات موجود در بازار با توجه به جنس و سبک بیشتر، این است که این محصولات قابل تکرار نیستند و مانند اکثر آثار هنری هرکدام منحصربه‌فرد بوده و تفاوت‌هایی با نمونه مشابه خود دارد. جالب است بدانید که با وجود همه گفته‌ها، تاکنون تمرکز زیادی برای معرفی دست‌ سازهای خلاقانه سپیده انجام نشده و پیش از ساخت وسایل دکوری، تریتی در قالب زیورآلات فعالیت داشته است.

دست سازه های تریتی
دکوپاژ
دست سازه های تریتی

کارآفرینی و کسب درآمد بیشتر از ساخته های هنری

سپیده دوست دارد گستره فعالیت‌های خود را افزایش دهد و آن را به‌نوعی از کسب‌وکار برای کارآفرینی و کمک رساندن به کسب درآمد تبدیل کند. هدف ارزشمند این بانوی هنرمند این است که برای قشر آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه شغل ایجاد کند و صدالبته باید برای این هدف او را تحسین کرد.

برای ارتباط با این گروه به پروفایل اهالی فن دست سازه های تریتی در وبسایت چیدانه سری بزنید و برای تهیه محصولات آنها اقدام کنید. شما هم می توانید نمونه دست سازهای خلاقانه خود رابه شماره 09388547140 تلگرام کنید. 

منبع: مجله منزل | نویسنده: صدف حقیقت 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه