Chidaneh.com placeholder image

مبل کوسنی، این کوچک شگفت انگیز تو هر خونه ای جا میشه!

به قلم: تحریریه چیدانه

شاید برای شما هم پیش آمده است که بیش تر از تعداد مبلمان و صندلی های موجود در فضای خانه تان مهمان داشته باشید. در چنین مواقعی برای حل مشکل از چه راه حلی استفاده می کنید؟ حتما استفاده از مبلمان و صندلی های جمع جور بهترین گزینه برای این منظور هستند. یکی از بامزه ترین مبلمانی که می توانید در چنین مواقعی از آن ها استفاده کنید مبل کوسنی و یا همان مبل پاف است؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با این وسیله پرکاربرد در دکوراسیون منزل آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

ثمین موسوی
عکاسی دکوراسیون منزل خانم و آقای سنایی
ثمین موسوی

سرویس خواب بالسا

مبل کوسنی چیست؟ 

در معرفی مبل کوسنی و پاسخ به سوال پاف چیست، می توان گفت: مبل کوسنی همان طور که از نامش پیداست ظاهری مانند کوسن دارد با این تفاوت که در ابعاد بسیار بزرگ تر و حجیم تر عرضه می شود. صندلی کوسنی تمام پارچه است و بدون پشتی و دسته ساخته می شود، اما در برخی طراحی ها مبل پوف دارای سه پایه نسبتا کوتاه است که ظاهر مدرن تر و شیک تری نسبت به سایر پاف ها دارند.

در چیدانه بیشتر بخوانید: پاف چیست، دکوراسیون جدید با مبلمان به روز!

دوک ریسه
پوف زرد طرح گندم دوک ریسه
دوک ریسه
مبل پوف طرح گل
مبلمان اداری لیو
صندلی پاف لیو
مبلمان اداری لیو

مبل کوسنی در کجا استفاده می شود؟

بهتر است مبل کوسنی را به عنوان مبلمان همه کاره در خانه معرفی کنیم، از جمله کاربرد های این کوچک شگفت انگیز می توان به میز جلو مبلی، میز بغل مبلی، صندلی اضافه برای مهمان و زیرپایی راحتی برای جلو مبلمان راحتی اشاره کرد. 

فروشگاه اینترنتی کالکشن
پوف گالوانیزه
فروشگاه اینترنتی کالکشن
فروشگاه اینترنتی کالکشن
چهارپایه بافتنی
فروشگاه اینترنتی کالکشن
مبلمان جهانتاب
صندلی باکس جهانتاب کد Q
diamondمبلمان جهانتاب

قیمت مبل کوسنی 

با توجه به جنس و طراحی برای قیمت گذاری مبل کوسنی می توانیم از 550 هزاز تومان تا 130 هزار تومان بازه قیمت مبل کوسنی را مشخص کنیم. 

مبل روستیک
صندلی پوف " تومبا " طرح کدو مبل روستیک
مبل روستیک
 

مبل کوسنی را از کجا بخریم؟

برای خرید مبل کوسنی می توانید به فروشگاه های عرضه ی مبلمان در سراسر کشور رجوع کنید، اما راه حل ساده تر استفاده از فروشگاه های پیشنهادی چیدانه است؛ برای این منظور کافی است روی نام هر برند کلیلک کنید و به سادگی با فروشندگان این کالای پر کاربرد ارتباط بگیرید و از شلوغی های بازار در امان بمانید. 

فروشگاه های عرضه مبل پاف در چیدانه : مبلمان جهانتاب | فروشگاه اینترنتی اورناتتو | مبلمان اداری لیو | لوازم دکوری اچ اند ای | آریا معماران نقش گستر | دوک ریسه

گالری مبلمان پارسا
صندلی پاف کنفی
گالری مبلمان پارسا

آموزش ساخت مبل کوسنی

اگر به هر دلیلی امکان خرید مبل پاف برای شما میسر نبود، اما دوست دارید حتما یکی از آن ها را برای دکوراسیون داخلی منزلتان داشته باشید کافی است به مطلب روشی ساده و ارزان برای دوخت مبل پوف سر بزنید و به سادگی این صندلی شگفت انگیز را خودتان بسازید و از داشتنش لذت ببرید.

فراموش نکنید برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه