Chidaneh.com placeholder image

فضای مورد نیاز برای تخت تاشو، بهترین جا کجاست؟

به قلم: تحریریه چیدانه

به جرات می توان گفت داشتن فضای بیشتر در خانه آرزوی هر فردی است. چه خانه بسیار کوچک و نقلی داشته باشید و چه ابعاد خانه برایتان مناسب باشد، دیدن فضای بیشتر برای شما خوشحال کننده خواهد بود. در دکوراسیون اتاق خواب کوچک دغدغه جای گرفتن سرویس خواب قبل از هر چیزی ذهن را به خود درگیر می کند، به همین علت است که به فکر تخت خواب تاشو می روید تا خیالتان راحت شود که می توانید همه آنچه برای خواب راحت و استراحت نیاز دارید را داشته باشید. اگر در فضای اتاق خوابتان، سرویس خواب به راحتی جای گرفته است، فکر نمی کنید که داشتن فضای بیشتر کمی وسوسه کننده به نظر می رسد؟ فضای مورد نیاز برای تخت تاشو کجاست؟

تخت تاشو دیواری

حداقل فضای مورد نیاز برای تخت تاشو چقدر است؟

آیا برای استفاده از تخت تاشوی دیواری باید حداقل فضای استانداردی در دکوراسیون اتاق خواب وجود داشته باشد؟ کمترین فضای مورد نیاز چقدر است؟

قالیشویی ادیب

بد نیست بدانید که این نوع محصولات توسط شرکت های مختلف با تنوع طرح و اندازه های مختلف تولید می‌شوند و اغلب تولید سفارشی، منطبق با فضای موجود و نیاز شما توسط این شرکت ها امکان پذیر است و برای فضای مورد نیاز تخت تاشو هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

نصب تخت تاشو

تخت تاشوی دیواری چگونه نصب می‌شود؟

تخت خواب های تاشو معمولا پس از انتقال قطعات پیش ساخته به محل نصب، در محل مونتاژ و نصب می‌شوند. یعنی تمامی قطعات کاملا آماده نصب هستند و در کمترین زمان (حداکثر چند ساعت) اتاق خوابی نسبتا بزرگ خواهید داشت.

در کنار تامین فضای مورد نیاز برای تخت خواب، چه موارد دیگری را می توان از طریق این وسیله به اتاق خواب آورد؟

با توجه به اشغال کمترین سطح در دکوراسیون اتاق خواب و استفاده حداکثر ارتفاع (تا زیر سقف) که هر دو گزینه باعث بزرگ تر و زیباتر جلوه کردن محیط خواهد شد. بدیهی است اجرای کمدهای دیواری پیش ساخته به سبک اروپایی و تنوع زیادی از ویترین، کتابخانه، میز مطالعه و غیره بنا به نیاز شما امکان پذیر است.

فضای مورد نیاز برای تخت تاشو

چه نوع دیواری مناسب نصب تخت تاشو است؟

نصب و اجرای تخت تاشوی دیواری بر روی چه نوع دیواری امکان پذیر است؟ انواع دیوارهای آجری، سفالی، بتنی، دیوارهای تیغه گچی، با استفاده از یراق آلات مخصوص و رعایت اصول ایمنی مربوط به هر یک از دیوارهای مذکور قابل اجرا خواهد بود. حتی دیواری های پیش ساخته کاذب نیز که به خودی خود فاقد هر گونه قابلیت تحمل بار هستند نیز با روش‌های جدید به صورت کاملا ایمن قابل استفاده و اجرا هستند.

نصب تخت تاشو دیواری

آیا تخت تاشوی دیواری برای تخت دونفره نیز اجرا می‌شود؟

بله، تختخواب تاشو دیواری در انواع یکنفره، دو نفره و دو طبقه در دو تیپ عمودی و یا افقی بازشو با سایزبندی استاندارد عرض 90، 120، 140، 160، 180 سانتیمتر و حتی ابعاد سفارشی غیر استاندارد عرضه می‌شوند. 

فقط کافی است که شما فضای مورد نیاز برای تخت تاشو دونفره را در اتاق خواب‌تان داشته باشید. 

مطلب مرتبط: عکس تخت خواب دو نفره، مدل‌های ساده و با قیمت مناسب

نوع دیواری مناسب نصب تخت تاشو

برای کسب اطلاعات بیشتر با می توانید با اهالی فن چیدانه ارتباط بگیرید یا از طریق ثبت درخواست اقدام به سفارش کالا یا خدمات نمایید.

مطالب مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه