Chidaneh.com placeholder image

همین چند سال پیش این خانه با 15 میلیون نونوار شد!

به قلم: تحریریه چیدانه

تجربه شما: همیشه تغییر دکوراسیون به معنایی تغییرات صفر تا صدی اجزای مختلف منزل نیست، گاهی با استفاده چند تغییر جزیی در لوازم و وسایل موجود منزل می توانید شاهد تغییر و تحول اساسی در ظاهر دکوراسیون خود باشید، به همین منظور در مطلب «تجربه شما» این هفته در چیدانه قصد داریم شما را با تجربه های متفاوت خرید وسایل تازه، هزینه ها و علت انتخاب، تغییر دکوراسیون منزل سحر در کرج آشنا کنیم تا از تجربه های این بانوی خوش سلیقه برای تغییر دکوراسیون خود ایده بگیرید، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

چوب و هنر

تجربه این هفته: تغییر دکوراسیون منزل از زبان سحر

  • موقعیت منزل: کرج
  • شغل : خانم خانه: مهندس کشاورزی | همسر:مهندس فضای سبز
  • متراژ: 100 متر
  • رنگ غالب دکوراسیون: کرم و طلایی برای نشیمن| سفید و قهوه ای برای آشپزخانه| صورتی و شیری برای اتاق خواب | رنگ بنفش برای اتاق کودک
  • هزینه کامل تغییر دکوراسیون: 15 میلیون تومان (سال 96)

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

برای تغییر دکوراسیون تان از چه زمان اقدام کردید و اولین اقدامتان چه بود؟

بعد از خرید خانه جدید تصمیم گرفتیم تعدادی از وسایل منزل را با توجه به فضای جدید تغییر دهیم و وسایل تازه ای به فضای داخلی مان اضافه کنیم. در اولین برای تغییر دکوراسیون منزل تعداد زیادی گل با گلدان های رنگی و سرامیکی خریداری کردیم که فضای منزلمان را بسیار دلنشین کرد.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

برای تغییر لوازم از کدام فضا شروع کردید؟

 ما برای تغییر دکوراسیون منزلمان ابتدا از سالن پذیرایی شروع کردیم و خرید میزناهار خوری، تعویض پرده، خرید لوستر و آباژور از اولین اقدمات ما برای تغییر این فضا بود. 

پیشنهاد چیدانه: اگر شما هم قصد خرید میز ناهار خوری مناسب دارید مطلب میز و صندلی ناهار خوری، اسرار خرید خوب از زبان حرفه ای ها! در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد کرد.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

برند انتخابی شما برای لوازم برقی آشپزخانه، کدام برند بود و علت انتخاب خود به همراه مکان خرید بفرمایید؟

تعداد  زیادی از وسایل منزل مثل وسایل برقی آشپزخانه، سرویس خواب و فرش مربوط به جهیزیه ام است که حدود 10 سال پیش خریداری کردم. اما به طور کلی برند انتخابی من برای وسایل آشپزخانه برند سامسونگ است که با توجه به خدمات پس از فروش، دوام عالی محصولات و قیمت مناسب تر این محصولات نسبت به برندهای مشابه به دیگران توصیه می کنم، همچنین وسایل کوچک تر برقی مانند غذاساز، آبمیوه گیری، گوشکوب برقی و ساندوبچ ساز همه از برند مولینکس تهیه شده است.

[[nid:12854]]

نمایندگی رسمی سامسونگ
یخچال فریزر ساید بای ساید
نمایندگی رسمی سامسونگ
[[nid:12855]]

محصولات مشابه در چیدانه: شما هم می توانید لوازم برقی آشپزخانه خود را از برند های سامسونگ و مولینکس در چیدانه تهیه کنید.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

لوستر و روشنایی های منزل را از کدام برند خریداری کردید، علت انتخاب خود به همراه حدود قیمت و مکان خرید بفرمایید؟ 

برای تکمیل تغییر دکوراسیون منزل، لوستر و آباژورهای اتاق خواب را از برند ایکیا در سه باندی گوهردشت کرج تهیه کردیم که قیمت تقریبی آن ها برای اتاق خواب حدود 300 هزار تومان و برای فضای نشیمن حدود 1 میلیون تومان شد.

آورده های روشنایی تیسرا
لوستر تیسرا طرح سینوس
آورده های روشنایی تیسرا

محصولات مشابه در چیدانه: نمونه مشابه این لوستر را می توانید از آورده های روشنایی تیسرا در چیدانه تهیه کنید.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

ست پرده برای بخش های مختلف منزل را با چه معیاری انتخاب کردید، برای هر فضا به تفکیک پاسخ دهید:

پرده نشیمن را از جنس حریر ساده با ترکیب رنگ طوسی و سفید انتخاب کردم. علت انتخاب پرده حریر ساده برای فضای نشیمن علاوه بر دوام بالای حریر، دید فضای این بخش از خانه به بالکن بود که تمایل داشتیم این منظره کاملا حفظ شود، همچنین در فضای آشپزخانه به علت شست و شو و نظافت راحت از پرده کرکره ساده سفید استفاده کردم. پرده ی زبرای صورتی رنگ هم انتخابم برای پرده ی اتاق خواب بود.

پرده سرای اطلس پاسداران
پرده پذیرایی ساده
پرده سرای اطلس پاسداران
پرده سرای اطلس پاسداران
پرده زبرا
پرده سرای اطلس پاسداران
پرده سرای اطلس پاسداران
پرده والان پذیرایی
پرده سرای اطلس پاسداران

محصولات مشابه در چیدانه: نمونه مشابه این پرده را می توانید از پرده سرای اطلس پاسداران در چیدانه تهیه کنید.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

برای تغییر دکوراسیون منزلتان چه اقدام اساسی و ویژه ای انجام داده اید،حدود قیمت و شرکت مجری فعالیت را نام ببرید:

در تغییر دکوراسیون منزل برای دیوار اصلی منزل که دیوار پشت تلویزیون است از کاغذ دیواری آلمانی با کیفیت بالا استفاده کردم. قیمت حدودی این کاغذ دیواری با نصب برای این دیوار و بخش های کوچک دیگر منزل حدود 2 میلیون تومان شد.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

برای دکوراسیون منزلتان از گل و گیاه استفاده کردید اگر چنین است معیار انتخابتان به همراه نوع آنها را بفرمایید.

 گیاهان برای ما عنصر اصلی در دکوراسیون منزل محسوب می شوند که طراوت و شادابی و انرژی مثبت رو با خود به همراه دارند. معیار انتخاب این گیاهان برای دکوراسیون منزلم سازگاری آنها با شرایط آپارتمانی و رشد مناسب آن هاست.گیاهانی مثل پوتوس به عنوان یک گیاه دوست داشتنی در همه نقاط منزل ما دیده می شود، همچنین از سانسوریا به علت سبزی و تصفیه هوا استفاده کردیم. برگ انجیری ،کاج مطبق ،شفلرا ،اریکا،اسپاتی فیلوم و کاکتوس از دیگر گیاهان مورد استفاده در دکوراسیون منزل ما هستند.
پیشنهاد چیدانه: اگر شما هم مانند سحر دوستدار گیاهان هستید، پیشنهاد می کنم مطلب چیدمان گلدان در منزل، به سلیقه سحر بچینید! در چیدانه سری بزنید و به سادگی از ایده های این بانوی خوش ذوق برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

سحر حقدادی
گلخانه من
سحر حقدادی

برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون منزل شان را دارند چه توصیه و پیشنهادی دارید؟

توصیه من برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون منزل را دارند این است که اصلا نیازی نیست هزینه های گزاف برای این کار بپردازید، گاهی با تغییر چند وسیله کوچک و اضافه کردن چند گلدان طبیعی در کنار تعویض پرده برای کنترل بهتر نور می توانید تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. اگر شما هم تمایل دارید تا در مطالب “تجربه شما" با ما همکاری کنید و دکوراسیون زیبای خودتان را با همراهان چیدانه به اشتراک بگذارید کافی است با ما از طریق  شماره تلگرام ۰۹۰۳۵۵۰۱۴۸ در ارتباط باشید. فرصت را از دست ندهید و همین حالا تصویری از فضاهای دوست داشتنی منزلتان برای ما ارسال کنید این تصویر می تواند عکسی از جزییات زیبای دکوراسیون منزل تان یا تصویری کامل از بخش های مختلف منزل تان باشد که ایده ی خلاقانه شما را نمایش می دهد، ما منتظر تصاویر زیبای شما هستیم.

 نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه