Chidaneh.com placeholder image

خرید تابلو مدرن، کدوم به خونه من میاد؟!

به قلم: تحریریه چیدانه

هیچ کدام از وسایل تزئینی نمی‌تواند به‌ اندازه وسایل تزیینی دست ساز و آثار هنری به دکوراسیون یک‌ خانه جان بدهد. نه‌ تنها یک اثر هنری می‌تواند به خانه شما هویت ببخشد، بلکه ارزش بصری آن را نیز افزایش خواهد داد. با تنوع بالا در آثار هنری مانند نقاشی، مجسمه‌سازی و هنر بصری، انتخاب اثر هنری مناسب و خاص دکوراسیون خانه شما می‌تواند کمی سخت و استرس‌ زا باشد. با چیدانه همراه باشد، چراکه شاید نکات زیر بتواند در این راه به شما کمک کند.

استودیو پر
منزل رضا ندیمی
استودیو پر

سرویس خواب بالسا

آثاری را برگزینید که دوست دارید!

اولین قانون برای انتخاب آثار هنری و وسایل تزیینی دست ساز این است که با آن ارتباط عاطفی برقرار کنید. اگر یک اثر هنری برای شما قابل‌درک نیست بهتر است به دنبال گزینه‌ای دیگر بروید. اگر سبک و یا رنگی مشخص در تمامی دکوراسیون منزل شما برجسته و مشهود است، می‌تواند اولین معیار برای نقاشی مناسب خانه شما نیز به حساب آید. بسیاری از نقاشی‌ها و آثار هنری دارای سبک و زمینه منحصر به خود هستند.
در چیدانه بیشتر بخوانبد: تابلو دیواری جدید، هنر را به دکوراسیون منزل بیاورید!

استودیو پر
منزل رضا عابدینی
استودیو پر

رد برخی از آنها را نیز می‌توان در نشانه‌هایی از فرهنگ یک ملت دید؛ مانند هنر بومی و یا ژاپنی. از سویی دیگر عکس‌های سیاه ‌و سفید به‌خوبی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. در کل به سراغ هر سبکی در آثار هنری که می‌روید تنها به این نکته توجه نمایید که این اثر متناسب با سلیقه، علایق و فرهنگ شما باشد.

شهروز هاشمی
تابلو هنری کلاژ
شهروز هاشمی
تابلو های خوشنویسی خط نگاره
تابلو خوشنویسى
تابلو های خوشنویسی خط نگاره
تابلو دکوراتیو

برای خرید وسایل تزئینی دست ساز خود را محدود نکنید! 

اگر به دنبال خرید تابلو مدرن هستید که با دکوراسیون سنتی خانه شما هماهنگ باشد، پوسترهای آثار هنری هنرمندان معروف و آثار هنرهای زیبا می‌تواند گزینه مناسبی باشند. این نوع تابلوها که به‌صورت کپی از آثار هنری کشیده می‌شوند می‌تواند جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ای برای آثار هنری اصل هنرمندان بزرگ جهان باشد.طراحی‌های مدادی و برخی از انواع مجسمه‌ها نیز می‌توانند به‌خوبی با دکوراسیونی به سبک سنتی هماهنگ شوند.

ماندالا دکور
تابلو پنجره
ماندالا دکور
تابلو دکوراتیو ایتالنو
تابلو ساعت ایتالنو گالری
تابلو دکوراتیو ایتالنو
هنر خانه
تابلو مدل BC 633 هنر خانه
هنر خانه

اگر به دنبال آثار هنری و خرید تابلو مدرن هستید، بهتر است از تصویرسازی‌ها و انواع آثار آفریده‌ شده با ترکیب چندین ماده و فن شروع کنید. مجسمه‌های ساخته‌شده از فلز و شیشه به سبک مدرن هستند، اما اگر به دنبال اثر هنری‌ای هستید که نظر همه را جلب کند به سراغ نقاشی‌های انتزاعی، شهری و یا سبک پاپ بروید؛ زیرا این آثار هنری سبک مدرن‌تری داشته و مانند نقاشی‌های گرافیتی، رنگ‌های شاد و اصلی در آنها بیشتر استفاده ‌شده است.
عکس‌ها می‌توانند با هر سبک دکوراسیون هماهنگ بشوند و هیچ فرقی هم نمی‌کند که خانه شما مدرن باشد و یا سنتی. از ترکیب آثار هنری با سبک‌های مختلف نترسید یک نقاشی مدرن می‌تواند به طرز جالبی با خانه‌هایی با سبک سنتی هماهنگ شود.
در چیدانه بیشتر بخوانید: نقاشی گرافیتی، تزیین دیوار خانه!

استودیو پر
چیدمان تابلو روی دیوار
استودیو پر

بهترین محل را برای نصب آثار هنری انتخاب کنید.

وقتی‌که اثر هنری موردعلاقه خود را یافتید، زمان آن می‌رسد که جایی مناسب برای نصب آن بیابید؛ جایی که در دیدرس همه باشد تا همه بتوانند آن را تحسین کنند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند آثار هنری را بالای مبلمان نشیمن و یا روبه‌روی آن نصب نمایند. نورپردازی مناسب برای نمایش هرچه ‌بهتر آثار هنری بسیار مهم است. نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار داد، ارتفاع است. آثار هنری نباید بیش از حد، نزدیک به سقف و یا پایین آن نصب شوند. بهترین محل دقیقاً خط دید انسان است که مساوی است با 140 متر از سطح زمین. 
در چیدانه بیشتر بخوانید: ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟

فروزان رحمانی
مبل سبز در نشیمن
فروزان رحمانی

برای داشتن دکوراسیونی منحصربه‌فرد و هنری از هنرمندان و صاحبان صنایع در چیدانه کمک بگیرید. پروفایل افراد مختلف را دنبال کنید تا ببینید که در چه سبک هنری مشغول به کار هستند. شما می‌توانید به‌محض اینکه اثری هنری توجهتان را به خود جلب کرد به‌صورت مستقیم با هنرمندان و آفرینندگان آن تماس گرفته و درباره جزئیات خرید و سفارش کالا از آنها کمک گرفته و مشورت نمایید.
هنرمندان و صاحبان صنایع در چیدانه: برگین | احسان آرت | پرواز دکوراتیو دیزاین | گروه هنری روندو | مسعود خلیفه | سرامیک هلبر

با پیوستن به کانال چیدانه، روزانه از مطالب مفیدی مطلع شوید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مائده در تاریخ 25 شهریور 1396
سلام . میخواستم بدونم منم میتونم تابلو های نقاشیمو توی سایت برای فروش و عرضه بزارم؟
zahrahosseini در تاریخ 27 شهریور 1396
سلام روزتون بخیر. بله شما می تونید در بخش اهالی فن چیدانه ثبت نام کنید و نمونه کارهاتون رو آپلود کنید. اگر برای ثبت نام به مشکل برخورد کردید با شماره تماس زیر تماس بگیرید. 0212350319 از طریق تلگرام نیز پاسخگو هستیم: 09017370973

ثبت دیدگاه