Chidaneh.com placeholder image

تغییر دکوراسیون نشیمن ؛ به استقبال نوروز

به قلم: تحریریه چیدانه

نشیمن : هرچه به روز های پایانی سال نزدیک می شویم هیاهو و جنب و جوش برای استقبال از نوروز و بهار بیشتر می شود. خانم های خانه دار سعی می کنند در کنار خانه تکانی  برنامه ای هم برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه شان داشته باشند تا همگام با تغییرچهره طبیعت ، خانه آن ها نیز از این تغییرات دل انگیز بی نصیب نماند. روز های نوروز ، بنا بر رسم و رسوم های کهن همیشه به دید و بازدید می گذرد پس نشیمن خانه شما یکی از فضاهای داخلی منزل شما است که نیاز به تغییرات بهاری دارد . یکی از دلایلی که باعث می شود نشیمن به یکی از اصلی ترین فضاها برای ایجاد تغییر شناخته شود این است که شما از مهمانانتان در اتاق نشیمن پذیرایی می کنید پس بسیار مهم است که این فضا را به طرز خلاقانه ای بیارایید. چیدانه در روز هفدم از کمپین 40 روز تا نوروز ایده هایی را برای شما جمع آوری کرده تا به کمک آن ها بتوانید نشیمن خود را برای استقبال از نوروز و بهار آماده کنید پس با چیدانه همراه باشید تا با هم این ایده ها را دنبال کنیم. 

استفاده از کوسن با طرح های بهاری

تابلو فرش ریحان

دل نشین ترین تغییری که در اتاق نشیمن می تواند اتفاق بیافتد استفاده از گلدان است. گلدان ها می توانند بهار را به اتاق شما بیاورند. می توانید از گلدان های شیشه ای استفاده کنید و هر روز چند شاخه گل شاداب با رنگ های مختلف درآن قرار دهید. این گل ها و گلدان ها با رنگ های شاد و بهاری خود می توانند روحیه شما را عوض کنند و احساس دل نشینی را به مهمانانتان منتقل کنند.

مطلب پیشنهادی : ترکیب رنگ های رنگین کمان در دکوراسیون خانه!

کوسن هایی با رنگ زرد در اتاق نشیمن

استفاده از کوسن هایی با رنگ های شاد و جذاب نیز می تواند به شما کمک کند تا چهره ای جدید به اتاق نشیمن خود ببخشید. کوسن ها اجزا کوچک با قابلیت ایجاد تغییرات بزرگ هستند. به آن ها اعتماد کنید و برایشان یک رنگ شاد و هماهنگ با رنگ غالب اتاق انتخاب کنید و مطمئن باشید مهمانان شما،حس بسیار مطلوبی را از  اتاق نشیمن شما دریافت خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی : کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی!

قرار دادن آیینه در اتاق نشیمن

وجو آیینه در اتاق نشیمن نیز می تواند یکی از گزینه های ایجاد تغییر باشد. آیینه ها قدرت بالایی در ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن شما دارند. آیینه هایی با طراحی های خلاقانه را انتخاب کنید ، آن ها را در اتاق نشیمن تان بگذارید و شاهد نتیجه دلچسب آن باشید.
 

تابلو های جذاب در اتاق نشیمن

می توانید از تابلو هایی که دوست دارید در فضای نشیمن تان استفاده کنید. وجود تعداد زیادی تابلو در فضا می تواند باعث شود که مهمانان شما بخواهند که زمان بیشتری را در اتاق نشیمن شما بگذرانند. به جای تابلو ها حتی می توانید از قاب عکس هایتان استفاده کنید. و دیوار نشیمن تان را تبدیل به یک آلبوم کنید.

مطلب پیشنهادی : اصول نصب تابلو بر دیوار

طراحی اتاق نشیمن صورتی رنگ

به جای استفاده از چند تابلو در ابعاد و اندازه های مختلف می توانید از یک تابلو با اندازه بزرگ در اتاق نشیمن خود استفاده کنید. اما این تابلو بزرگ باید طرحی تاثیر گذار و رنگی هماهنگ با رنگ غالب اتاق شما داشته باشد. وجود یک تابلو بزرگ می تواند چشم مهمانان شما را به خود خیره کند و فضا را برای ان ها جذاب تر جلوه دهد.
 

شلف های خلاقانه در اتاق نشیمن

دیوار های اتاق نشیمن خود را می توانید با شلف های خلاقانه نیز تزئین کنید. شلف هایی که با پایه های چوب طبیعی می تواند حس و حال بهاری را به اتاق نشیمن شما القا کند. با کمی خلاقیت می توانید این شلف های بهاری را تهیه کنید. و از آن ها در نشیمن تان استفاده کنید و روی آن ها را با وسایل دکوری بیارایید و از آن ها برای چشم نوازی مهمانان تان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا

طراحی اتاق نشیمن با رنگ قرمز

اگر تمایل دارید که تغییرات اتاق نشیمن تان اساسی تر باشد ، می توانید رنگ دیوار ها را تغییر دهید و فرش جدیدی مطابق با رنگ دیوار ها خریداری کنید. حتی می توانید به تغییر پار چه های رو مبلی تان نیز فکر کنید. همه این ها در کنار هم یک اتاق نشیمن جذاب را به شما تحویل می دهند که چشم های مهمانانتان را ساعت ها به خود مشغول می کند.

مطلب پیشنهادی : انتخاب فرش ، دکوراسیون منزل خوش رنگ و لعاب

شما نیز در قسمت بحث و گفتگو ایده های خود را با چیدانه در میان بگذارید ، هم چنین اگر قصد ایجاد تغییر در دکوراسیون منزلتان را دارید اهالی فن چیدانه می توانند به شما کمک کنند.

منبع : نوشته شده توسط شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه