Chidaneh.com placeholder image

با 20 هزار تومان ، خانه ای امن برای بی خانمان ها بسازید

به قلم: تحریریه چیدانه

در سال 1384، تعدادی از مهرورزان با ایمان به بهبودی و با نیت حمایت و جلب اعتماد آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌خانمان و در نهایت کمک به فرایند بهبودی، با توزیع تعداد محدودی غذا در میان آنها، آیینی را پایه‌گذاری کردند که اکنون پس از قریب به ده سال، هر هفته، سه‌شنبه شب و بدون وقفه با نام «آیین مهرورزی» برگزار‌می‌شود.در حال حاضر “جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها" به عنوان تنها حامی تخصصی در زمینه معضل کارتن‌خوابی، می‌کوشد تا با حفظ و اشاعه «آیین مهرورزی» نگاه جامعه را به موضوع اعتیاد و کارتن‌خوابی تغییرداده و کمک کند تا افراد بیشتری با مشارکت در این فرایند وارد چرخه درمان و بهبودی شوند.توزیع غذا درواقع مجال و بهانه‌ای است برای ایجاد ارتباط موثر با افرادی که به طور همزمان با معضل کارتن‌خوابی و بیماری اعتیاد مواجه اند.

سررسید های موسسه خیریه طلوع بی نشان ها

چوب و هنر

 پایدار ماندن سنت مهرورزی نیازمند همیاری و کمک های شما دوستان و یاوران همیشگی است. شما می توانید با خرید از موسسه خیریه طلوع بی نشان ها  ، سهمی در ساختن خانه ای امن برای بی خانمان ها داشته باشید و در آستانه سال نو فضایی به گرمی یک خانواده را به آن ها عیدی دهید. شما می توانید با پرداخت 20 هزار تومن و خرید گاهشمار های بودن که توسط جمعیت خیریه طلوع بی نشان ها تهیه شده است ، سهمی در شاد کردن کسانی داشته باشید که چشم به راه کمک های شما هستند ، داشته باشید.

موسسه خیریه طلوع بی نشان ها

با ۲۰ هزار تومن میشود چندتا آدم گرسنه را سیر کرد. با ۲۰ هزار تومن می‌شود یک مادر و بچه را که شبها در خیابان می‌خوابند به سرپناهی امن برد. با ۲۰ هزار تومن می‌شود کسی را که سردش است و سرما امیدش را گرفته گرم کرد و به او امید داد… با ۲۰ هزار تومن می‌توانید یک سر رسید از ما بخرید تا هر روز سال جدید را که ورق می‌زنید یادتان بیاید که امید کسی شده‌اید.

گاهشمار بودن تا امروز به قیمت 30 هزار تومان به اضافه همت عالی فروخته شده است، اما از امروز با شکسته شدن قیمت ها به مبلغ 20 هزار تومان فروخته می شود.

برای تهیه گاهشمار های بودن می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:  

02123051254

09107814727

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه