Chidaneh.com placeholder image

دزدگیر منزل، یعنی کی میتونه باشه این موقع شب؟!

به قلم: تحریریه چیدانه

همانطور که ما انسان ها در همه نکات زندگی پیشرفت می کنیم، در کارهای منفی هم پیشرفت وجود دارد! تکنولوژی که بیشتر می شود روش های انجام کارهای نادرست هم به همان نسبت بیشتر می شود، یکی از این کارهای نادرست دزدی است! در این دوره دزدها هم روش های بیشتری و راحت تری را برای دزدی از خانه یاد گرفته اند و بسیاری از این روش ها را از صدقه سر تکنولوژی و امکانات پیشرفته امروزی کسب کرده اند. پس باید برای جلوگیری از دزدی و حفاظت از امنیت خانه هایمان به فکر نصب دزدگیر اماکن و خانه باشیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

نصب دزدگیر

چوب و هنر

با استفاده از سیستم اعلام سرقت، گذر از یک حریم خصوصی را غیرمجاز اعلام می کنید. سیستم ضد سرقت یا همان دزدگیر مربوط به هر مکان بسته ای است که احتمال سرقت از آن وجود دارد. منزل، مغازه، فروشگاه، ویلا، اداره، شرکت، کارخانه و … از جمله فضاهایی هستند که نیاز نصب دزدگیر در آنها دیده می شود.

توسعه تکنولوژی و امنیت راهبردی پارس نوین
دزدگیر بیسیم پارس نوین
توسعه تکنولوژی و امنیت راهبردی پارس نوین

در یک سیستم امنیتی دزدگیر ترمینال یا ورودی های مختلفی وجود دارد که برق دستگاه و تغذیه را تامین می کند. برای اتصال باتری، آژیر و تجهیزات دیگر نیز ورودی و خروجی های متعددی وجود دارد. 

کنترل هوشمند رادکیت
دزدگیر اماکن رادکیت
کنترل هوشمند رادکیت

انواع سیستم دزدگیر اغلب دارای تجهیزاتی هستند که در آنها مشترک است:

  1. سنسورهای ورود غیر مجاز
  2. پنل مرکزی (بخش اتصال همه تجهیزات)
  3. منبع تغذیه
  4. باتری
  5. هشدار دهنده، آلارم یا آژیر
  6. تلفن کننده

الکترو حفاظ گستر
انواع دزدگیر و سیستم های حفاظتی
الکترو حفاظ گستر

سنسورهای ورود غیر مجاز شامل انواع چشمی، مگنت برای تشخیص باز شدن درب و سنسورهای حساس به لرزش هستند. البته با توجه به اینکه هر روزه امکانات بیشتری به انواع دزدگیر اضافه می شود، ممکن است مدل های بیشتری هم به شما معرفی شود. 

وستا تکنولوژی
دزدگیر هوشمند S1
وستا تکنولوژی

دزدگیرهای هوشمند امکانات بیشتری دارند و می توانند مالکان را از طریق پیام های مختلف مطلع سازند. باز و بسته شدن درب ها، روشن کردن چراغ و وسایل برقی از جمله کارهایی است که سیستم های هوشمند انجام می دهند.

مطلب مرتبط: خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

برای نصب دزدگیر و سیستم امنیتی منزل خود به دنبال افراد مجرب و متخصص در این زمینه باشید:

​​​​نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
Eric Zhang در تاریخ 20 اسفند 1396
What secuity alarm system does it regard GE, or Honewell? .This is amazing, but how can i set it up, it is hard to do it, and it takes up a lot of efforts for us to do it

ثبت دیدگاه