Chidaneh.com placeholder image

6 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند!(2)

به قلم: لاله داورپناه

راهنمای خرید: این روزها با وجود مشغله های زیاد، همه ما زمان کمی را می توانیم صرف گشت و گذار در بازار بکنیم و به دنبال اسباب و لوازم مورد نیازمان بگردیم. اینکه خانه ای زیبا داشته باشم و از فضای آن لذت ببریم دغدغه ای هر کسی است که به آرامش و تقویت روحیه خود و خانواده اش اهمیت می دهد. پس صرفه نظر کردن از خرید امکان پذیر نیست. در این مطلب چیدانه راه حلی برای شما دارد و می خواهیم 6 شو روم یا فروشگاه  که وسایل خاص و منحصر به فرد که شاید به سختی بتوان نظیرشان را در بازار پیدا کرد را به شما معرفی می کنیم.  شما می توانید این  محصولات را در اینستاگرام آنها ببینید و سپس سری به آنجا بزنید. چند وقت پیش نیز در مطلب دیگری ۷ صفحه اینستاگرام که لوازم هیجان انگیز می فروشند را به شما معرفی کردیم. با چیدانه همراه باشید تا به شما بگوییم از کجا خاص ترین وسایل را برای دکوراسیون منزل تهیه کنید.
 

1. صفحه اینستاگرام فروشگاه دکوراسیون داخلی: Batikinterior

سرویس خواب بالسا

Batikinterior صفحه رسمی فروشگاه دکوراسیون داخلی باتیک است که محصولاتی از قبیل مبلمان، صندلی، میز و هر آنچه یک خانه زیبا و مدرن به آن احتیاج دارد را ارائه می دهد. نمونه محصولات آنها را می توانید در صفحه اینستاگرام آنها ببینید.
 

2. صفحه اینستاگرام فروشگاه دکوراسیون داخلی: tajhome

فروشگاه tajhome انواع مبلمان و وسایل دکوری آنتیک را در صفحه اینستاگرام خود به نمایش گذاشته است. اگر دوست دارید خانه ای با وسایل خاص و زیبا داشته باشید حتما سری به این صفحه بزنید.

مطلب پیشنهادی : ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۲)
 

3. صفحه اینستاگرام فروشگاه دکوراسیون داخلی : aknoongallery

صفحه گالری اکنون aknoongallery وسایل تزئینی، زیورآلات، تی شرت ها، روپوش ها و دیگر وسایل را با تمی هنری و زیبا به نمایش گذاشته است. نشانی وبسایت این گالری را نیز می توانید در صفحه اینستاگرامش ببینید.

مطلب پیشنهادی : ۷ صفحه اینستاگرام که لوازم هیجان انگیز می فروشند!
 

4. صفحه اینستاگرام فروشگاه دکوراسیون داخلی : shyngallery

Shyngallery محصولاتی از قبیل مبلمان، لوستر، تابلوهای نقاشی هنری و دیگر وسایل دکوراسیون داخلی را برای فروش ارائه می دهد. در بین محصولات این فروشگاه می توان وسایلی متناسب با دکوراسیون و سبک های مختلف را دید. پس به احتمال زیاد وسایل زیبایی با سبک مورد علاقه شما نیز در این صفحه پیدا خواهد شد.

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید وسایل پذیرایی از مهمان ها
 

5. صفحه اینستاگرام فروشگاه دکوراسیون داخلی : Exirplus

Exirplus  صفحه رسمی فروشگاه مشهور اکسیر است. فروشگاه اکسیر که در خیابان ولیعصر و نزدیک به میدان ونک واقع شده، این صفحه در اینستاگرام را تنها برای نمایش محصولات این فروشگاه راه اندازی کرده است. بنابراین شما برای خرید باید به صورت حضوری اقدام کنید، ولی با دیدن محصولات آن متوجه خواهید شد که ارزش آن را دارد که زمانی را به این کار اختصاص دهید. فروشگاه اکسیر نیز محصولاتی همچون مبلمان و انواع وسایل دکوری، وسایل آشپزخانه و… را در صفحه خود به نمایش می گذارد.

مطلب پیشنهادی : ۴ نکته برای انتخاب درست کاناپه
 

6. صفحه اینستاگرام فروشگاه دکوراسیون داخلی : abajor_diba

 همانطور که از نامش پیداست فروشگاهی است برای ارائه انواع آبازور ها در طرح ها و سبک های مختلف! آباژورها و لوسترهایی را در این صفحه خواهید دید که شاید با ساعت ها وقت گذرانی در بازار نتوانید آنها را پیدا کنید. سری به این صفحه بزنید و آباژوری متناسب با خانه خودتان بیابید.

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. به نمونه کارهای آن‌ها خوب دقت کنید: این پروژه‌ها چه‌قدر شبیه خانه ایست که شما می خواهید؟ با خود صادق باشید، یک عمارت بزرگ ممکن است بسیار زیبا باشد، اما هیچ نکته مشترکی با خانه کوچک شما نداشته باشد. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطلب بیشتر:۱۲ بنای شگفت انگیز که پیش از مرگ باید آن ها را ببینید

خانه خودتان را به بهترین قیمت بفروشید!

 نحوه انتخاب و انواع سنگ ها

۷ صفحه اینستاگرام که لوازم هیجان انگیز می فروشند

 نویسنده : لاله داورپناه  | گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
afsaneh در تاریخ 30 فروردین 1394
ممنون بابت اطلاعات خوبتون
lalehdavarpanah در تاریخ 30 فروردین 1394
ممنون از توجه شما! :)
masoome در تاریخ 03 بهمن 1394
ممنون از اطلاعاتتون

ثبت دیدگاه