معماری و دکوراسیون فوق سلطنتی خانه تام کروز در هالیوود هیلز! + عکس

معماری و دکوراسیون فوق سلطنتی خانه تام کروز در هالیوود هیلز! + عکس

معماری و دکوراسیون فوق سلطنتی خانه تام کروز

تام کروز Tom Cruise، بازیگر و کارگردان آمریکایی، متولد ۳ جولای ۱۹۶۲ است. این ستاره هالیوود به عنوان بازیگر نقش اصلی بسیاری از فیلم‌ها، جوایز زیادی را کسب کرده است. معماری و دکوراسیون خانه تام کروز در تپه‌های هالیوود بسیار جذاب و دیدنی است.

گروه معماری اشکان اذانی

در این مطلب با معماری و دکوراسیون داخلی خانه ویلایی تام کروز در تپه‌های هالیوود و مختصری از زندگی او آشنا خواهید شد. پس در ادامه با چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی تام کروز

درباره زندگی تام کروز

تام کروز در سیراکیوس از شهرهای مرکزی ایالت نیویورک آمریکا به دنیا آمد. نام کامل او توماس کروز ماپوتر چهارم Thomas Cruise Mapother IV  است. پدرش مهندس برق و مادرش معلم بود. خانواده آن‌ها ریشه‌ای آلمانی، انگلیسی و ولزی دارند. تام دارای سه خواهر است که ماریان، لی‌آن و کاس نام دارند. لی‌آن کار تبلیغات تام کروز را برعهده دارد.

تام دوازده ساله بود که والدینش از هم جدا شدند. او و خواهرش تحت سرپرستی مادرشان قرار گرفتند. خانواده تام در یک‌جا ساکن نبودند و به شهرهای مختلفی مهاجرت می‌کردند. تا جایی که او تا به پایان دوره دبیرستان، در پانزده مدرسه مختلف درس خواند. تام مدتی آموزش مذهبی دید، می‌خواست کشیش شود اما پشیمان شد و در سال ۱۹۸۰ از دبیرستانی در نیوجرسی فارغ‌التحصیل شد.

درباره زندگی تام کروز

خانه تام کروز کجاست؟

خانه تام کروز که در حاشیه تپه‌های هالیوود هیلز غرب، در لورل کانیون کالیفرنیا قرار دارد. خ کروز بالای تپه، پشت دروازه‌های بلند و در انتهای یک مسیر خصوصی طولانی قرار گرفته که از خیابان دید ندارد.

خانه تام کروز کجاست؟

معماری خانه سلطنتی تام کروز

این ویلای خیره‌کننده با معماری به سبک ویلاهای اروپایی دارای حفاظ‌های بلند و ورودی امن است. مجتمع ویلایی 2.75 هکتاری کروز دارای دو قطعه زمین مجزا با یک خانه اصلی و یک مهمانخانه است که در مجموع 7 اتاق خواب و 9 حمام دارند.

  • بخش اصلی عمارت با 3 اتاق خواب و ۵ حمام، دارای دیوارهای شیشه‌ای رو به مناظر خیره‌کننده‌ است.
  • مهمان‌خانه عمارت دارای 4 اتاق خواب، آشپزخانه اختصاصی و 4 حمام است.

استراحتگاه خانه کروز در فضای باز شامل پاسیو، استخر آب گرم، آبگرم و آبشار است. این خانه حس یک خانه مزرعه ایتالیایی بسیار مجلل را دارد. مناظر خیره‌کننده لس‌آنجلس را می‌توان از بیرون و از داخل از میان دیوارهای شیشه‌ای دید. همچنین این عمارت دارای یک پارکینگ با 10 جای پارک و یک ساختمان مجزاست که می‌توان از آن به عنوان انبار شراب و اتاق مزه استفاده کرد.

برای آشنایی با خانه بازیگران ایرانی در خارج از کشور مطلب دکوراسیون شیک و مدرن خانه ریحانه پارسا در ترکیه را از دست ندهید.

معماری خانه سلطنتی تام کروز

دکوراسیون دیدنی خانه ویلایی تام کروز

فضاهای داخلی با رنگ‌های ملایم و ترکیب مبلمان مدرن با سبک دنج روستایی طراحی شده‌اند. شیب سقف چوبی و سازه‌های نمایان آن جلوه‌ای متفاوت به طراحی نشیمن مدرن خانه بخشیده است.

دکوراسیون آشپزخانه ویلایی تام کروز

آشپزخانه به سبک مزارع ایتالیایی با لوازم با کیفیت سرآشپز دکور شده است. کف‌های چوب بلوط پهن، سقف‌های طاق‌دار و دیوارهای گچی ونیزی به فضای خانه گرمای دلپذیری می‌بخشند.

با دکوراسیون خانه فرح پهلوی در مطلب دکوراسیون شیک و سلطنتی اتاق خواب فرح پهلوی + عکس آشنا شوید.

دکوراسیون دیدنی خانه ویلایی تام کروز

زندگی تام کروز در تپه‌های هالیوود به پایان رسید!

شایعه شده که خانه ویلایی تام کروز خلوتگاهی برای اعضای مذهب ساینتولوژی کروز بوده است. اما اخیرا خواهر کروز در این ملک زندگی می‌کرد. به طور کلی به نظر می‌رسد این ملک جایی نیست که ستاره اکشن، تام کروز زمان زیادی را در آن سپری کند، شاید به همین دلیل، آن را تخلیه کرد. این سلبریتی می‌خواست خانه‌ را به قیمت 995/12 میلیون دلار بفروشد، اما تنها 4/11 میلیون دلار فروخته شد که اندکی کمتر از مبلغی است که بازیگر برای آن پرداخت کرده است.

قسمت مهمان‌خانه توسط کروز به مبلغ 1.8 میلیون دلار بلافاصله پس از خرید خانه اصلی در سال 2005 به مبلغ 9.85 میلیون دلار خریداری شد. که مجموع مبلغ خانه را به 11.65 میلیون دلار رساند. بدون احتساب تغییراتی که کروز ممکن است انجام داده باشد. او در حال حاضر در عمارت بورلی هیلز زندگی می‌کند که در سال 2007 به قیمت 30.5 میلیون دلار خرید.

خانه تام کروز در تپه‌های هالیوود

و در آخر

در این مطلب با معماری و دکوراسیون مجلل و دیدنی خانه تام کروز در هالیوود هیلز و مختصری از زندگی او آشنا شدید.  این خانه با ویوی مناظر خیره‌کننده لس‌آنجلس حس یک خانه مزرعه ایتالیایی بسیار مجلل را دارد.

برای آشنایی با دکوراسیون خانه بازیگران ایرانی مطلب دکوراسیون مجلل خانه شبنم قلی‌خانی را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران
afsaneh در تاریخ 27 فروردین 1394
بسیار هم عالی

ثبت دیدگاه