Chidaneh.com placeholder image

روز پدر را برای پدرتان خاطره انگیز کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

مناسبت ها: نزدیک شدن به روز پدر دوباره شور و نشاط خاصی رو بر هر خانه ای حاکم کرده، همه در تلاش هستند تا بتوانند برای تشکر و قدردانی از قهرمان های بی چون و چرای زندگیشون برنامه ای خوب بچینن و اون ها رو خوشحال کنند. شما برای این روز چه برنامه ای چیده اید؟ اگر هنوز برنامه ی خاصی برای این روز با شکوه ندارید با چیدانه همراه باشید تا چند ایده برای جشن گرفتن روز پدر را به شما نشان دهد.

چوب و هنر

درست کردن غذای مورد علاقه پدر درروز پدر

غذای مورد علاقه پدرتان را درست کنید

بهترین راه برای خوشحال کردن پدرتان این است که او را به مهمانی شام دعوت کرده و غذای مورد علاقه ی او را درست کنید و میزی با روش های درست چیدمان میز غذا در مهمانی ها بچینید و او را شگفت زده کنید. سفره آرایی و تزئین میز با وسایل قدیمی بهتر است چرا که این وسایل می تواند میز غذا را برای پدرتان رویایی تر و جذاب تر کند.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ میز شام تحسین برانگیز

تزئین کیک برای روز پدر

کیک هایی با تزئینات خاص برای روز پدر

بعد از شام نوبت دسر است. شما حتی می توانید با درسر هایی که برای بعد از غذا در نظر می گیرید نیز پدرتان را شگفت زده کنید به این ترتیب که می تونید کیک هایی با تزئینات خاص را برای او درست کنید. مثلا این کیک ها می تواند تزییناتی با پیراهن های مردانه و پاپیون های شیک در نظر بگیرید. انجام این کار حتما پدرتان را به وجد می آورد.

مطلب پیشنهادی: دست سازهای بهاری

کارت پستال هایی برای روز پدر

برای پدرتان کارت پستال هایی خلاقانه بسازید

برای این که یادگاری خوبی از این روز برای پدرتان باقی بماند می توانید برای پدرتان کارت پستال هایی خلاقانه بسازید. برای ساخت کارت تبریک های زیبا می توانید از رنگ ها و طرح های مورد علاقه پدرتان نیز استفاده کنید. عکس بالا نمونه خوبی برای ایده گرفتن است.

مطلب پیشنهادی: ساخت جایی برای کارت‌ تبریک، کارت پستال و عکس

کادوهایی خلاقانه برای هدیه دادن به پدر در روز پدر

تزئین کادوهای مخصوص روز پدر

مطمئنا هرکسی برای روز پدر کادویی زیبا تهیه خواهد کرد. اما کادو کردن این هدیه ها بسیار مهم است. بهتر است این جعبه های کادویی را خودتان بسازید تا به این صورت بتوانید عشق و علاقه بیشتری را به پدرتان ابراز کنید. این که شما بتوانید با جعبه های کادویی بر زیبایی کادوی خود بیافزایید بسیار مهم است. برای تزیین جعبه های کادویی می توانید از عکس های قدیمی پدر خود به صورتی که در عکس نشان داده شده است استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: ساخت جعبه کادویی با ایده های ساده و خلاقانه

استفاده از کروات برای تزیین جعبه های کادویی

استفاده از کروات برای تزیین جعبه های کادویی برای روز پدر

برای تزئین جعبه های کادویی می توانید از کروات هایی که مطابق سلیقه پدرتان هست هم استفاده کنید این کروات ها را می توانید به جای روبان های رنگی استفاده کنید.

ساس بند هایی برای جعبه های کادویی

ساس بندهایی برای تزئین جهبه های کادویی

ساس بند ها نیز یکی دیگر از پیشنهادات چیدانه به شما است برای تزئین جعبه های کادویی. همان طور که در عکس می بینید با استفاده از یک ساس بند و چند دکمه می توان جعبه کادویی خلاقانه ای ساخت. درست کردن این جعبه های کادویی بسیار راحت است.

قاب عکس هایی زیبا برای نگه داری عکس های روز پدر

قاب عکس هایی برای نگه داری از خاطرات مصور روز پدر

عکس ها خاطرات مصوری هستند که دیدن آن ها بسیار لذت بخش است و می تواند یادآور خاطرات خوبی از روزهای گذشته باشد. شما نیز می توانید از همین خاطرات مصور برای خوشحال کردن پدرتان نیز استفاده کنید. برای این کار می توانید یکی از عکس های زیبایی که پدرتان از شما انداخته را انتخاب کرده و برای آن قاب عکسی زیبا تهیه کنید و آن را به پدرتان هدیه دهید.

مطلب پیشنهادی: برای نمایش عکس ها ، پنلی خلاقانه بسازید.

قاب عکس برای هدیه روز پدر

حتی می توانید یکی از عکسهای زیبایی که با پدرتان انداخته اید را نیز انتخاب کنید و برای آن قابی شبیه دوربین تهیه کنید.این قاب عکس زیبا را می توانید خودتان بسازید تا ارزش آن دو چندان شود.

مطالب پیشنهادی: 

نویسنده: شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه