Chidaneh.com placeholder image

دیوارپوش آجری، اگر مشت بزنی بهش این تویی که اذیت میشی!

به قلم: تحریریه چیدانه

دیوار: شاید خیلی فرق نکند که شما در حال ساخت یک خانه باشید و یا بازسازی خانه، تقریبا می توان گفت که غیر ممکن است که در طول کار خود از آجر استفاده نکنید. یکی از رایج ترین موارد استفاده از آجر، بر روی دیوار است؛ چیزی که آن را دیوار آجری می نامیم.

دیوار آجری در دکوراسیون

قالیشویی ادیب

در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا با هم در این رابطه کمی بیشتر صحبت کنیم.

مطلب مرتبط: دیوار آجری در دکوراسیون، این دلبر قدیمی را بهتر بشناسید!

گروه مهندسی ژینکو
دیوار آجری
گروه مهندسی ژینکو

شاید بتوان گفت یکی از مواردی که آجر را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است میزان دوام و طول عمر آن است. رونق استفاده از آجر در ساخت و ساز خانه ها خود گواه این مسئله خواهد بود. اگر به سراغ انتخاب دیوار آجری برای منزل خود رفته اید می توانید با خیال راحت از استحکام و طول عمر آن اطمینان خاطر پیدا کنید.

ثمین موسوی
دیوار آجری نشیمن
ثمین موسوی

وجود دیوار آجری خیال شما را از این بابت راحت می کند که می توانید منزل خود و دیوار خانه خود را در برابر حوادث ممکن در امان بدارید. شاید بتوان در این زمینه گفت که وجود دیوار آجری در معماری منزل و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی منزل شما به صورت طبیعی آن را عایق خواهد کرد. هزینه هایی که برای تعمیر احتمالی دیوار آجری صرف خواهید کرد نیز تقریبا بسیار ناچیز به حساب می آیند. شاید بتوان با قاطعیت گفت که به همین دلایل است که استفاده از دیوار آجری در دکوراسیون منزل طرفداران بسیاری دارد و به وفور قابل مشاهده است.

مطلب مرتبط: طراحی داخلی آپارتمان آجری فرناز و کوشیار، زوج هنردوست تهرانی!

استودیو پر
دیوار آجری نشیمن
استودیو پر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آجرهای ساخته شده در قرن نوزدهم همه ساخته دست انسانها بودند. امروزه نیز می توان انواع آجر را با ترکیبات رنگی متفاوت مشاهده کرد.

مطلب مرتبط: دیوار آجری ارزان ، تحولی در دکوراسیون داخلی

شیما خراسانی
دیوار آجری سفید
شیما خراسانی

در رابطه با دیگر زوایای استفاده از دیوار آجری در دکوراسیون منزل بتوان به این موضوع اشاره کرد که این نوع پوشش دیوار گرما و صمیمیت بسیاری را به فضا می بخشد و به شما احساس دنج بودن فضا را القا می کند. 

remo studio
دیوار آجری سفید در نشیمن
remo studio

مسئله و شاید مشکلی که وجود دیوار آجری به عنوان پوشش دیوار به همراه دارد این است ک شما نمی توانید به راحتی بر روی آن از تابلو و وسایل تزئینی استفاده نمایید.

آجر نسوز نما کهن سرام
حیاطی با دیوار آجری نسوز
آجر نسوز نما کهن سرام

اگر شما هم تصمیم دارید که برای پوشش دیوار منزل خود از آجر استفاده نمایید می توانید با خیال راحت با اهالی فن وب سایت چیدانه ارتباط بگیرید:

منبع: homeadvisor |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه