Chidaneh.com placeholder image

خرید اینترنتی مبل، با یک کلیک مبلمان خود را به خانه بیاورید!

به قلم: گلنار

شاید تفکر خرید مبل به صورت آنلاین برای اکثر افراد امری نشدنی به نظر می رسید چرا که هیچ سایتی توان فروش سفارشی را نداشتند و خریدار حتما باید نمونه ای را که سایت پیشنهاد می کرد تهیه می کرد.این مشکل سبب آن شده بود تا سایت های فروش مبلمان با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده نتوانند برگشت مالی خوبی داشته باشند تا اینکه سایتی با دامنه moblomiz.com شروع به فعالیت کرد.

فروشگاه مبل آنلاین 

قالیشویی ادیب

سایت مبل و میز با بررسی نقاط ضعف فروشگاه های اینترنتی دیگر تنوانست سد عدم خرید مبل از سایت را به راحتی بردارد برخی از راهکارهای این سایت به شرح زیر است :

  • ارائه اطلاعات واقعی از هر مبل :

مانند نشیمنگاه، پارچه پیشفرض، قیمت واحد مبل و حتی اگر در مبل راحتی، کلاف استفاده شده از چوب سفید استفاده شده حتما اطلاعات صحیح را به مشتری ارائه می دهد.این امر اطمینان مشتری را صد در صد جلب می کند.

  • قابلیت تغییر کلاف مبل :

اگر خریدار در شهرهای شمالی زندگی کند باید در انتخاب چوب مبل دقت داشته باشند چون شهرهای شمال ایران موریانه دارند و چوب روس برای این مورد مناسب است که در سایت مبل و میز برخی از محصولات قابلیت تغییر کلاف را دارند.

  • قابلیت تغییر رنگ چوب نمای مبل :

تغییر رنگ در مبل های راحتی تفاوتی در قیمت نمی کند اما این تغییر رنگ در مبل استیل بسیار مهم و حتی تا دو میلیون می تواند اثر گذار باشد که این امر در سایت دیده شده و خریدار می تواند مبل خود را با قیمت های مختلف رویت کند.

  • قابلیت سفارش بر حسب نیاز :

برخی از خریداران مبل مشکل فضا دارند در صورتی که خریدار مبل کلاسیک را انتخاب کند و مبل سه نفره را به علت بزرگی نیاز نداشته باشد می تواند در سایت به راحتی مبل سه نفره را حذف و دو نفره را جایگذین کند.در ضمن این جایگزینی با محاسبه قیمت براساس سفارش انجام می شود که این مورد بسیار مهم برای خریدار است.

  • تغییر رنگ و مدل پارچه :

هیچ تفاوتی وجود ندارد. شما خریدار مبل کلاسیک، مبل راحتی یا مبل استیل هستید.سایت مدل های پارچه مناسب برای هر گروه در سایت معرفی کرده و خریدار به راحتی  نقش،رنگ و قیمت را مشاهده و نسبت به نیاز آن را سفارش می دهد. بعد از خرید هم کالیته را از نزدیک رویت می کند تا با خیال راحت منتظر دریافت مبل سفارشی باشد.

  • ویدیو

 

کلام آخر : فروشگاه آنلاین مبل، با ایده های جدید و تیم مجرب، می تواند مشاوری حرفه ای برای شما باشد.

نویسنده : فروشگاه آنلاین مبل 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه