Chidaneh.com placeholder image

مدل کاناپه، این 9 زن مشهور دنیا چه انتخابی داشته اند؟

به قلم: تحریریه چیدانه

زمانی که قرار است از افراد مشهور و معروف عکاسی شود، اغلب فضای مورد علاقه خود را ترجیح می دهند. قطعا برای شما هم جذاب است که بدانید دکوراسیون مورد پسند افراد معروف و البته کاناپه مورد علاقه شان که روی آن استراحت و تفکر می کنند، دارای چه فرم و طرحی است. در ادامه این مطلب دانستنی های جالبی را در مورد کاناپه مورد علاقه زنان معروف دنیا می خوانید:

Diane von Furstenberg

سرویس خواب بالسا

کاناپه دایان ورن فرستنبرگ

کاناپه ای که به شکل لب و توسط سالوادور دالی طراحی شده است، تداعی کننده سلیقه متفاوت و خاص یک طراح مد و فشن است. این تصویر در سال 2012 در دفتر نیویورک او عکاسی شده است.

Lee Radizwill

کاناپه لی رادزویل

بانوی سیاستمدار آمریکایی را در این تصویر در حال صحبت کردن پای تلفن مشاهده می کنید که سیگاری در دست داشته و روی کاناپه مورد علاقه اش لم داده است. این عکس مربوط به آپارتمان او در سال 2015 در پاریس است.

Brooke Astor

کاناپه بروک آستر

تصویر این بانوی خیر آمریکایی، در دهه 1990 در کتابخانه ای که توسط توسط آلبرت هادلی طراحی شده، گرفته شده است. او روی کاناپه شبیه تخت پادشاهی اش نشسته است. طرح پارچه رومبلی آن را خاص جلوه می دهد.

Dominique de Menil

کاناپه دومنیک د منیل

او یک بانوی خیر و کلکسیونر آثار هنری فرانسوی است. عکسی که می بینید در حدود سال 1950 گرفته شده است.

Betty Blake

کاناپه بتی بلیک

تصویر این بانوی مشهور در سال 2007 و در دکوراسیون نشیمن خانه اش در حالی گرفته شده که روی نیمکت مبلی خانه اش نشسته است.

Tory Burch

کاناپه توری برچ

او یک طراح مد و لباس است که در این تصویر روی کاناپه مخملی نشسته است. این عکاسی مدلینگ در منزل مسکونی پاریس گرفته شده است.

Gloria Vanderbilt

کاناپه گلوریا وندربیلت

این عکس مربوط به هنرمند و بازیگر آمریکایی در سال 1969 نیویورک است. کاناپه ای که در تصویر مشاهده می کنید، دارای پارچه رومبلی چهارخانه و قدیمی است.

Ruthie Sommers

کاناپه روتی سومرز

او یک طراحی داخلی حرفه ای است. در دکوراسیون طراحی شده توسط روتی، کاناپه ای با تکیه گاه شتری پارچه مخملی را در تصویر می بینید. این عکس مربوط به سال 2005 است.

Peggy Guggenheim

کاناپه پگی گوگنهایم

در تصویر خانه این بانوی کلکسیونر، کاناپه مدرنی را مشاهده می کنید که در مرکزیت مجموعه آثار هنری او قرار گرفته است. این عکس به سال 1961 بر می گردد.

در تقسیم بندی وبلاگ چیدانه، در بخش چهره ها می توانید دکوراسیون خانه، دفتر کار و … از افراد مشهور ایران و جهان را مشاهده کنید. 

منبع: housebeautiful | مترجم: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه