Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل در 22 فیلم سینمایی، قبل از دکور اینا رو ببین!

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر تصمیم دارید منزل جدید خود را چیدمان کنید و یا دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید بهتر است به پیشنهاد ما فکر کنید. قبل از هر چیز بنشینید و این فیلم ها را مشاهده کنید. دکوراسیون منزل هایی که در این فیلم ها می بینید می توانند ایده های بی نظیری برای چیدمان خانه شما به حساب آیند، پس در ادامه با این مطلب از وب سایت چیدانه نیز همراه ما باشید…

دکوراسیون منزل در سینما

تابلو فرش ریحان

فیلم سینمایی Darkest Hour

این فیلم سینمایی، روایتی از جنگ جهانی دوم، وینستون چرچیل و آدولف هیتلر است که با دکوراسیون خانه های کلاسیک بریتانیایی خود، نظر شما را جلب خواهد کرد. اگر عاشق استفاده از سنگ مرمر، نقره و… در دکوراسیون منزل خود هستید باید بگوییم که این فیلم حتما به دردتان خواهد خورد.

مطلب مرتبط: خانه ستاره های سینما چگونه است؟

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی The shape of water

این فیلم می تواند شما را فراتر از رودخانه ها و وان حمام برده و با شنا کردن به مرزهایی فراتر برساند. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ما در این فیلم با دکوراسیونی رو به رو هستیم که دارای مبلمان چرمی، کتابخانه بزرگ و دیواری سرشار از تابلو است.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Marie Antoinette

همانطوری که از تصویر مشخص است این فیلم در مورد جشن باشکوهی است که توسط ملکه ای فرانسوی برگزار می شود. شکوه و عظمت این فضا نشان دهنده دکوراسیون لاکچری آن است که از مبلمان مجلل آن گرفته تا گچبری های بی نظیری که در طول فیلم قابل مشاهده هستند؛ بنابراین اگر این سبک از چیدمان را دوست دارید بهتر است که حتما این فیلم را ببینید.

مطلب مرتبط: ستاره سینما بودن را بر روی فرش قرمز تجربه کنید!

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Sabrina

در این فیلم شاهد عمارتی در برج ایفل فرانسه هستیم که دارای دکوراسیون رویایی ای است که می توان گفت با سبک لباس سابرینا مطابق بوده و هماهنگ است. اگر این سبک است دکوراسیون منزل را دوست دارید این فیلم را از دست ندهید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی The Great Gatsby

به نظر من هر کسی که خانه هایی که کمی زرق و برقی هستند و جلوه زیادی دارند را دوست دارد باید حتما این فیلم را مشاهده کند. دکوراسیون منزل در این فیلم سینمایی دارای نوعی تمایز است که به دل شما خواهد نشست. پس از دیدن آن غافل نشوید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی It’s Complicated

معمولا Nancy Meyers در ساختن فیلم های غافلگیرکننده شهرت بسیاری دارد؛‌ اما باید اعتراف کنیم که این فیلم جای خودش را دارد. چیزی که در دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون نشیمن این فیلم مشاهده خواهید کرد شما غافلگیر می کند. دیدن این فیلم را حتما به شما توصیه می کنیم.

مطلب مرتبط: تهمینه میلانی از معماری فیلم هایش می گوید!

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Midnight in Paris

چیزی که در رابطه با این فیلم باید به آن اشاره کرد این است که این فیلم در دوره های زمانی مختلفی سفر می کند؛ بنابراین دارای دکوراسیون های متعددی است که هرکدام زیبایی های مخصوص به خودش را داد. از دکوراسیون خانه های آنها گرفته تا هتل های مدرن،‌ همگی جذاب و خیره کننده هستند.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Breakfast at Tiffany’s

در این فیلم شما با دکوراسیونی رو به رو هستید که جذابیت فراوانی دارد و شما را محو و خیره خود می سازد. بهتر است این فیلم را ببینید تا به خوبی با این دکوراسیون آشنا شوید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی The Devil Wears Prada

در این فیلم شما بیشتر با محیط کاری و دفتر و اداره رو به رو هستید که همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید دارای دیواری پر از تابلوهای زیبا است. با مشاهده این فیلم شما می توانید ایده های بسیاری برای دکوراسیون اتاق کار خود به دست آورید.

مطلب مرتبط: خانه سنتی امیرحسین مدرس و همسرش، ما مستاجریم!

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی 500 Days Of Summer

شما در این فیلم با دکوراسیون اتاق خواب تابستانه ای رو به رو می شوید که می تواند برایتان ایده های بی نظیری به جا بگذارد.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Father of the Bride

در حالی که شما با شخصیت های این فیلم سینمایی همراه می شوید و در جریان داستان قرار می گیرد با دکوراسیون منزلی رو به رو می شوید که بسیار گرم و آرام است و به شما نشان می دهد که می توانید در عین حفظ سادگی، دکوراسیون منزلی شیک و آرامش بخشی نیز داشته باشید.

مطلب مرتبط: ۷ سالن سینمای عجیب و متفاوت در جهان

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Gone Girl

درست است که ممکن است به نظرتان این عکس بسیار تیره و تاریک به نظر برسد؛ اما با نگاهی دقیق به آن در خواهید یافت که با دکوراسیون آشپزخانه بی نظیری رو به رو هستید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی This Is Where I Leave You

این فیلم روایتگر داستان یک خانواده است، پس جای تعجب نیست که با محیطی گرم و خانوادگی رو به رو شوید. دکوراسیون داخلی منزل و رنگ های به کار رفته در این فیلم به خوبی جلوه کرده و شما را جذب خودش خواهد ساخت.

مطلب مرتبط: خانه هال بری، بازیگر برنده جایزه اسکار

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Amelie

این فیلم سینمایی، یک فیلم کلاسیک فرانسوی است که شما در آن با دکوراسیونی زیبا و با رنگ قرمز رو به رو هستید، پس پیشنهاد می کنیم که این فیلم را مشاهده کنید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Beetlejuice

اگر به دنبال طراحی دکوراسیون منزل پیشتاز و آوانگاردی هستید حتما باید این فیلم را مشاهده کنید. مبلمان، رنگ ها و تمامی جزئیات به کار رفته در دکوراسیون این فیلم سینمایی می تواند ایده های بی نظیری را به شما ارائه دهد.

مطلب مرتبط: ویلای ییلاقی جرج کلونی در ایتالیا

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Under the Tuscan Sun

تماشای این فیلم را برای افرادی که به ویلاهای ایتالیایی کلاسیک علاقه بسیاری دارند پیشنهاد می دهیم.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی 2001: A Space odyssey

این فیلم سینمایی، اثری علمی تخیلی است که ممکن است به همین دلیل به نظر برسد که دکوراسیون آن توجه خیلی ها را جلب نکند؛ اما شما می توانید به راحتی سبک مدرن و کلاسیک را در دکوراسیون این فیلم مشاهده نمایید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Eat Pray Love

این فیلم در رابطه با یک ماجراجویی جهانی است و بیننده می تواند در طی آن با سفر در سراسر جهان رو به رو شود. در این بین بسیاری از فضاهایی که در توقف های این سفرها وجود دارند دارای دکوراسیون های جالبی هستند که حتی می تواند باعث سرگردانی شما در انتخاب نوع دکوراسیون مد نظرتان شود.

مطلب مرتبط: خانه ستاره های هالیوودی مثل خودشان می درخشند!

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی You’ve Got Mail

جای تعجب نیست که یک فیلم عاشقانه بتواند دکوراسیون زیبایی را برای بینندگان خود به ارمغان بیاورد. دکوراسیون اتاق خواب یکی از شخصیت های این فیلم دارای نکات جالبی است که می تواند برایتان الهام بخش باشد. تماشای این فیلم را از دست ندهید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی The Royal Tenenbaums

همه فیلم های Wes Anderson به نوعی چشمان بینندگان خود را نوازش می دهند؛ اما شاید بتوان گفت که هیچ کدام از آنها به پای این فیلم نمی رسند. دکوراسیون منزلی که در این فیلم مشاهده می کنید آنقدر زیبا و مناسب است که شما با دقت در هر کدام از اتاق های آنها با جزئیاتی رو به رو می شوید که می توانند برایتان الهام بخش بوده و شما را در دکوراسیون و چیدمان منزلتان یاری نمایند.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Coco Chanel & Igor Stravinsky

این فیلم دقیقا مناسب افرادی است که عاشق دکوراسیون سیاه و سفید هستند. در کنار این،‌ شما می توانید در طول این فیلم با طراحی های گرافیکی جالبی که در دکوراسیون منزل آن دیده می شود نیز رو به رو شوید.

دکوراسیون منزل در سینما

فیلم سینمایی Down with Love

شما در این فیلم با دکوراسیون صورتی رنگی رو به رو می شوید که در کنار رنگ های مختلف دیگری، توجه شما را جلب خواهد کرد. علاوه بر این که با مشاهده این فیلم با دکوراسیون کاملا مدرنی رو به رو می شوید می توانید برای داشتن یک تراس رویایی و شگفت انگیز نیز ایده های فراوانی بگیرید.

منبع: housebeautiful |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه