Chidaneh.com placeholder image

مینی آشپزخانه، همه چیز در این 6 مدل کوچک جا می شود!

به قلم: گلنار

شاید خیلی از اوقات به دلیل زندگی در آپارتمان ها وخانه های کوچک با محدودیت روبه رو می شویم و یا نمی توانیم امکانات موردنیازمان را آن طور که می خواهیم داشته باشیم! امادر دکوراسیون و طراحی داخلی امروزی، کوچک و کم جا بودن دیگر محدودیت محسوب نمی شود بلکه برعکس، زمینه را برای نوآوری ها و خلاقیت های بیش تر و بهتر باز کرده است. مینی آشپزخانه ها هم یکی از این نمونه ایده های ناب و خلاقانه است که کم کم طرفداران خاص خود را پیدا کرده و بسیاری از مشکلات خانه های کوچک را حل خواهد کرد. در ادامه با من همراه باشید تا انواع مدل های این آشپزخانه جالب و دیدنی را به شما معرفی کنم.

مینی آشپزخانه

تابلو فرش ریحان

مینی آشپزخانه شماره 1 :

این آشپزخانه که به صورت طولی در کنار دیوار قرار می گیرد، بسیار زیبا و جمع و جور است. طراحی آن کاملا بر اساس ارگونومی بوده و عملکردهای زیادی نیز دارد. بر خلاف کوچک بودن، کاملا مجهز است و شما می توانید محل پخت و پز، شستشو و حتی میز غذاخوری کوچکی را در کنار هم داشته باشید. این مدل، یک راه حل هوشمندانه برای بهینه سازی فضا است که به طور موثر به نیازهای اساسی زندگی در خانه پاسخ می دهد. علاوه بر سیک ظرفشویی دوقلو و امکان وجود لوله کشی های مورد نیاز، کمدها و کابینت های زیادی را نیز در خود جای داده و محلی هم برای سطل زباله در نظر گرفته شده است. 

مطلب پیشنهادی : ۷ ترفند دکوراسیون آشپزخانه کوچک اما جادار

مینی آشپزخانه

مینی آشپزخانه شماره 2 :

این مدل یک طرح کاملا شیک و ساخته شده از بلوط طبیعی است که به عنوان یک آشپزخانه جمع و جور در کنار سایر مبلمان قرار می گیرد. این کابین مستطیلی سفارشی یک راه حل الهام بخش برای خانه، آپارتمان، استودیو، دفاتر و .. خواهد بود. همان طور که مشاهده می کنید امکانات زیادی از جمله سینک یکپارچه، مایکروفر، یخچال کوچک، هود، میز کار گرانیتی و قفسه و کابینت را در خود جای داده است.

مطلب پیشنهادی : ۸ ایده برای بزرگ نمایی آشپزخانه های کوچک

مینی آشپزخانه

مینی آشپزخانه

مینی آشپزخانه شماره 3 :

این آشپزخانه کوچک دارای یک فضای آماده سازی بزرگتر و محل ذخیره سازی فراوان است. ظاهری شبیه به کمد دارد و برای قرار دادن آن در خانه یا آپارتمان با محدودیت جا مواجه نخواهید بود. این مدل حتی می تواند علاوه بر سینک ظرفشویی گاز کوچکی را نیز در خود جای داد و با بسته شدن درب ها به طور کامل مخفی شود. اگر مانند تصویر بالا، دیوار فرورفته ای دارید می توانید با قرار دادن یک مینی آشپزخانه به بهترین شکل از آن استفاده نمایید. 

مطلب پیشنهادی : ۱۰ ایده‌ی بزرگ برای آشپزخانه های کوچک

مینی آشپزخانه

مینی آشپزخانه شماره 4 :

این یک طرح آشپزخانه بسیار متفاوت با سایر طرح هاست. این مدل به شکل یک واگن برقی بزرگ با عملکرد آشپزخانه می باشد: مینی یخچال و فریزر، کشو، محفظه های ذخیره سازی، مجل نگهداری کوچک قاشق و چنگال، سوکت های کوچک برای لوازم الکتریکی کوچک، تخته بزرگ برش و میز کار، اجاق گاز القایی رومیزی با کنترل لمسی. به طور حتم قرارگیری این همه امکانات فقط در یک محفظه کوچک و متحرک برای خانه ها و آپارتمان های کوچک امروز ایده آل ترین شکل دکوراسیوت آشپزخانه را به وجود خواهد آورد.

مطلب پیشنهادی : بهترین کابینت آشپزخانه کوچک کدام است؟

مینی آشپزخانه

مینی آشپزخانه شماره 5 :

این مدل گرد مفهوم آشپزخانه جمع و جور با تکنولوژی نوآورانه است. آشپزخانه با قابلیت چرخش 180 درجه و فضای کلی، کمتر از 1.8 متر مربع است. مینی آشپزخانه شماره 5، مفهوم چرخش، راحتی و هوشمندی را در یک فضای فشرده ارائه می دهد، در حالی که از ظرفیت ذخیره سازی معادل 12 بوفه، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز با مایکروویو، هود، سینک و سطل زباله ببرخردار است. طرحی که مشاهده می کنید بر عکس نمونه های قبلی کاملا گرد است و در هر کجای خانه می تواند قرار بگیرد. با انتخاب رنگ مناسب آن را با دکوراسیون کلی خانه هماهنگ نمایید.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون آشپزخانه کوچک با ایده های بزرگ

مینی آشپزخانه

مینی آشپزخانه شماره 6 :

آخرین مدل مینی آشپزخانه که ه شما معرفی می کنم، تعریف جدید از کابینت آشپزخانه است. این مدل امکانات محدودتری نسبت به مدل های قبلی دارد، اما با ظاهری بسیار شیک و کوچک برای آپارتمان ها خیلی کوچک مناسب است. در برخورد اول اصلا ظاهری شبیه به آشپزخانه نداشته و به همین علت برای اکثر سبک های دکوراسیون به خصوص سبک مدرن مناسب خواهد بود.

مطالب مرتبط :

اگر به دنبال نمونه ای از مینی آشپزخانه ها هستید می توانید با ثبت درخواست در قسمت سفارش کالا و خدمات، از مشاوره رایگان چیدانه استفاده نمایید.

منبع : livinginashoebox | مترجم : گلنار صفدریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه