Chidaneh.com placeholder image

15 ایده پوستر برای اتاق؛ ترفندهای جذاب دیزاین اتاق با پوستر

به قلم: گلنار

اگر فکر می‌کنید قاب پوستر دیواری فقط برای دختران نوجوانی است که می‌خواهند علاقه‌مندی‌های افراد مشهور خود را به نمایش بگذارند، در اشتباهید.
در عوض، چیدمان پوستر روشی فوق‌العاده برای قرار دادن آثار هنری بر روی دیوارها با هزینه بسیار پایینی است و هنگامی که به درستی انجام شود، می‌تواند بسیار پیشرفته به نظر برسد.
اگر می‌خواهید دیواری زیبا و جذاب داشته باشید، در این مقاله از چیدانه ایده‌های تزیین دیوار اتاق با پوستر را بررسی نمایید. 

با یک پوستر داخل قاب بالای میز خود، الهام بخش عمل کنید

با یک پوستر داخل قاب بالای میز خود، الهام بخش عمل کنید

اگر در خانه کار می‌کنید، یک قاب پوستر دیواری اضافه کنید تا به شما الهام بخشد. پوستر نه تنها می‌تواند میز شما را جذاب کند، بلکه می‌تواند یادآور روحیه‌ای باشد که می‌خواهید تعیین کنید یا هدفی را که می‌خواهید به آن برسید.

تابلو فرش ریحان

انواع مختلفی از کاغذ دیواری پوستری برای انتخاب وجود دارد، بنابراین وقت خود را صرف پیدا کردن پوستری کنید که با شما صحبت می‌کند.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

اگر به درستی انجام شود، پوستر شما می‌تواند بیانگر اتاق شما باشد.

برای رسیدن به این ظاهر، با انتخاب یک پوستر بزرگ با چاپ پررنگ شروع کنید. چاپ می‌تواند هر چیزی باشد، از الگو گرفته تا گروه مورد علاقه شما. سپس دکوراسیون اطراف خود را ساده نگه دارید. هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، پوستر شما در مرکز قرار می‌گیرد.

ایده پوستر برای اتاق با فیلم‌های مورد علاقه خود

ایده پوستر برای اتاق با فیلم‌های مورد علاقه خود 

برای تزیین دیوار اتاق با پوستر، شما می‌توانید از پوستر فیلم‌های مورد علاقه خود استفاده نمایید.

می‌توانید چندین پوستر هم اندازه پیدا کنید و آن‌ها را ردیف کنید یا اندازه‌ها را با هم ترکیب کنید تا یک دیوار گالری بالای مبل خود ایجاد کنید. این پوسترهای فیلم می‌توانند هنر دیواری جالبی ایجاد می‌کنند.

ایده پوستر برای اتاق با یک قاب

ایده پوستر برای اتاق با یک قاب

ساده‌ترین راه برای اینکه یک پوستر شبیه یک اثر هنری گران قیمت باشد، اضافه کردن یک قاب است.

قاب‌ها می‌توانند ظاهر یک پوستر را کاملاً تغییر دهند و خوشبختانه، تنوع زیادی برای انتخاب قاب‌ها وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید یک قاب مات ساده مشکی یا سفید انتخاب کنید یا دور پوستر خود را با یک وسیله تزیینی بپوشانید.

ایده پوستر برای اتاق با استفاده از نقشه جهان

ایده پوستر برای اتاق با استفاده از نقشه جهان

برای این که عشق و علاقه خود را به سفر نشان دهید، می‌توانید از ایده پوستر نقشه جهان با هزینه کم استفاده کنید. همچنین می‌توانید نقشه‌های مقاصدی را که قبلاً رفته‌اید یا مکان‌هایی را که می‌خواهید بازدید کنید، انتخاب کنید.

در هر صورت، برای ایجاد این ایده ارزان قیمت پوستر دیواری، تنها چیزی که نیاز دارید چند پوستر نقشه بزرگ و قاب‌های مورد علاقه خود است.

تزیین دیوار اتاق با پوستر دیواری به صورت پازل

تزیین دیوار اتاق با پوستر دیواری به صورت پازل

برای تزیین دیوار اتاق با پوستر، می‌توانید دسته‌ای از پوسترها را جمع آوری کرده و کاغذهای دیواری مورد علاقه خود را به صورت پازلی کنار هم قرار دهید. 

نکته مهم در مورد چیدمان پوستر به صورت پازلی این است که بسیار سلیقه‌ای هستند و بسته به سلیقه خود، می‌توانید آن‌ها را بر اساس یک تم یا رنگ خاص ایجاد کنید.

چیدمان پوسترها را با دکور فصلی عوض کنید

چیدمان پوسترها را با دکور فصلی عوض کنید

با تعویض پوسترها در فصل‌های مختلف، شما می‌توانید آن فصل را به اتاق خود بیاورید. بدون آن که هزینه زیادی صرف پوسترهای گران قیمت کنید، چیدمان پوستر دیواری اتاق خود را تغییر دهید. 

ایده پوستر برای اتاق با آویز چوبی

ایده پوستر برای اتاق با آویز چوبی

وقتی نوبت به پوستر می‌رسد، محدود به قاب یا نوار پوستر دو طرفه نیستید، شما می‌توانید از چوب‌های نواری استفاده کنید. یک ریسمان را به انتهای دو طرف چوب‌های نواری وصل کرده و با این ترفند آویزان شدن آن‌ها را آسان کنید.

اگر می‌خواهید دیوار اتاق کودک خود را تزیین کنید، می‌توانید از عکس‌های زیبای کودکتان با همین روش پوستر درست کرده و به دیوار اتاق آویزان کنید. 

پوستر داخل قاب با پس زمینه ساده سفید یا مشکی

پوستر داخل قاب با پس زمینه ساده سفید یا مشکی

اگر می‌خواهید پوستر شما شبیه آثار هنری موزه‌ای باشد به سادگی یک پس زمینه سفید یا مشکی به قاب اضافه کنید.

این قاب پوستر دیواری برای اتاق‌های رسمی مناسب بوده و یک راه عالی برای اضافه کردن آثار هنری با هزینه کم است. اگر یک دیوار خالی دارید، می‌توانید با اضافه کردن چندین قاب با همین روش، دیوار را زیبا و جذاب کنید. 

قاب پوستر دیواری با ایده از دیوار گالری

قاب پوستر دیواری با ایده از دیوار گالری 

از آنجایی که می‌توانید پوسترهایی را در هر شکل و اندازه پیدا کنید، برای ایجاد دیوار گالری عالی هستند. می‌توانید دیوار خود را با قاب عکس‌های مورد علاقه خود تزیین کنید و سپس پوسترهای بیشتری با رنگ‌های مشابه اما اندازه‌های مختلف را اضافه کنید.

هر زمان که از دیوار خسته شدید، پوستر جدید را جایگزین پوستر قدیمی کنید.  

با قاب‌هایی به رنگ طلایی حس سلطنتی را تجربه کنید

با قاب‌هایی به رنگ طلایی حس سلطنتی را تجربه کنید

یک قاب زیبا می‌تواند ظاهر یک پوستر را تغییر دهد و این قاب‌های طلایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگر می‌خواهید حسی مشابه در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید، سه پوستر بزرگ با طرح رنگی مشابه انتخاب کنید، قاب طلایی پهن را اضافه کنید، حالا یک قاب زیبا با ظاهری براق خواهید داشت.

ایده پوستر برای اتاق با سبک مینیمال

ایده پوستر برای اتاق با سبک مینیمال

اگر سبک خود را ساده یا مینیمال می‌دانید، باز هم می‌توانید با پوستر تزئین کنید. به عنوان مثال، این اتاق را در نظر بگیرید که سبک مینیمال است و اگرچه پوستر عمدتاً خالی است، اما بیانیه بزرگی را نشان می‌دهد.

برای اینکه پوستر خود را به سبک مینیمال درست کنید، ایده‌های پوستر دیواری را با نقل‌قول‌های کوتاه یا طرح‌های هندسی ساده امتحان کنید.

یک پوستر بالای تخت خود قرار دهید

یک پوستر بالای تخت خود قرار دهید

اگر به ایده‌های پوستر برای اتاق خواب نیاز دارید، یک پوستر بزرگ بالای تخت خود قرار دهید. چیزی را انتخاب کنید که به شما حس خوب بدهد و تا جایی که ممکن است بزرگ باشد.

هم پوستر عمودی و هم پوستر افقی برای این کار مناسب هستند.

ایده چیدمان پوستر با رنگ‌های متضاد رنگ دیوار

ایده چیدمان پوستر با رنگ‌های متضاد رنگ دیوار

یک راه آسان برای ایجاد علاقه بصری در یک اتاق، ایجاد کنتراست است. شما می‌توانید این کار را با قرار دادن پوسترهای رنگ روشن روی دیواری تیره مطابق تصویر انجام دهید. همچنین می‌توانید برعکس عمل کنید و پوسترهای تیره را روی دیواری با رنگ روشن قرار دهید.

شما می‌توانید از این ترفند برای هر اتاقی استفاده کنید.

ایده قاب پوستر دیوار با تصاویری از طبیعت

ایده قاب پوستر دیوار با تصاویری از طبیعت

اگر اتاقی بدون پنجره دارید که می‌خواهید آن را پرنورتر کنید، به دیوار آن اتاق یک پوستر چاپ شده با طبیعت اضافه کنید. می‌توانید از صحنه‌ای آرام مانند تصویر بالا یا  حیوان مورد علاقه برای پوستر دیواری استفاده کنید. در هر صورت، اضافه کردن یک پوستر با الهام از فضای باز به شاداب کردن اتاق شما کمک می‌کند.

سخن پایانی

تزیین با پوستر فقط برای نوجوانانی نیست که می‌خواهند آثار سلبریتی را روی دیوار نصب کنند. بلکه، شما می‌توانید با ایده پوستر دیواری با کمترین هزینه اتاق خود را زیبا و جذاب کنید. 

اگر به دنبال ایده‌های پوستر دیواری هستید، طرح‌هایی را که دوست دارید، انتخاب کنید و سپس یک قاب به پوستر اضافه کنید. بهترین مکان برای نصب پوستر دیواری بالای تخت، بالای کاناپه یا روی دیوار گالری است.

بیش تر بخوانید:

منبع: decoratedlife مترجم: آرمین سرخوش افشار

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه