Chidaneh.com placeholder image

محصولات لویی ویتون، کیف هایی برای زنان و مردان شیک پوش!

به قلم: منوچهر

پاهایمان را که از خانه بیرون می‌ گذاریم، بسته به هدف خروجمان از خانه معمولاً کیف کوچکی در دست یا بر دوش داریم و یا حتی دسته چمدان یا ساکی دستی به دنبال خود روانه می‌ کنیم؛ کیف‌ ها این جعبه‌ های کوچک و بزرگ همراهان همیشگی ما انسان‌ ها شده‌ اند. سال‌ ها پیش، آنها به شکل یک جعبه ساده و صرفاً برای حمل و جابه‌ جایی وسایل و اشیای مردم ساخته می‌ شدند و به زیبایی و ظرافتشان اهمیتی داده نمی‌ شد. با گذشت زمان و تغییر در نگاه به پیرامون و آنچه ارتباط مستقیم با زندگی ما دارد، حتی شکل کیف‌ ها و چمدان‌ ها نیز متحول شده و برای هرکس با هر سلیقه‌ ای طراحی و ساخته شدند. از این رهگذر در این مقاله به شما نمونه‌ ای از محصولات لوئیس ویتون را که بیش از یک قرن در زمینه ساخت انواع کیف و چمدان فعالیت کرده و جزء محبوب‌ ترین برندهای حال حاضر دنیاست، معرفی می‌ کنیم.

محصولات برند لویی ویتون

سرویس خواب بالسا

محصولات برند لویی ویتون

لوئیس ویتون، استاد جعبه‌ ساز

در سال 1837 میلادی لوئیس 16 ساله قدم به پاریس گذاشت و به شاگردی در یک کارگاه جعبه‌ سازی مشغول شد. در آن زمان درشکه‌ ها، قایق‌ ها و قطارها وسایل حمل‌ و‌نقل عمومی به شمار می‌ رفتند و اسباب و وسایل سفر به صورت سردستی بسته‌ بندی و جا‌به‌ جا می‌ شدند، درواقع مسافران از صنعتگران می‌ خواستند تا وسایل شخصی آنها را بسته‌ بندی و محافظت کنند.
لوئیس ویتون در آتلیه‌ ای که شروع به کار کرده بود به سرعت تبدیل به یک صنعتگر و هنرمند بزرگ و ارزشمند شد. تجربیات او پایه و اساس حرفه تخصصی او گشت. سرآغاز شغل او در صنعتی آمیخته با هنر، طراحی ماهرانه جعبه‌ هایی به صورت عمومی بود و پس از آن، ساخت همین جعبه‌ ها را با توجه به خواسته‌ های مشتریان انجام می‌ داد. او 17 سال، قبل از بازگشایی و راه‌ اندازی کارگاه خود، بدین صورت مشغول فعالیت بود.

مطلب پیشنهادی : گران ترین مبلمان جهان، 10 برندی که دنیا را گرفته اند!

کیف برند لویی ویتون

کیف برند لویی ویتون

کیف برند لویی ویتون

پیدایش همکاری بین Louis Vuitton وFIFA World Cup™  2018 

لوئیس ویتون اقدام به خلق یک مجموعه مسافرتی برای آقایان با الهام از توپ مسابقات رسمی جام جهانی فوتبال در سال 1970 میلادی نموده است؛ بدین‌ گونه که در سال جاری این برند تجاری به مناسبت برگزاری مسابقات جهانی فوتبال و ایجاد خط تولید برای این مجموعه، به‌ واقع این رویداد ورزشی جهانی را ارج نهاده است. این مجموعه شامل تعدادی کیف و هم‌چنین چند قلم کالای کوچک چرمی است که همه آنها با الگوی شش‌ ضلعی تکرارشده‌ ای که روی توپ‌ های فوتبال دیده‌ ایم، طراحی و ساخته شده‌ اند. به‌ راستی این الگو برای بسیاری از فوتبال دوستان یادآور یک توپ فوتبال کلاسیک است. 
شما می‌ توانید کیف‌ های موردعلاقه و حتی برچسب چمدان خود را در مدل‌ های موجود در این مجموعه که از چرم مرغوب نیز تولید شده و در ترکیب‌ بندی‌های رنگی همچون مشکی، آبی و قرمز ارائه شده‌ اند، بیابید. هم‌چنین توجه عمده به جزئیات در این مجموعه از جمله به قطعات چرمی بافت‌ دار در مقابل استفاده از تنها یک لوگوی LV، حاکی از پررنگ‌ تر بودن جنبه ورزشی این مجموعه در برابر روند معمول طراحی این برند است. از سوی دیگر، این مجموعه شامل رنگ‌ هایی است که می‌ تواند با بسیاری از پرچم‌ های ملیت‌ های مختلف مطابقت داشته باشد که این نکته دقیقاً با روحیه مجموعه تناسب دارد.

برندهای معروف را بیشتر بشناسید :

منبع : مجله منزل | نویسنده : شهرزاد افشاریان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه