Chidaneh.com placeholder image

رنگ سال 2019، یکی از این 15 تا برنده میشه!

به قلم: گلنار

 

 

سرویس خواب بالسا

اگر شما هم هر سال به دنبال دنیای مد و رنگ ها باشید، در سال جدید منتظر اعلام رنگ برتر خواهید بود. اما ظاهرا بر خلاف روند سال 2018، در سال 2019 یک رویکرد مبتنی بر توسعه رنگ های جدید در نظر گرفته می شود. بسیاری از برندهای مشهور از جمله بنجامین مور، PPG Paints و پنتون، از انواع آبی ها تا قرمز مایل به قهوه ای را منتشر کرده اند. آن ها تصمیم دارند رنگ های دنیای دیجیتال را وارد زندگی واقعی کنند. در ادامه پیش بینی های رنگ سال 2019 و نحوه استفاده از آن ها را ببینید.

پالت رنگی 2019

رنگ سبز

این سبز عمیق که از بین سبزهای جنگل الهام گرفته شده، به نوعی طیعت بیرون را وارد منزل می کند. همان طور که در تصویر می بینید، این رنگ می تواند سنگین و بسیار رسمی باشد.

مطلب پیشنهادی : رنگ سال 2018، این بنفش رویایی با شما حرف می زند!

پالت رنگی 2019

رنگ آبی

در سال 2019، ما شاهد آبی های بسیار روشن و ملایم خواهیم بود. این آبی که نزدیکی زیادی به خاکستری دارد، آرامش را به خانه شما می آورد. البته می تواند تنالیته هایی از بنفش تا خاکستری را در خود داشته باشد.

رنگ سال 2019

رنگ زرد

در سال 2019 شاهد افزایش رنگی می باشیم که با خوش بینی همراه است، مثل زرد و پرتقالی. این رنگ توانایی همنشینی با رنگ های بسیاری را داشته و انرژی خوبی را به فضا انتقال می دهد.

مطلب پیشنهادی : رنگ سال 2018، از اناری تا مشکی پر کلاغی!

رنگ های سال 2019

رنگ کرم

جنبش مینیمالیستی، بسیاری از طراحان مدرن را تشویق کرده که زندگی آزادانه و متفکرانه تری داشته باشند. با این کار، رنگ های همراه مینیمالیسم مانند کرم ها، خاکی ها و.. در بسیاری از پالت های خانه گنجانده شده اند. سایه های کرم برای سادگی ذاتی شان بیش تر مورد نظر هستند و می توانند با انواع مختلف نورپردازی مورد استفاده قرار گیرند. در این جا تصویر می بینید که چگونه یک کرم ملایم در کنار رنگی تیره نشسته است.

رنگ سال 2019

قرمز مایل به قهوه ای

این رنگ برای کسانی که تمایل بیشتری به رنگ اصلی و الهام گرفته از طبیعت و در عین حال مدرن دارند، بسیار ایده آل خواهد بود. این رنگ گرم روشنی خوبی را در فضا به وجود می آورد.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون داخلی 2018، با عضو جدید خانواده آشنا شوید!

رنگ سال 2019

سبز لیمویی کهربایی

طبق نظر کارشناسان، رنگ های شاداب تر و براق تر در سال 2019 محبوب خواهند بود. این موضوع می تواند به خوبی در رنگ هایی مانند زرد، نارنجی و سبز لیمویی دیده شود.

پالت رنگ سال 2019

خاکی

این رنگ سال هاست که مد بوده و ظاهرا برای سال 2019 نیز دوباره نمایان خواهد شد. این رنگ با تنالیته های نرم تر و آرام تر منعکس کننده معنویت است.

مطلب پیشنهادی : جدیدترین دکوراسیون منزل، از ترندهای 2018 خبر دارید؟

پالت رنگ 2019

رنگ جواهرات

در سال 2019، رنگ ها را به فضاهای مورد علاقه خود اضافه کنید و مبلمان واکسسوری هاا را با رنگ سنگ های قیمتی انتخاب کنید. سال 2018 سال پالت خنثی بود و در سال 2019 همه چیز برای یافتن تعادل با رنگ های شارپ است. کابینت های آشپزخانه، دیوار و مبلمان همه راه های هوشمند برای ترکیب رنگ هایی مانند زمرد، یاقوت کبود و آکوامارین هستند.

رنگ سال 2019

رنگ چوب خام

تنالیته های رنگی از چوب ها جایگزین های عالی برای سبک سنتی هستند. این رنگ های خنثی می توانند جایگزین مناسبی برای خاکستری، کرمی و … باشند.

مطلب پیشنهادی : رنگ آشپزخانه، از این 6 مد 2018 خبر دارید؟

پالت رنگی 2019

سفید

هیچ چیزکلاسیک تر از یک پالت سفید نیست. بنابراین سال 2019 سال “تقریبا سفید" خواهد بود. تنالیته های مختلف سفید، ظرافت هایی را ارائه می دهند که با نورپردازی های مختلف، مبلمان و رنگ های متنوع سازگار است.

پالت رنگی 2019

آبی آکواریومی

این آبی که به عنوان یک آبی پر جنب و جوش اما جسوران شناخته می شود، برای ترکیب با رنگ های مختلف به راحتی همراه می شود. کارشناسان این رنگ را به عنوان رنگ قدرت در سال 2019 به کار می برند: “این رنگ یک حس شوخ طبعی و قدرت دارد و مناسب برای یک دیوار مجلل، درب ورودی یا قفسه کتاب مناسب خواهد بود."

مطلب پیشنهادی :دکوراسیون بنفش و سفید، خانه عطیه و علی به رنگ سال 2018

ارغوانی رنگ سال 2019

رنگ ارغوانی

پنتون این رنگ را به عنوان رنگ سال خود معرفی کرده و انتظار می رود که بنفش در سال 2019 نیز برنده شود. اما شاید همه انتظار تنالیته های روشن و آرام تر را داشته باشند.

رنگ قرمز سال 2019

رنگ سرخ

در سال 2019، انتظار می رود که قرمز های پررنگ و اشباع شده وارد زندگی ما شوند. کارشناسان معتقند این رنگ می تواند توازن خوبی در فضا ایجاد نماید.

مطلب پیشنهادی : رنگ سال 2017، دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!

رنگ سال 2019

خاکستری کم رنگ

این رنگ به راحتی می تواند آرامش را در فضا ایجاد کرده و با رنگ هایی مانند قهوه ای، بنفش و آبی همنشین شود.

مد سال های پیش را نیز ببینید :

منبع : elledecor

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه