Chidaneh.com placeholder image

کفپوش چوب پلاست برای دور استخر، محوطه مدرن بساز!

به قلم: صبا صوفی

 

محوطه سازی یکی از مراحلِ جذاب در طراحی فضای سبز به شمار می ­رود. در فضاهایی که استخر دارند اهمیتِ پرداختن به محوطه ­سازی دوچندان می ­شود. در این مطلبِ چیدانه با چوب سان پلاست همراه شده ­ایم تا دربارۀ خصوصیاتِ کفپوشِ چوب پلاست برای استفاده دور استخر بیشتر بدانیم. در ادامه با ما همراه باشید.

chidaneh ad banner

چوب سان پلاست
اجرای چوب پلاست دور استخر
چوب سان پلاست

محوطه سازی

محوطه سازی و طراحی فضای سبز همان­ قدر که جذاب است، باید با رعایت اصولِ استاندارد انجام بگیرد، به خصوص زمانی که صحبت از استخر و فضاهای مرطوب در میان باشد. در چنین مواردی استفاده از مصالحِ مقاوم در برابر رطوبت، حرارت و پوسیدگی ضروری است.

چوب سان پلاست
اجرای چوب پلاست دور استخر
چوب سان پلاست

کفپوشِ ایده­ آل

چوب سان پلاست با بهره­ گیری از فن­آوریِ تزریق پلیمر به درونِ چوب، کفپوشی تولید کرده است که علاوه بر حفظِ زیباییِ ظاهری چوب، موجبِ استحکام بیشتر آن هم می­ شود.

یکی دیگر از ویژگی­ های بارزِ این کفپوش ­ها را می ­توان امکانِ استفاده از طرح ­های خاص و خلاقانه در کنارِ قیمتی مقرون به صرفه دانست.

چوب سان پلاست
اجرای چوب پلاست دور استخر
چوب سان پلاست

یک مشخصۀ قابلِ توجه چوب پلاست

یکی دیگر از مشخصاتِ بارزِ این نوع کفپوش، استفاده از روکشِ رزینی و موادِ نانو پلیمری است که موجبِ تثبیت رنگ در محصول می ­شود. علاوه بر آن، به گفتۀ چوب سان پلاست، پلیمرِ خاصی برای مقابله با خطر آتش­سوزی وجود دارد که کفپوش را برای استفاده ایمن می­ کند.

چوب سان پلاست
کار چوب دور استخر
چوب سان پلاست

تنوعِ گسترده طرح های چوب پلاست

همانطور که اشاره شد، قابلیت استفاده از چوب پلاست در طرح­ های مختلف، دستِ تولید کننده را برای انواعِ فضاها باز می­ گذارد. برای نمونه همانطور که در این تصویر قابلِ مشاهده است، استفاده از کفپوش دورِ استخر به شکلِ منحنی و یا شکل دهی به آن در ابعاد متفاوت، مزیتی است که چوب پلاست نسبت به دیگر مصالح دارد.

چوب سان پلاست
کفپوش چوب سان پلاست
چوب سان پلاست

محوطۀ هماهنگ با کفپوش چوب پلاست

امکانِ استفاده از کفپوشِ چوب پلاست در دیگر قسمت­ های فضای سبز را می­ توان یکی دیگر از دلایلِ محبوبیتِ آن دانست. این دسته از کفپوش­ ها، در مقابلِ آب و هوای گوناگون از مقاومتِ بالایی برخوردار هستند. همچنین، مقاومتِ آن­ها در برابرِ ضربه را نباید نادیده گرفت. به این ترتیب می ­توانید دورِ استخر را با محوطۀ سبز اطرافِ آن به صورتِ هماهنگ پوشش دهید.

چوب سان پلاست
اجرای چوب پلاست
چوب سان پلاست

کفپوشِ چوب پلاست در یک نگاه

زمانی که از چوب صحبت می­کنیم، حس و بوی مطبوعِ آن، اولین ویژگی ­ای است که به ذهن تداعی می ­شود. استفاده از کفپوشی که در کنارِ القاء این حسِ دوست­ داشتنی، از قابلیتِ شستشو نیز برخوردار باشد و در عینِ حال نسبت به سایش مقاوم باشد محبوبیتِ زیادی دارد. به علاوه، اگر کفپوش قابلیتِ فرم­گیری را نیز داشته باشد، در کنارِ آسودگی خاطرِ ساکنین، زیباییِ ظاهری را نیز به تأمین می­ کند.

چوب سان پلاست
اجرای چوب پلاست دور استخر
چوب سان پلاست

چوب سان پلاست یکی از گروه­ های پیشنهادی چیدانه در زمینۀ تولید پروفیل­ های نیوکامپوزیتی در ایران است. برای کسبِ اطلاعاتِ تماس و دیدنِ نمونه­ کارهای متنوع، از پروفایلِ این گروه در وب­سایتِ چیدانه دیدن کنید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه