Chidaneh.com placeholder image

تابلو عکس دکوری، عکس‌های اصیل با شما حرف می‌زنند!

به قلم: کیمیا مرادی

 

عکس ها تفاوت عمده ای با نقاشی ها دارند. عکس ها از واقعیت های قابل لمس متولد می شوند و نقاشی ها از ذهن ناب هنرمند! هر دو این آثار زیبا هستند. اما امروز در چیدانه، جایگاه عکس هنری در دکوراسیون منزل را به بحث می گذاریم. اگر عاشق هنر و طرفدار پروپاقرص نمایشگاه های عکس هستید، این مطلب را از دست ندهید!

سرویس خواب بالسا

نصب قاب عکس هنری بر روی دیوار

عکس هنری برای تزیین دیوار

افتتاح گالری هنری در منزل!

قبل از بررسی عکس و عکاسان، بهتر است ابتدا در مورد جای مناسب آویزان کردن عکس هنری در منزل صحبت کنیم. اگر قصد خرید عکس هنری دارید، دو راهکار پیش رویتان است:

فضایی را به کلکسیون عکس های هنریتان اختصاص دهید! این فضا می تواند یک اتاق مجزا یا یک کنج در نشیمن باشد. مهم کوچکی و بزرگی فضا یا تعداد عکس ها نیست. مهم داشتن فضایی هنریست که از نوشید چای در آنجا لذت ببرید. البته شاید قهوه را ترجیح بدهید!

عکس های هنری را در معرض نمایش قرار دهید! حسی که از عکس می گیرید را با تمام افراد خانواده و دوستانتان سهیم شوید. بالای کاناپه بزرگ، بهترین نقطه برای به نمایش گذاشتن عکسیست که انرژی روزانه خود را از آن دریافت می کنید.

سوژه عکس برای دیوار

عکس هنری روی دیوار منزل

عکس های هنری با حس امید بر دیوار!

گاهی اوقات نیاز داریم حسی را در خود تقویت کنیم. آنچه من از مجموعه عکس خانه، گوهر دشتی (وب سایت:gohardashti.com) برداشت کردم؛ حس امید بود. به قول معروف: “انسان به امید زنده است!". عکس ها زنده اند و با ما حرف میزنند. یک عکس هنری قادر است حس شادی، غم، خشم و… را به ما منتقل کند. با عکس های هنری ارتباط برقرار کنید!

عکاسی های مشهور برای دیوار

عکس معماری ایرانی در دکوراسیون

عکس های هنری یا نقش جهان بر دیوار!

اگر از مشتاقان سفرهستید، حتما محمدرضا دومیری گنجی (اینستاگرام: domiriganji) را دنبال کنید. با دیدن تصاویرش حس بودن در همان فضا را پیدا خواهید کرد. زیبایی معماری ایرانی را با تما جزئیاتش به تصویر کشیده است. عکسی هنری از مکان مورد علاقه خود به دیوار بیاویزید و هر روز به آنجا سفر کنید!

تابلو عکس در دکوراسیون

عکس هنری بر دیوار

عکس دریا در دکوراسیون

عکس های هنری با طعم زندگی بر دیوار!

عکس ها منبع شور و نشاط زندگی هستند. در تصاویر امیر صادقی (اینستاگرام:amirspix) به وضوح روح زندگی را لمس می کنید. اگر عکس های هنری را با توجه به ویژگی های شخصیتیتان انتخاب کنید، دکوراسیونی منحصر به فرد همراه با انرژی مساعد خواهید داشت. شادی را بیش تر وارد زندگیتان کنید.

عکس هنری بر دیوار خانه

تم رنگی خاص انتخاب کنید!

اگر در دکوراسیون منزلتان از رنگ استفاده مکرر کرده اید، عکس های هنری با یک تم خاص را انتخاب کنید. مانند: عکس های هنری سیاه و سفید یا نوستالژیک. می توانید قبل از خرید عکس از عکاس در این باره نظر خواهی کنید.

عکس هنری در دکوراسیون

عکس در دکوراسیون

عکس هنری را شما انتخاب می کنید!

عکس های هنری می توانند به یک عنصر ماندگار در منزل ما ایرانی تبدیل شوند. مفتخریم که در ایران عکاسان ماهر و بین المللی زیادی داریم. در نهایت شما هستید که عکس هنری را انتخاب می کنید. شاید سبک مورد نظر شما در این مقاله گنجانه نشده باشد. این مقاله صرفا در جهت راهنمایی بیشتر شما با دنیای تصاویر هنری مناسب برای دکوراسیون منزل نگاشته شده است.

اگر به عکاسی علاقه دارید دوربین خود را آماده کنید و مطالب زیر را در چیدانه بخوانید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه