Chidaneh.com placeholder image

خرید میز و صندلی دونفره، به گوشه دنج خانه سر و سامانی بده!

به قلم: فائزه میرسلطانی

راحتی و زیبایی، دو عامل مهم و تاثیرگذار در چیدمان خانه هستند و نمی‌شود آن‌ها را دست کم گرفت. برای داشتن خانه‌ای کامل و آرامش‌بخش، باید به جزیات نیز توجه کرد. گاهی داشتن یک استند کوچک گل، یک میز کوچک دونفره و دو فنجان چای گرم، بعد از یک روز پر مشغله، می‌تواند تراس خانه را به زیباترین و دنج‌ترین نقطه دنیا تبدیل کند. اگر هوس کرده‌اید که به جزئیات دکوراسیون خانه‌تان، رنگ‌ولعابی بدهید، با چیدانه همراه شوید تا با هم سری به خانه رویایی ایکیا بزنیم.

خانه رویایی ایکیا
محصولات ایکیا
خانه رویایی ایکیا

قالیشویی ادیب

یک گوشه دنج در خانه برای خودت درست کن

تا حالا به این موضوع فکر کرده‌اید که یک قسمتی از منزل چقدر برای‌تان عزیز است؟ برای این بخش دوست‌داشتنی چه ایده‌ای دارید؟ خب ما در این مطلب می‌خواهیم این گوشه دنج خانه را کشف و به آن سرو سامانی دهیم. پیشنهاد اول ما به شما تراس خانه‌تان است. این قسمت بدون شک با کمی خلاقیت، تبدیل به پاتوق همیشگی شما می‌شود. اول بهتر است با گل‌کاری و گدان‌های رنگارنگ به جانش بیفتید و حسابی به دیوار و نرده آن، رنگ‌ولعاب ببخشید. استفاده از استندهای گوناگون برای زمین و شلف‌های رنگی برای دیوار، ایده‌ی خوبی است تا طبیعت در تراس شما خانه با کم‌ترین فضای اشغال شده، جا خوش کند.

خانه رویایی ایکیا
محصولات ایکیا
خانه رویایی ایکیا

یک میز دونفره کوچک برای تراس یا آشپرخانه

وقتش رسیده که یک میز و صندلی جمع‌وجور برای تراس تهیه کنید و در کنار گلدان‌های خوش‌رنگ‌ولعاب قرار دهید. یک میز و صندلی دونفر است که شما را یاد سادگی طبیعت و نیمکت‌های چوبی و دنج باغ و بوستان بیندازد. برای چیدمان پاتوق دنج خود، جسور باشید و از خلاقیت و سادگی پیروی کنید و سراغ ایده‌های کلاسیک نروید. یک خلوت دونفره و نوشیدن چای گرم با این میز و صندلی کوچک حسابی می‌چسبد.

خانه رویایی ایکیا
محصولات ایکیا
خانه رویایی ایکیا

از کاربردهای خوب این میز و صندلی دونفره، استفاده از آن در آشپزخانه است. یک میز و صندلی اختصاصی برای خوردن صبحانه، انجام کارهای متداول آشپزی یا حتی برای خواندن یک مجله محبوب، وقتی که هوس می‌کنیم جایی متفاوت از مبلمان نشیمن مطالعه کنیم. علاوه بر تراس و آشپزخانه، با کلی اشیای کوچک و زیبا می‌توانید جزئیات خانه خود را خاص و دیدنی تزئین کنید. خانه رویایی ایکیا دنیایی از ایده‌های خلاقانه برای زیباتر شدن قسمت‌های فراموش‌شده خانه دارد.

 

خانه رویایی ایکیا
محصولات ایکیا
خانه رویایی ایکیا

به رنگ دلخواهت توجه کن

قرار نیست برای خرید میز و صندلی دونفره فقط رنگ ثابت چوب را ملاک خود قرار دهید. اگر عاشق رنگارنگی فضا هستید، دست‌تان برای انتخاب باز است، قرمز، سفید، آبی، سبز و… رنگ‌هایی از این میز و صندلی‌ها هستند که می‌توانید بنا به علاقه و هماهنگی با محیط تراس یا آشپزخانه خود انتخاب کنید. به رنگ گلدان‌ها توجه کنید یا هماهنگ با رنگ نرده تراس، میز و صندلی خود را سفارش دهید. اگر در آشپزخانه استفاده می‌کنید، معمولاً به‌خاطر وجود کابینت‌ها، رنگ سفید یا چوب هماهنگ‌تر هستند، اما اگر اهل تفاوت و جسارت در انتخاب هستید، هر رنگ دیگری نیز زیبایی خاص خود را دارد.

خانه رویایی ایکیا
محصولات ایکیا
خانه رویایی ایکیا

برای اهمیت به جزئیات خانه از امروز شروع کنید

خب حالا با دقت به گوشه‌کنار خانه توجه کنید و برای زیباتر شدن آن حسابی به‌دنبال ایده باشید. اشیای دکوری ساده، گلدان‌های رنگی، شمعدان‌هایی با طرح خاص و کلی لوازم کوچک و بزرگ وجود دارند که می‌توانند خانه شما را رویایی کنند. قسمت دنج خانه خود را دست کم نگیرید و دستی به سر و رویش بکشید. گاهی خانه شما فقط یک میز و صندلی دونفره کوچک نیاز دارد تا تبدیل به نقطه‌ای آرامش‌بخش برای گفتن و شنیدن مهم‌ترین حرف‌های زندگی باشد.

خانه رویایی ایکیا
گلدان دکوری
خانه رویایی ایکیا

برای ساختن لحظه‌های خوب زندگی و یک دکوراسیون دیدنی در منزل، سری بهخانه رویایی ایکیا بزنید. پیشنهادهای رویایی این خانه دوست داشتنی را هرگز از دست ندهید و فراموش نکنید که جزئیات نیز مهم است.

مطلب پیشنهادی: جدیدترین مدل صندلی آشپزخانه، 8 طرح برای سبک های مختلف!

مطلب پیشنهادی: شیک ترین صندلی بار برای اپن آشپزخانه شما کدام است؟

مطلب پیشنهادی: بهترین صندلی ناهارخوری برای سبک دکوراسیون منزل شما

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه