Chidaneh.com placeholder image

کفپوش‌های لمینیت «الگانت»،‌ خلاقانه‌تر از یک رویا

به قلم: رویا طرح داخلی

کفپوش‌های لمینیت «الگانت» جلوه‌ای خیره کننده به محیط مطبوع شما می‌بخشند. بهره‌ گیری از دکورهای تمام آلمانی و استفاده از طرح‌های اصیل درختان کهن، که تاریخی را مسحور خود کرده‌اند؛ حس شگفت‌انگیز زندگی در میان ریشه‌های طبیعت را در شما بیدار می‌ کند. ویژگی‌های فنی منحصر به فرد لمینت «الگانت» در طرح و تولید، به شکل غرورمندانه‌ای اوصاف نگاه دقیق شما به فناوری‌های نوآورانه را به دیگران گوشزد می‌کند، اینکه چگونه طبیعت و مدرنیته را درهم آمیخته‌اید.

رویا طرح داخلی
لمینیت الیت سولوود کد 4910
رویا طرح داخلی

سرویس خواب بالسا

«الگانت» به شکل هنرمندانه‌ای همگام با آخرین روند مد جهانی، دوست‌دار طبیعت و بر اساس آخرین استانداردهای اروپا تولید می‌شود. برجسته‌سازی سه‌بعدی این لمینیت، پوششی کاملا ایده‌آل را بوجود می‌آورد که چه در لمس و چه در نگاه؛ شوق برخورد با چوبی کهن و دوست‌داشتنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. 
الگانت سولوود از بهترین لمینیت های تولید شده توسط شرکت رویا طرح داخلی می باشد که به زودی به بازار کفپوش عرضه می گردد.
این سری کفپوش های سولوود دارای 8 رنگ جدید می باشند که متناسب با نیاز مشتریان و پاسخگوی خواست بازار هدف تعبیه شده اند.

رویا طرح داخلی
لمینیت الیت سولوود کد 4910
رویا طرح داخلی

کفپوش اچ دی اف الگانت دارای 8.1 میلی متر ضخامت می باشد و جهت فضاهای اداری دارای 5 سال گارانتی سایش و برای فضاهای مسکونی دارای 25 سال گارانتی سایش می باشد.
دکور الگانت از بهترین کارخانه تولید دکور آلمان تهیه شده و با بهترین اچ دی اف آغشته سازی شده است. 

رویا طرح داخلی با توجه به نیاز مشتریان بهترین و زیباترین متریال های باکیفیت را به بازار عرضه می نماید و تمام تلاش خویش را می نماید که مشتریان ارزشمندش از بهترین ها بهره مند گردند.

جهت ارتباط با شرکت رویا طرح داخلی با شماره 25991 تماس حاصل نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه